Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko eläkeläisille oma kerrostaloasunto? Saisivat kytätä siellä toisiaan

Vierailija
30.10.2023 |

Pitäisi tulla jokin laki, joka kieltää eläkeläisten ja työssäkäyvien asumisen samassa kerrostalossa. 

Jos eläkeläisille olisi vallan omia senioritaloja, saisivat kytätä siellä toisiaan. Tänään tuli huutoriita naapurin papan kanssa pihamaalla. Olin rättiväsynyt työpäivän jälkeen, silmät eivät meinanneet enää auki pysyä. Joku saakelin pappa kehtasi kysyä jotain pyörävarastossa olevasta pyörästäni. Nalli paloi ja haukuin siinä pihalla papan maan rakoon ja kehoitin katselemaan paikan hoitolaitoksesta. 

Mun fillariasiani ei kuulujollekin helvetin kyyläpapalle. Näille papoille pitäisi olla oma kerrostalo, jossa voisivat kiusata toisiaan eikä kiireisiä työssäkäyviä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Muutin useampi vuosi sitten tähän kerrostaloon. Kieltämättä ärsytti muutama utelias ja mäkättävä muori. .. mutta.

Ajan saatossa he ovat onnistuneet häätämään häiriköt hyvin tehokkaasti. Eli rauhallista on suurimman aikaa. Välillä käynyt joku meluapina kääntymässä,mutta onneksi ovet joko muuttaneet pois tai hiljentyneet muuten.

Ja pidän tästä hiljaisuudesta.

Eivätkä kaikki toki ole mäkättäviä. Tms.

Viime kesällä yöllä pihalla joku nuorisojengi metelöi ja kuuntelin sitä vattuuntuneena ja yksi naapuri meni parvekkeelle ja huusi niille jotain tyyliin: " turvat tukkoon tms.". Meteli loppu heti. Itse en olisi uskaltanut mennä sanomaan mitään.

Muutama vähän omituinen papparainen tässä kyllä asuu. Aina tuijottavat ja tarkkailevat kuka kulkee missäkin. Jäävät siis paikalleen seisomaan. Yksi etenkin. Epäilen kyllä, että olisi jo jotain ikäsairauksia ehkä.

Mutta rauhan takia siis ja hiljaisuuden niin varttuneempi väki oman kokemuksen perusteella ihan hyviä naapureita. 

Vierailija
22/22 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 euron eläkkeestä ei mene veroa eikä voi saada verovähennystä kodin siivouksen ostosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla