Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?
Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.
Kommentit (1040)
Vierailija wrote:
Nainen tuli ekoilla treffeillä mun kotiin ja nyt on oltu neljätoista vuotta yhdessä.
Onko se kilon paloissa sun kellarissa?
Vierailija wrote:
Eilispäivän -60% pulla ei sytytä
Ja kupiksi kelpaa vain kallein muumimuki ?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nainen tuli ekoilla treffeillä mun kotiin ja nyt on oltu neljätoista vuotta yhdessä.
Onko se kilon paloissa sun kellarissa?
Ei suostu menemään kellariin koska ei tykkää hämiksistä. Tuossa laittelee ruokaa ensi viikolle.
Itse menin 19-vuotiaana toisille treffeille miehen kotiin ja oli kahvia ja pullaa ja prinsessan kohtelu. Nyt oltu yhdessä 11 vuotta ja edelleen hyvin menee eli kannatti uskaltaa.
Tulisin viivana, jos kävelyretken eväänä olisi termoskahvit ja paistopisteen nakkipiilot.
Vierailija wrote:
Itse menin 19-vuotiaana toisille treffeille miehen kotiin ja oli kahvia ja pullaa ja prinsessan kohtelu. Nyt oltu yhdessä 11 vuotta ja edelleen hyvin menee eli kannatti uskaltaa.
Meitä on täällä monta miljoonaa eikä kaikki ole ollenkaan pahoja ihmisiä, päinvastoin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos joku ihminen kokee julkisella paikalla treffaamisen jotenkin negatiiviseksi ja ahdistavaksi, hänessä on jotain vikaa eikä ole parisuhdemateriaalia. Mitä siellä kotona on niin eri tavalla treffejä ajatellen kuin kahvilassa, jos juo kahvia ja syö sitä vehnästä? Ne samat "työpaikkahaastattelukysymykset" sieltä tulee joka tapauksessa, oli miljöö mikä tahansa. Tarkoitus on tutustua ja kuulla toisesta asioita ja selvittää onko yhteistä. Mikä kahvilassa juuri on niin negatiivista?
Kahvilatreffit ei tuo tuloksia. Vain kaikista komeimmille ja erittäin kokeneille treffaajille sopii kahvilatreffit. Naisille ei muuten tule "kemiaa" nopeasti järjestetyillä kahvilatreffeillä tuntemattoman miehen kanssa.
Kemiaa joko on tai ei, siihen ei vaikuta onko kahvilassa vai
Kokemuksen mukaan naisen kiinnostus herää pikkuhiljaa. Siksi kannattaa ensin tutustua pidemmän ajan kirjoitellen ja videotsättäilen. Jos nainen kiinnostuu heti, niin silloin ihastuminen tapahtuu pelkästään miehen ulkonäköön.
Siis pitää olla kirjekaveri viikkotolkulla ja sitten mennä suoraan ensimmäiseen oikeaan tapaamiseen sen miehen kotiin? Kyllä on harhaista settiä. Tai kahvilafobia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nainen tuskin lähtee heti kättelyssä vieraan miehen kotiin. Voit kuitenkin laittaa kahvit termariin, pullat rasiaan ja tarjoilla ne vaikka puiston penkillä kävelyn lomassa.
Osa naisista suostuu kotitreffeille ja heillä on heillä on etu suhteessa niihin, jotka eivät suostu. Moni mies ei lähde olleenkaan kahvilatreffeille, koska se on miehen kannalta huono tapa treffata. Tulokset ovat niin heikkoja.
Mikä tulos? Ei saa märkää pilllua ja kiiimaista seksiä?
Vai parisuhdetta?
Aikamoiset odotukset ja paineet treffeille. En ihmettele, että ei löydy seksiseuraa, eikä elämänkumppania. Teissä ikiainkkumiehissä on juurikin tämä vika. Ja se näkyy siellä treffeillä. Nainen ajattelee, että äkkiä karkuun.ä, toivottavasti tämä ei ole stalkkeri.
Haen aina parisuhdetta, mutta olen ollut kotitreffeillä niin hyvällä fiiliksillä, että tekee minusta erittäin avoimen. Se taas on usein saanut naisen haluamaan seksiä vaikka se ei ole ollut tarkoitukseni ensitreffeillä. Tarkoitus on saada hyvät fiilikset naiselle ja itselle.
Mä en koskaan lähtisi treffeille, jos mies tarjoaisi " vehnästä". Sanavalinta jo kertoo syvästä junttiudesta. Ihan sama koti tai kahvila, ei treffejä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Meitä on täällä monta miljoonaa eikä kaikki ole ollenkaan pahoja ihmisiä, päinvastoin.
Ei tarvita kuin se yksi paha, jos se sattuu kohdalle, niin huonosti käy. Mitäs sitten jos joutuu seksuaalirikoksen uhriksi esim, mitä kaikki ihmiset huutavat kuorossa uhrille? "Mitäs menit vieraan kotiin, oletko tyhmä, noin siinä käy kun on tyhmä". Ei taida myötätuntoa herua ja kauniita tarinoita hyvistä ihmisistä.
Vierailija wrote:
Mä en koskaan lähtisi treffeille, jos mies tarjoaisi " vehnästä". Sanavalinta jo kertoo syvästä junttiudesta. Ihan sama koti tai kahvila, ei treffejä.
Olen täysin eri mieltä, miltä sana kuulostaa. N47
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eilispäivän -60% pulla ei sytytä
Ja kupiksi kelpaa vain kallein muumimuki ?
Tämmönen on kalliimpi, jos et tarkoita niitä keräilymukeja.
https://www.stockmann.com/villeroy-boch-chateau-septfontaines--posliini…
Marie keksit mehukattimehun kanssa saa riittää.
Pyydä treffiseuraasi sitten siivoamaan jälkensä ja samaan hikeen hoitamaan tiskit ja imuroinnin.
Vierailija wrote:
Taitaa olla aika vanha mies kyseessä. Muuten en oikein ymmärrä tätä sanavalintaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei tarvita kuin se yksi paha, jos se sattuu kohdalle, niin huonosti käy. Mitäs sitten jos joutuu seksuaalirikoksen uhriksi esim, mitä kaikki ihmiset huutavat kuorossa uhrille? "Mitäs menit vieraan kotiin, oletko tyhmä, noin siinä käy kun on tyhmä". Ei taida myötätuntoa herua ja kauniita tarinoita hyvistä ihmisistä.
Uhri selittäisi sitten että halusi antaa miehelle mahdollisuuden kemiaan. Unohti kilisytellä avaimia.
Tod. näk. suostuu, jos sulla hyvä supliikki
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nainen tuskin lähtee heti kättelyssä vieraan miehen kotiin. Voit kuitenkin laittaa kahvit termariin, pullat rasiaan ja tarjoilla ne vaikka puiston penkillä kävelyn lomassa.
Osa naisista suostuu kotitreffeille ja heillä on heillä on etu suhteessa niihin, jotka eivät suostu. Moni mies ei lähde olleenkaan kahvilatreffeille, koska se on miehen kannalta huono tapa treffata. Tulokset ovat niin heikkoja.
Mikä tulos? Ei saa märkää pilllua ja kiiimaista seksiä?
Vai parisuhdetta?
Aikamoiset odotukset ja paineet treffeille. En ihmettele, että ei löydy seksiseuraa, eikä elämänkumppania. Teissä ikiainkkumiehissä on juurikin tämä vika. Ja se näkyy siellä treffeillä. Nainen ajattelee, että äkkiä karkuun.ä, toivottavasti tämä ei ole stalkke
Haen aina parisuhdetta, mutta olen ollut kotitreffeillä niin hyvällä fiiliksillä, että tekee minusta erittäin avoimen. Se taas on usein saanut naisen haluamaan seksiä vaikka se ei ole ollut tarkoitukseni ensitreffeillä. Tarkoitus on saada hyvät fiilikset naiselle ja itselle.
Tadaa, seksi oli se päämäärä. Voi, kuka olisi arvannut, että jollain miehellä voi olla taka-ajatuksena seksi. Ja avoinhan tarkoittaa lääppimistä ja kiinni käyntiä, siellä kotona kun sitä voi avoimemmin harjoittaa. Noniin, case closed.
Kyllä vaan naisia uisen pelottaa tuo tuntemattoman miehen asuntoon meneminen. Ei minuakaan ihan nuorena pelottanut mutta kun ikää tulee lisää, niin alkaa olla varovaisempi. Olen puhunut tästä avoimesti treffimiesten kanssa ja järjestäen he ovat olleet äimänä, että eipä heille tullut edes mieleen tuollainen, että nainen voi ko tilanteessa pelätä. Olen sanonut, etten pelkää pelkästään mitään raiskausta tms. mutta jos henki lähtee.
Itse olen yhden kerran mennyt ekoille treffeille miehen kotiin. Ilmoitin siskolleni osoitteen mihin olen menossa ja sovittiin, että hän soittaa minulle puhelun n. puolen tunnin kuluttua kun olen mennyt miehen asuntoon.
Ellen vastaa, hän hälyttää poliisit ko osoitteeseen. No hän soitti ja ilmoitin sovitun "turvasanan", että kaikki ok.
Tarjoa sille ennemmin nisua kuin vehnästä. Voit saada illalla tisua.
Juomaksi limppaa. Niin illalla saat sitten pimppaa.
Alkuun toki, mutta kai joskus olisi suunnitelmissa tavata myös ihan livenä, jos kummallakin kiinnostusta riittää. Kirjoittelusta ja videosta ei täysin pääse perille, minkälainen toinen on, ellei nyt roikuta videopuhelussa miltei koko päivää arkisia asioita tehden samalla, mutta harva niin tekee. Kyllä sitä pitäisi ensimmäisen kerran tavata ns. oikeassa maailmassa ihan julkisella paikalla.