Oon töissä lääkärinä ja vihaan tätä koko alaa
VIHAAN VIHAAN VIHAAN.
Elämäni suurin virhe oli hakea lääkikseen. Tämä on niin täyttä paskaa ihan jokaiselta osa-alueeltaan.
Ainoa tavoite elämässä enää yrittää päästä pois tältä alalta.
Kommentit (125)
Saat määrätä itsellesi parhaimmat napit ja pirtut.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Noilla liksoilla voit jäädä eläkkeelle vaikka heti. Tienaat vuodessa sen mitä pienipalkkainen 20 vuodessa.
Logiikka hoi. Jos jää eläkkeelle, ei nauti sitä liksaa, jolloin ei ole mitään noilla liksoilla. Lisäksi on progressiivinen verotus. Vuodessa tienaa juu moninkertaisesti sen, mitä pienipalkkainen, mutta ei se ero käteen jäävässä palkassa kovin suuri ole.
Eli myös lääkäri saa yksin asuessaan asumistukea, lun omat rahat eivät riitä vuokraan?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oon huomannu että lääkärit vihaan alaansa ja sitte kostavat sen potilailleen. Esim. mulle laitettiin Tampereen Acutassa päähän tikkejä ilman puudusta ja arvatkaa sattuko? Kun nostin vähän päätäni että saisin henkeä vedettyä kyynelten, veren ja liman keskeltä niin lekuri huusi täysillä että PÄÄ ALAS. En mene enää koskaan lääkäriin, mieluummin kuolen kotona.
Mitäs kompuroit itsesi verille, ts juo vähemmän. Lääkärit ja muukin henkilökunta ovat niin kyllästyneitä juoppoihin, jotka tukkivat päivystyksen ja hankaloittavat oikeiden potilaiden hoitoon pääsyä.
Omakin kokemukseni on sama HUS:n päivystyksestä. Vknloppuna potilaat ovat päihtyneitä, aggressiivisia ja itse aiheuttaneet ruhjeensa. Ja kun tämä toistuu joka vknloppu ja juhlapäivä, helposti loppuu se ymmärtäminen.
No ei kai heitä voi sairaalan pihallekaan jättää. On haavaa päässä, käsi, jalka poikki, osa aivan sekaisin. Sairaala saa heitteellepanosyytteen, jos heitä ei ota sisään. Vaikka ovat aggressiivisia, hankalia ja todella ei-toivottuja tapauksia.
AP. Opiskele juristiksi. Voisit olla esim. hyvä syyttäjä.
Tiedän lääkärin joka jätti alan ja ryhtyi opiskelemaan teologiaa.
Eli onnellisen elämän pidettynä ja rakastettuna pappina.