Oletteko huomanneet, kun painaa vauva. fi sivua...
Jos laittaa esim. alapeukun, niin samaan aikaan tulee yläpeukku vastaavasti? Tämä sivusto on vieläkin erittäin hidas ja huonontunut entisestään. Kuka tämän keksi? Oliko taas joku nuori besser wisser, joka osaa hallita ja parantaa kaiken. Lupailee liikoja, mutta ei yrityksistään huolimatta oikein hallitse tekniikkaa lainkaan?
Olen huomannut vuosien varrella, että nuorilla ei ole tietoa ja taitoa riittävästi. Mahtaillaan sillä egolla, mutta ei oikeasti osata vielä sitä tekniikkaa riittävästi? Toki en nyt syytä kaikkia, mutta omalla kohdallani näitä tulee aika paljon. Joka ammatissa lähes, ei osata, ei jakseta, ei muisteta ym.
Kommentit (16)
Joo, on huonontunut, esim. lainaamastani tekstistä katosi äsken osa. On tässä sivustossa paljon virheitä. Lisäksi tosiaan hidas!
Joskus kestää jopa 10-20 sekuntia ladata sivu kun päivittää ja kun painaa nuolta ylös tai alas niin sekin joskus kestää muutaman sekunnin kunnes päivittyy. Hyvin osattiin pilata toimiva sivu.
Moni sivu on vielä hitaampi. Eihän tässä lataamisessa mene kuin 0 - 2 s.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä painan sinua perseeseen.
Ap:n logiikan mukaan siinä tapauksessa joku painaa sua.
Sitä kutsutaan junaksi.
Jos otetaan lainauksen katkeamiset pois, niin enää ei bugeja yhtä paljon ole kuin päivityksen alussa.
Olen huomannut että tää sivusto jumittaa nykyään paljon enemmän kuin ennen.
-viestit ei aina tule näkyviin kun lähettää viestin
-viestin kun laittaa ketjuun niin etusivulle sitten viestiketju ei nouse ylös
-peukutukset ei aina näy
-moderointi yhä toimii siten että viestit ja viestiketjut poistuu siten kun trollit spämmii ilmoituksia
Vierailija wrote:
-peukutukset ei aina näy
-moderointi yhä toimii siten että viestit ja viestiketjut poistuu siten kun trollit spämmii ilmoituksia
Erikseen ne tutkitaan eikä mitään automaatiota ole, sitä on tullut testattua. Ensimmäisenä mainittuun olen törmännyt lähinnä silloin kun kirjoittanut poistumassa olevaan ketjuun. Kahta muuta en ole enää noista huomannut.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
-peukutukset ei aina näy
Erikseen ne tutkitaan eikä mitään automaatiota ole, sitä on tullut testattua. Ensimmäisenä mainittuun olen törmännyt lähinnä silloin kun kirjoittanut poistumassa olevaan ketjuun. Kahta muuta en ole enää noista huomannut.
Ei varmasti poistu siten että ne erikseen tutkitaan vaan siihen riittää ihan u li na laud an trollien liputukset, nehän tulee viestiketjuun ilmoittaamaan "poistoon".
Väitän että viestit ja viestiketjut poistuu kun tarpeeksi paljon spämmää ilmoituksia sinne.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
-peukutukset ei aina näy
Ei varmasti poistu siten että ne erikseen tutkitaan vaan siihen riittää ihan u li na laud an trollien liputukset, nehän tulee viestiketjuun ilmoittaamaan "poistoon".
Väitän että viestit ja
Ei poistu joka ketju jonka ilmoittaa eli ei ole mitään automaatiota siinä. Joskus tullut laskeskeltua, että siinä 10-20% päivittäin esillä olleista ketjuista poistuu.
Alkanut jotenkin tuntua, että jotkut tahalteen liioittelee palstaan liittyviä ongelmia. Ei siinä, etteikö mitään olisi, mutta ei enää niin paljon kuin mitä parisen viikkoa sitten.
Jos on av:n ?page=1, ?page=2, ?page=3 ... ?page=10 asti auki tai pidemmälle ja sattuu oikeaan kohtaan kun siivous tapahtuu, niin siinä parin miinuutin välein tehdyllä refreshillä huomannut että viidennekseen saattaa joskus luuta osua mutta harvoin enempään. Myös jos katsellut selaimen sivuhistoriasta päivän mittaan avaamansa ketjut uudelleen läpi päivän päätteeksi. Toki riippuu mitä ketjuja on päivän mittaan lukenut.
Vierailija wrote:
Jos on av:n ?page=1, ?page=2, ?page=3 ... ?page=10 asti auki tai pidemmälle ja sattuu oikeaan kohtaan kun siivous tapahtuu, niin siinä parin miinuutin välein tehdyllä refreshillä huomannut että viidennekseen saattaa joskus luuta osua mutta harvoin enempään. Myös jos katsellut selaimen sivuhistoriasta päivän mittaan avaamansa ketjut uudelleen läpi päivän päätteeksi. Toki riippuu mitä ketjuja on päivän mittaan lukenut.
Tosta eniten kertovat sivut on noin 1-6 välillä. Sitä pidemmällä olevilla sivuilla ei yleensä tapahdukaan enää niin paljon muutoksia, varsinkaan jos kukaan ei enää niitä ketjuja framille nosta.
Liittyisikö jotkin asiat tähän:
MAC filtering
https://en.wikipedia.org/wiki/MAC_filtering
Tuossa on tunnus josta ei taida päästä eroon.
Varmaan myös jos tarkastuksen metatiedot näyttää suurelle osalle kommenteista tor, proxy, vpn, tor, proxy, vpn,...
Osattiinhan noita seuloa ylilaudallakin jo ajat sitten, jopa huomattavasti ankarammin. Välillä olivat ihan kokonaankin blokissa. Täällä ehkä toteutus perustuu jälkeenpäin tutkimiseen, että miten missäkin on hääritty, millä ja kuinka paljon.
Ap:n logiikan mukaan siinä tapauksessa joku painaa sua.