Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te naiset, joiden ex-mies perusti perhene toisen kanssa, ja jäitte yksin lasten kanssa. Miten kestätte kaiken?

Vierailija
31.10.2023 |

Minun tapauksessani minua ei hylännyt mies vaan myös miehen perhe. Ex-anoppi jopa esti minut sosiaalisessa mediassa. Se palkkiona siitä, että hoidan hänen lapsenlastaan yksin.

Kun lapsi käy joak toinen viikonloppu isänsä luona, he ovat yleensä mummolassa. Isän ei siis tarvtise kantaa vastuuta, koska isovanhemmat tekevät sen hänen puolestaan.

Tällainen mies teki tähän maailmaan kaksi uutta lasta.

Sitten hän on sanonut minulle: "mä toivon et pääset joskus tuosta katkeruudestasi eroon."

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä: myös oma lapsuudenperheeni on hirveä.

Valitin tästä kuviostani äidilleni ja hän tokaisi: "et voi tietää miten vaikeaa sillä (ex-miehelläni) on uuden vaimon kanssa."

Olen ihan täysin yksin tässä maailmassa. Miksi edes elän?

ap

Vierailija
2/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että jos tap paisin itseni, niin hoitaisikohan isovanhemmat lapseni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies mitään lapsia tehnyt vaan vahingonlaukauksia.Luuletko että mies halusi lapsia ja nainen vastahakoisesti suostui?

Vierailija
4/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat sekopäältä. Mene hoitoon.

Vierailija
5/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta helpolta. Toivon voimia. En suoraan sanottuna tiedä mitä tuollaiessa tilanteessa voi tehdä?

Vierailija
6/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu tuolta kunnes löydät uuden miehen. Täytyy vaan hankkia elämä ja siihen voi mennä paljon aikaa.

Jos pääset johonkin eroryhmään niin se helpottaisi paljon, tulee muuta ajateltavaa.

Mullakin oli olo kuin sodan jälkeen, kaikki ovat hävinneet ja seison yksin ja ihmettelen, ketä nyt palvelen. Täytyy keksiä parempaa tekemistä ja ajattelemista. Täytyy oppia olemaan itsekeskeinen ja itsekäs, itsenäinen.

Vierailija
7/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi oli ihan paska kun teki sulle noin, samoin hänen äitinsä. Turhaan murehdit heidän peräänsä, hyvä kun pääsit eroon. Nyt vain mietit mitkä asiat tekevät sinut iloiseksi ja pyrit niitä kohti. Onni lähtee itsestä, ei muista ihmisistä. Katkeruus taas kuluttaa turhaan voimia.

Vierailija
8/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ja lapsellesi tehtiin väärin. Yritän unohtaa ex:äsi ja etsiä itsellesi uusi rakas.

Vierailija
9/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että on jopa onni päästä eroon!

Meillä esim. isä ei koskaan ollut millään tavalla kiinnostunut lapsestaan ja antoi erittäin selkeästi ymmärtää, että lapsi oli iso virhe.

Myöhemmin olen kuullut ex- vaimolta, joka oli ennen minua, että tämä olisi halunnut useammankin lapsen, mutta tämä minunkin lapseni isä suostui silloin vain yhteen lapseen, kun ei ole selkeästi mikään isätyyppi ja lapset ei aidosti erityisemmin kiinnosta.

No, näistä edellämainituista huolimatta onkin sitten taas "yllättäen" syntynyt jo uusi lapsi uuteen suhteeseen...

Kaikesta huolimatta minä elän nyt hyvää omaa elämää, eikä nämä asiat enää minun ja aikuisen lapseni elämään sen kummemmin vaikuta.

Vierailija
10/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaahan se. Ex ei ollut ikinä kotona minun ja lasten kanssa, nyt on uuden naisen, tämän lapsen ja lastemme kanssa.

Kehuu kuinka tekevät yhdessä pihatöitä.

Vaikka mies oli minua kohtaan täysi paska, loukkaa se. Itselläni ei hyvää ja ehjää lapsuutta ollut, harmittaa että mies pilasi elämämme ja lasten kodin. 

Vierailija
11/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakkaus loppuu, se loppuu. Olitko mieluummin sitonut rakastamattoman miehen itseesi?

Vierailija
12/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi noin ensimmäisessa avioliitossani. Jälkeenpän ajateltuna jätetyksi tuleminen oli pelkästään hyvä juttu. Mies hylkäsi myös seuraavan vaimonsa ja heidän kaksi yhteistä lastaan. Kolmas vaimo puolestaan jätti vanhenevan miehensä. Narsistien vanhuus on usein järkyttävä.

Itse sain eron jälkeen hyvän puolison ja kaiksi lasta hänen kanssaan.

Vierailija
13/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

senmosta se on sun päässäs. miehes tais kyllästyä kertoo oman kantansa :D

Vierailija
14/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos molemmat sekä ex että ex- anoppi häiriintyneitä, hyvä että eivät ole yhteyksissä. 

Vierailija
15/15 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on lähes verrattavia kokemuksia. Yksin jäämisen tunne on jäätävä. Se ottaa mahanpohjasta kuin putoaisi tyhjyyteen. Oman perheen ja muiden läheisten 'häipyminen' ja minun tapauksessa syyllistäminen ja haukkuminen vetää totaalisesti maton alta.

Tästä on itsellä jo parikymmentä vuotta ja voin kertoa että otin silloin linjan etten kommentoi tai halua selvittää heidän kanssaan mitään. Nostin kuin itseni tilanteesta kolme metriä ylemmäs ja olin siellä enkä kuullut heitä. Tänä päivänä sukulaiseni ovat kuin mitään ei olisi tapahtunut, joskus olen maininnut että jäin yksin ja heti tulee tölväsy: En ole ikinä jättänyt sinua yksin! Eli keskustelu ei kannata kun toinen osapuoli kiistää kaiken.

Katkeruutta pakenen ja paha olo säilynee kuolemaani saakka. Muuten kaikki on ihan hyvin. Aika on ainoa joka auttaa, ja se, että elämä jatkuu ja tulee uusia kuvioita. Aika, aika, aika.