Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten torjua yli-innokas treffikandidaatti

Vierailija
01.11.2023 |

Henkilö voisi olla ihan kiinnostava, mutta en pidä sellaisesta, että heti ensimmäisessä viestissä halutaan treffit samalle illalle. Miten palauttaisit raiteille, että kirjoitellaan ensin vähän aikaa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi asioista tehdään tahallaan monimutkaisia? Ap kertoi selvästi tässä aloitusviestissä mitä haluaa kommunikoida ja nyt pyytää neuvoja miten sen voisi ilmaista miehelle jotenkin epäselvässä muodossa, koska ei halua olla hänelle yhtä selkeä.

Joo olet kyllä ihan oikeassa. Minulle on joskus vaikea ilmaista suoraan asioita, joista arvelen toisen voivan suutahtaa.

Sun pitäisi vielä ehkä kasvaa ihmisenä ja miettiä mitä haluat. Eikä lähteä rikkomaan toista moisella käytöksellä.

Vierailija
42/49 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sano että haluat ensin viestitellä vähän aikaa. (Voin jo kertoa että kun lähetät tuollaisen viestin, se vastapuoli lopettaa kommunikoinnin kanssasi)

No näin arvelen, tai saa aikaan jonkin kiukkupurkauksen. Mutta eikö ihmiset tajua, että pitää nyt ensin vähän aikaa malttaa vaihtaa ystävällisiä viestejä. Että tuollainen antaa päällekäyvän kuvan, kun ensimmäisessä viestissä ilmoitetaan treffiaika tänään?!

Ei, hätähousut eivät tajua. Mutta en minä sellaisen ihmisen kanssa todennäköisesti yhteen sopisikaan, joten en varmaan mitään menetäkään.

Kiukuttelijat ovat siinä mielessä jopa parempi vaihtoehto kuin kommunikoinnin lopettajat, että kiukuttelijasta tietää heti, että tuo ei ole edes viestittelyn, saati sitten treffien arvoinen. Jos ihminen vain lopettaa kommunikoinnin, siinä saa usein muutaman päivän elää ns. epävarmuudessa, että meinaako se vastata vai ei ja kiinnostaako sitä vielä vaiko ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tottua ajatukseen sinkkuelämästä kissojen kanssa, jos sabotoi elämäänsä olemalla tosi epäileväinen ja tuomitseva kaikkea kohtaan. Tuskin löytyy miestä, joka tallaa just sitä olemattoman kapeaa polkua, jota pitkin pitäisi osata kävellä välttääkseen kaikki punaiset liput millä olette miinoittaneet tien parisuhteeseen.

Vierailija
44/49 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi asioista tehdään tahallaan monimutkaisia? Ap kertoi selvästi tässä aloitusviestissä mitä haluaa kommunikoida ja nyt pyytää neuvoja miten sen voisi ilmaista miehelle jotenkin epäselvässä muodossa, koska ei halua olla hänelle yhtä selkeä.

Joo olet kyllä ihan oikeassa. Minulle on joskus vaikea ilmaista suoraan asioita, joista arvelen toisen voivan suutahtaa.

Sun pitäisi vielä ehkä kasvaa ihmisenä ja miettiä mitä haluat. Eikä lähteä rikkomaan toista moisella käytöksellä.

Mulla on ollut niin monta tällaista naista, jolla on vaikeaa ilmaista itseään suoraan. Tosi rasittavia. Ei ole aikuisen käytöstä. Naisille jotenkin sallitaan se että ei tarvitse kasvaa kypsyyttä tällä tavalla, vaan on muka ok jäädä epämääräiseen kommunikointiin loppuelämäksi, sillä oletuksella että oikea mies kyllä arvaa aina mitä nainen oikeasti haluaa.

Vierailija
45/49 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kannattaa tottua ajatukseen sinkkuelämästä kissojen kanssa, jos sabotoi elämäänsä olemalla tosi epäileväinen ja tuomitseva kaikkea kohtaan. Tuskin löytyy miestä, joka tallaa just sitä olemattoman kapeaa polkua, jota pitkin pitäisi osata kävellä välttääkseen kaikki punaiset liput millä olette miinoittaneet tien parisuhteeseen.

Ihan normaalit hyvät käytöstavat (niin nettimaailmassa kuin irl) riittävät vaikka yrität tämän asian toiseksi vääntää.

Vierailija
46/49 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Ole rehellinen/kommunikoi rehellisesti ja ilman pelejä

2) Tunne rajasi ja pidä niistä myös kiinni

3) Älä yritä miellyttää kaikkia ja/tai etsi toista ihmistä boostaamaan omanarvontuntoasi.

Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
47/49 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että mee pois en tykkää susta 

Vierailija
48/49 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mulla on ollut niin monta tällaista naista, jolla on vaikeaa ilmaista itseään suoraan. Tosi rasittavia. Ei ole aikuisen käytöstä. Naisille jotenkin sallitaan se että ei tarvitse kasvaa kypsyyttä tällä tavalla, vaan on muka ok jäädä epämääräiseen kommuniko

Tästäkin piti sitten tehdä joku sukupuolikysymys. Ihan yhtä lailla löytyy miehiä jotka eivät kykene ilmaisemaan itseään suoraan.

Vierailija
49/49 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jaa. Olen nyt 55. Vieläköhän sitä kasvaisi ihmisenä vaikka jos 10 v odottelisi. Vai pitäisikö vaan hyväksyä, että meitä ihmisiä on erilaisia. Ei toki ole hyvä, jollei osaa/ uskalla niin suorasanaisesti ilmaista itseään, toisaalta liian suora töksäyttäminenkään ei ole mikään ylpeyden aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän