Miten torjua yli-innokas treffikandidaatti
Henkilö voisi olla ihan kiinnostava, mutta en pidä sellaisesta, että heti ensimmäisessä viestissä halutaan treffit samalle illalle. Miten palauttaisit raiteille, että kirjoitellaan ensin vähän aikaa?
Kommentit (49)
Vierailija wrote:
Ap on näitä ajan tuhlaajia? Viikkojen viestittelyn jälkeen sovitaan ne treffit ja sitten ei ollutkaan sitä kemiaa?
No en nyt viikkoja käyttäisi itse viestittelyyn, mutta painostaminen tapaamaan _samana päivänä_ ja oman numeronsa antaminen samantein kertovat kyllä erittäin impulsiivisesta/epätoivoisesta/hyypiömäisestä luonteesta.
Miksi asioista tehdään tahallaan monimutkaisia? Ap kertoi selvästi tässä aloitusviestissä mitä haluaa kommunikoida ja nyt pyytää neuvoja miten sen voisi ilmaista miehelle jotenkin epäselvässä muodossa, koska ei halua olla hänelle yhtä selkeä.
Sovit ensimmäiset treffit nyt ja jos on kiinnostusta, niin seuraavan viikon päähän. Tai sitten vain jahkailla ja antaa kiinnostuksen lopahtaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap on näitä ajan tuhlaajia? Viikkojen viestittelyn jälkeen sovitaan ne treffit ja sitten ei ollutkaan sitä kemiaa?
No en nyt viikkoja käyttäisi itse viestittelyyn, mutta painostaminen tapaamaan _samana päivänä_ ja oman numeronsa antaminen samantein kertovat kyllä erittäin impulsiivisesta/epätoivoisesta/hyypiömäisestä luonteesta.
Miten voi tutustua toiseen, jos ei vaihda edes puhelinnumeroita?
Ja snäpächatissa viestittely ei ole tutustumista, kun siinä ei kommunikoida kasvotusten. Sama koske myös kaikkia "deittipalveluita", ne eivät ole oikeaa tutustumista toiseen ihmiseen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sillä on eroa pyytääkö treffeille kahden viestin jälkeen vai sadan viestin jälkeen samana päivänä. Yhden päivän aikana ehtii juttelemaan aika paljon, ainakin sen verran että voi olla valmis näkemään livenä. Mikä sinänsä ei ole mitään ihmeellistä. Kyllähän livenä voi tavata sellaisenkin uuden ihmisen, jonka kanssa ei ole chattaillut yhtään. Puhelinnumerossakaan ei välttämättä ole mitään ihmeellistä. Olen omaa numeroa jakanut vaikka kuin monelle, eikä vielä ole ollut ongelma. Kertoo enemmän sinusta, että leimaat toisen hyypiöksi, jos haluaa nähdä pian tai luottaa antaa numeronsa. En lähtisi sun kanssa treffeille.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ja snäpächatissa viestittely ei ole tutustumista, kun siinä ei kommunikoida kasvotusten. Sama koske myös kaikkia "deittipalveluita", ne eivät ole oikeaa tutustumista toiseen ihmiseen.
Liiallinen takertuminen mainitaan keltaisen lipun merkkinä. https://thoughtcatalog.com/january-nelson/2019/05/33-yellow-flags-that-…
Eikös ne deitit ole tutustumista varten?
Tietty jos oikeasti on niin kiireinen, ettei viikolla ole 1-2h aikaa tavata, niin sitten. Sitten on tuskin aikaa seurustelullekaan, joten voi ilmoittaa suoraan, että aikaa ei ole.
Vierailija wrote:
Miksi asioista tehdään tahallaan monimutkaisia? Ap kertoi selvästi tässä aloitusviestissä mitä haluaa kommunikoida ja nyt pyytää neuvoja miten sen voisi ilmaista miehelle jotenkin epäselvässä muodossa, koska ei halua olla hänelle yhtä selkeä.
Joo olet kyllä ihan oikeassa. Minulle on joskus vaikea ilmaista suoraan asioita, joista arvelen toisen voivan suutahtaa.
Ap:lle on aika vähän vaihtoehtoja tarjolla ja ne on jo kerrottu täällä.
Se on huono neuvo, että huonosti kohtelet häntä tai laitat välit poikki, jos kerran haluat jättää vielä mahdollisuuden sille, että tyyppi saattaakin ruveta sinua kiinnostamaan ajan myötä.
Sano siis, että nyt edetään liian nopeasti, jos heti tavataan, mutta olet kyllä valmis jatkamaan yhteydenpitoa kirjoittamalla ja katsomaan, kestääkö tai lisääntyykö kiinnostus, jos vain kirjoitellaan ensi alkuun.
