Voiko negatiivinen raskaustesti vielä muuttua positiiviseksi?
Aloitan testaamisen joka kierrossa liian aikaisin. Nyt aloitin jo kp 22 ja tuli puhdas nega. Ei haamua edes hyvällä mielikuvituksella. Olen lukenut, että noin 45% saisi jo plussaa tässä vaiheessa, jos on saadakseen.
Olo on kuitenkin erilainen, kuin missään muussa kierrossa. Rinnat on ns. kovat, kipeät ja kuumeiset. Väsymys on aivan järkyttävä. Alavatsaa jotenkin painaa keskeltä ja repii sivuilta.
Kun plussasit, oliko sitä edeltänyt negatiivisia testejä? Menetitkö toivosi, kun sait negan? Onko joku saanut negan tässä vaiheessa ja myöhemmin kuitenkin samasta kierrosta plussan?
Kiitos
Kommentit (17)
Vääriä negatiivisia voi tulla. Positiivinen ei ole väärä koskaan.
Mitä järkeä testata liian aikaisin? Jos testaa joka kierrossa, eikö testeihin mene paljon rahaa?
Kannattaa hoitaa oma pää ensin kuntoon ennenkuin alkaa lapsia tehdä.
Olen testannut aina vasta, kun kuukautiset ovat olleet myöhässä tai aikaisintaan sinä päivänä, kun niiden piti alkaa (oltiin lähdössä reissuun jälkimmäisessä tapauksessa).
Vierailija wrote:
Mitä järkeä testata liian aikaisin? Jos testaa joka kierrossa, eikö testeihin mene paljon rahaa?
No toiveena on, että näkisin ainakin haamun. Voisin päätellä jo siitä olevani raskaana. Olen malttamaton. Äitiys on yksi suurista haaveista
Ap
Ei se prseestä positiiviseksi muutu
Kunhan käy ensin alakerran Ramin tykönä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No toiveena on, että näkisin ainakin haamun. Voisin päätellä jo siitä olevani raskaana. Olen malttamaton. Äitiys on yksi suurista haaveistaAp
Oisit katellut lauantaina ikkunasta, paljon oli haamuja liikkeellä.
Olen testannut aina vasta siinä vaiheessa, kun on ollut aika soittaa neuvolaan olon puolesta. Menkat on olleet aina niin sekavat, ettei niiden poisjäämisestä ole voinut päätellä yhtään mitään.
Kahdesta miinuksesta tulee positiivinen, -(-1) =+1
T:Insinööri
Vierailija wrote:
Olen testannut aina vasta siinä vaiheessa, kun on ollut aika soittaa neuvolaan olon puolesta. Menkat on olleet aina niin sekavat, ettei niiden poisjäämisestä ole voinut päätellä yhtään mitään.
Kuulostaa aika vastuuttomalta olla selvittämättä raskauden mahdollisuutta aiemmin, jos menkoista ei voi päätellä ja ehkäisyä ei käytä. On aika paljon ruoka-aine- ja lääkerajoituksia sekä tietenkin alkoholia ja tupakkaa pitäisi tietää välttää käyttämästä. Toki on oma porukka se, joka ei testaa ja sitten jatkaa esim alkon käyttöä hyvillä mielin, kun ei muka tietänyt raskaudesta, kun ei testannut.
Vierailija wrote:
Kuulostaa aika vastuuttomalta olla selvittämättä raskauden mahdollisuutta aiemmin, jos menkoista ei voi päätellä ja ehkäisyä ei käytä. On aika paljon ruoka-aine- ja lääkerajoituksia sekä tietenkin alkoholia ja tupakkaa pitäisi tietää välttää käyttämästä. Toki on oma porukka se, joka ei testaa ja sitten jatkaa esim alkon käyttöä hyvillä mielin, kun ei muka tietänyt raskaudesta, kun ei testannut.
Tai sitten on sitä porukkaa, joka noudattaa ruoka- ja alkorajoituksia jo silloin kun alkaa yrittämään raskautta.
Esikoista odottaessa sain plussan testiin vasta kp 36/30. Tein ekan testin kp 28 joka oli nega, tokan testin kp 32 joka muuttui testiajan jälkeen roskiksessa positiiviseksi. Kolmas vasta oli selkeä plussa. Ilmeisesti ovis oli ihan kierron loppupuolella ja siksi kesti aikansa ennen kuin hormonitasot nousivat niin paljon että näkyivät testissä.
Haloo nyt, tuossahan sen itse sanoit eli 45% prosentilla näkyy jo tuossa "liian aikaisessa" vaiheessa, jos on raskaana. Tarkoittaa tietenkin sitä, että 55% raskaana olevista ei vielä näy tuossa vaiheessa. Tämän tarkempaa vastausta tähän tuskin onkaan.
Se, että joku mamma täällä sanoo että joo tulos muuttui, ja joku että ei muuttunut tulos, niin se ei kerro sinulle yhtään mitään tietämisen arvoista. Suosittelen käymään edes vähän kouluja ennen lasten hankintaa, niin pärjäät niiden lastenkin kanssa sitten paremmin, kun niiden aika tulee.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen ajatellut, että noiden asioiden huomioiminen on itsestäänselvyys jokaiselle lasta yrittävälle, mutta ilmeisesti ei.
Yleensä raskaus näkyy vasta kierron aivan lopussa, tietääkseni?