Oon töissä lääkärinä ja vihaan tätä koko alaa
VIHAAN VIHAAN VIHAAN.
Elämäni suurin virhe oli hakea lääkikseen. Tämä on niin täyttä paskaa ihan jokaiselta osa-alueeltaan.
Ainoa tavoite elämässä enää yrittää päästä pois tältä alalta.
Kommentit (125)
Moni vihaa omaa alaansa ja vaihtaa sitä. Ala opiskelemaan uutta alaa, tee sivussa minimäärä töitä, jotta elätät itsesi.
Jos potilaat harmittaa, hae johonkin laboratorioon tai lääketehtaalle toimistotöihin.
Tai, jää sairaslomalle, tule mielenterveysyhdistykseen. Täällä olet tärkeä.
Oon huomannu että lääkärit vihaan alaansa ja sitte kostavat sen potilailleen. Esim. mulle laitettiin Tampereen Acutassa päähän tikkejä ilman puudusta ja arvatkaa sattuko? Kun nostin vähän päätäni että saisin henkeä vedettyä kyynelten, veren ja liman keskeltä niin lekuri huusi täysillä että PÄÄ ALAS. En mene enää koskaan lääkäriin, mieluummin kuolen kotona.
Täällä huudat tuuleen, jos tarinasi on tosi, epäilen kyllä. Toisaalta parempi varmaankin että poistut takavasemmalle, asenteesi ei jää työyhteisössäsikään huomaamatta.
Ala lääketehtaan lääkemyyjäksi tai myymään sairaalatarvikkeita. Tulet ansaitsemaan enemmän kuin lääkärinä.
Ala laitoshuoltajaksi vaikka. Saat olla mukana tärkeässä toiminnassa, mut vaan väistät taka-alalle kun alkaa elvytys.
Voitko auttaa minua? Lääketieteellinen ongelma.
Voin kertoa sen kohta.
Nappaa Valviralta oikeudet pois, sillä sipuli.
Jos tuossa on kyse uupumuksesta, ota nukkumisloma. Mutta hoitoalalla on se hyvä puoli, että voit tehdä keikkaa kun huvittaa. Muun ajan teet sitten sitä mitä oikeasti haluat. Äläkä huoli, moni miettii nuorena valitsiko oikein. Ja muista että olet kuitenkin avuksi.
Ymmärrän, että työ tekee kyyniseksi. Lääkäreillä on kiire ja paljon muistettavaa. Itse arvostan suuresti työtänne ja oppimaanne.
Aina ihmiset eivät osaa arvostaa, ovat vihaisia ja tarvitsevia, uskon sen kuluttavan. Voi kun löytäisit sellaisen työn, jossa viihtyisit.
Välinehuoltajaksi sairaalaan. On lyhyt koulutus.
Vierailija wrote:
Ala lääketehtaan lääkemyyjäksi tai myymään sairaalatarvikkeita. Tulet ansaitsemaan enemmän kuin lääkärinä.
Totta. Julkiselta puolelta voi surutta laskuttaa mitä vaan. On katteet kohdillaan.
Vierailija wrote:
Voitko auttaa minua? Lääketieteellinen ongelma.
Voin kertoa sen kohta.
Ap ei vaikuta kovin avuliaalta tai ihmisrakkaalta.
Erikoistu röntgenlääkäriksi. Ei tarvitse kovin usein potilaita tavata.
Hyvä kun muistutit. Mun pitääkin soittaa muutamalle ylilääkärille ja tehdä kantelu surkeista nuoremmista lääkäreistä, jotka on jättäneet mun vaivan tutkimatta ja hoitamatta.
En yhtään ihmettele. Kylmää ajatuskin tuollaisella alalla työskentelystä.
Minä vihaan lääkäreitä. T. Potilas
Älä hoida työtäsi niin huonosti, niin potilaatkin suhtautuvat sinuun ystävällisemmin. Vai mistä oikein kiikastaa?