Itse kyllä lemppaisin tuollaisen yli-innokkaan tyypin. Minusta se on vastenmielistä, johtuen omista kokemuksistani.
Vierailija wrote:
Tietty jos oikeasti on niin kiireinen, ettei viikolla ole 1-2h aikaa tavata, niin sitten. Sitten on tuskin aikaa seurustelullekaan, joten voi ilmoittaa suoraan, että aikaa ei ole.
Kyllä ne deitit nykyään voi tarkoittaa mitä vaan. Entisaikaan herra kutsui neidin kahville ja se tarkoitti vain kahvia. Nykyään ei voi aina tietää, mitä kaikkea siltä neidiltä ehkä odotetaan, jos neiti suostuu deiteille.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei välttämättä. Kyllä niitä puhelinnumeroita nykyäänkin vielä sujautetaan kiinnostuksen kohteelle ja sanotaan, että pirauta, jos kiinnostaa. Mutta jos tulee vähänkään olo, että painostetaan tapaamaan tai soittamaan, niin en tekisi niin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Liiallinen takertuminen mainitaan keltaisen lipun merkkinä. https://thoughtcatalog.com/january-nelson/2019/05/33-yellow-fla
Höpsis. Ennen odoteltiin viikkojakin kirjettä siltä kiinnostuksen kohteelta. Ei nämä nykyajan palvelut sen kummempia siinä suhteessa ole. Vain siinä suhteessa poikkeavat menneistä tavoista, että nyt kirjoitellaan tuiki tuntemattomillekin. Tosin oli sitä ennen ihan kirjeystäviäkin, joita ei oltu koskaan missään nähty, vaan jostain lehden hakupalstalta valittiin ilmoituksen perusteella se, jolle haluttiin kirje lähettää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joo olet kyllä ihan oikeassa. Minulle on joskus vaikea ilmaista suoraan asioita, joista arvelen toisen voivan suutahtaa.
Huhhuh. Oletkohan ihan valmis deittailemaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sehän on hyvä testi. Jos toinen suuttuu, voi unohtaa hänet heti eikä haaskaa aikaansa. Onko sun aikomus olla pitkässä parisuhteessakin joka päivä tosi varovainen, koska toinen voi suuttua ihan asiallisesta kommunikoinnista?
Vierailija wrote:
On, mutta toisaalta voi olla, että vaikkapa 5 viestin jälkeen osaan paremmin sanoa, haluanko tavata juuri ko. henkilöä. En voi pelkän profiilin perusteella tietää. Että ehkä hieman yksioikoinen oli johtopäätöksesi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Huhhuh. Oletkohan ihan valmis deittailemaan.
Varmaan, jos sopivan ymmärtäväinen kumppani löytyy. Vai onko sitä täydellisi
ihmisiä?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ehkä ongelma on se noissa treffipalveluissa, että sinne hakeutuu pääsääntöisesti ihmiset, jotka etsivät lyhytaikaista seuraa. Elämänkumppania etsivän täytyisi kai löytää toisenlainen kanava kumppaniehdokkaan etsimiseen.
Seksikumppania ne kaikki läheisriippuvaiset etsii, kun eivät osaa elää yksin.
Ja sen kumppanin löytäminen on aivan liian vaikeaa nykyään.
Tuntuu että näillä läheisriippuvaisilla on nykyään kissanpäivät. Kaikki naiset tuntuvat olevan sitä mieltä, että mies joka ei ole ollut suhteessa vähään aikaan on jotenkin viallinen. Kun taas nämä suhdehyppelijät nähdään unelma kumppaneina ja sitten petytään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sillä on eroa pyytääkö treffeille kahden viestin jälkeen vai sadan viestin jälkeen samana päivänä. Yhden päivän aikana ehtii juttelemaan aika paljon, ainakin sen verran että voi olla valmis näkemään livenä. Mikä sinänsä ei ole mitään ihmeellistä. Kyllähän livenä voi tavata sellaisenkin uuden ihmisen, jonka kanssa ei ole chattaillut yhtään. Puhelinnumerossakaan ei välttämättä ole mitään ihmeellistä. Olen omaa numeroa jakanut vaikka kuin monelle, eikä vielä ole
Usko nyt viestittely ei ole keskustelua.
On järkevää esikarsia treffikumppaneita ennen kuin tapaa livenä. Pitää olla 100% varmuus, että ensitreffien jälkeen tulee toisetkin treffit. Muuten tapaamisessa menee vain aikaa ja rahaa hukkaan.
Seksikumppania ne kaikki läheisriippuvaiset etsii, kun eivät osaa elää yksin.
Ja sen kumppanin löytäminen on aivan liian vaikeaa nykyään.