Minkä ikäisenä alkaa kuivuusongelmat?
Itse 42v ja edelleen liiallinen kostuminen riesana, luistaa liikaakin. Liukuvoidetta en ole käyttänyt koskaan, ei tarvittu edes imetysaikana vaikka väitetään että silloin hormonit voivat aiheuttaa kuivuutta
Kommentit (27)
Vähän alle nelikymppisenä aloin kaivata liukkaria. Peppuhommissa toki aina käytetty ja kortsu siihen päälle.
Ikää 49 ja kosteutta löytyy. Haluja on ja onneksi myös ihana halukas mies, jonka kanssa on ollut mukavaa jo 25 vuotta.
Vierailija wrote:
Vähän alle nelikymppisenä aloin kaivata liukkaria. Peppuhommissa toki aina käytetty ja kortsu siihen päälle.
Tässä aloituksessa ei ollut ajatus, että håkanit vastaavat.
Ihme hiekkabilluja osa porukasta, kun tarvii jatkuvasti läträtä kaiken maailman voiteiden ja öljyjen kanssa.
Kosteuden väheneminen alkaa ensiksi silmistä, alapäähän ehtii huomattavasti myöhemmin.
Vierailija wrote:
Ihme hiekkabilluja osa porukasta, kun tarvii jatkuvasti läträtä kaiken maailman voiteiden ja öljyjen kanssa.
Ihmisen kaikkien limakalvojen kuivumisongelmiin löytyy omat valmisteensa, miksi naisen alapään limakalvot olisi poikkeus?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ihmisen kaikkien limakalvojen kuivumisongelmiin löytyy omat valmisteensa, miksi naisen alapään limakalvot olisi poikkeus?
Mutta kun kaikilla ne ei kuivu missään vaiheessa.
Mulla alkoi heti kun aloitin e-pillerit.
Mies osti liukkaria pienen purkin varmuuden vuoksi toisen lapsen syntymän jälkeen, mutta emme muistaneet käyttää sitä. Kosteusongelmia ei ole ollut, ikää on nyt 50.
Vierailija wrote:
Håkanit vain, eivät naiset.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mutta kun kaikilla ne ei kuivu missään vaiheessa.
Kaikkien päänahkakaan ei esim. rasvoitu tai hilseile koskaan. Onko yllätys, että kehot on erilaisia?
Ja seuraako niistä kuivuusongelmista aina se että katkeroidutte ja alatte ilmiantaa palstalla aivan kaikkea?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sitä paikkaa kun ei ikinä pestä vaikka haisisi miltä🤮🤮🤮
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Håkanit vain, eivät naiset.
tällä palstalla ei naiset kuivu. Ei tule vaihdevuosia, ei mitään. Lisääntymiskyky jatkuu +80 ikään, samoin kiihkeä seksi. Uskoo ken tahtoo.
En tiedä. Mä olen 52, eikä vielä ole alkaneet.