Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?
Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.
Kommentit (1041)
Olen sitä mieltä, että jos mies on kiinnostunut saamaan naisseuraa, pitää olla edes sen verran rohkeutta, että uskaltaa lähteä sieltä peräkammarista ulos oikeaan maailmaan. Tämän keskustelun myötä jo pelkkä kotitreffit sanana on täydellinen turn off.
Vierailija wrote:
Kuka alle 70-vuotias käyttää sanaa "vehnänen" tai muutenkaan tarjoaa kahvia ja pullaa? Ap kuulostaa ikivanhalta eläkeläisukkelilta tai sitten keski-ikäiseltä köyhältä pervertikolta.
Aloituksen sanavalinta on aika setämiesmäinen, mutta voi olla että vehnänen- sana kuuluu jonkun alueen murteeseen, eikä siellä liity ikään. Onhan pullansyönti vanhanaikaista, mutta paistopisteeltä ei paljoa eksoottisempaa saa.
Vierailija wrote:
Olen sitä mieltä, että jos mies on kiinnostunut saamaan naisseuraa, pitää olla edes sen verran rohkeutta, että uskaltaa lähteä sieltä peräkammarista ulos oikeaan maailmaan. Tämän keskustelun myötä jo pelkkä kotitreffit sanana on täydellinen turn off.
Vain sarjadeittailijat suosivat kahvilatreffejä. Se ei ole normaalin ihmisen treffaustapa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vain sarjadeittailijat suosivat kahvilatreffejä. Se ei ole normaalin ihmisen treffaustapa.
Kahvila on varmaan ravintolan ja viinibaari/pubin rinnalla yksi yleisimmistä pakoista sopia treffit. Onko ravintolatreffit sitten myös epänormaalit? Kotiinsa kutsuminen treffeille on se epänormaalin sekopää-pahoinpitelijän merkki. Mikä/mitkä muut julkiset paikat ovat sitten ei-sarjadeittailijoiden treffipaikkoja?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuka alle 70-vuotias käyttää sanaa "vehnänen" tai muutenkaan tarjoaa kahvia ja pullaa? Ap kuulostaa ikivanhalta eläkeläisukkelilta tai sitten keski-ikäiseltä köyhältä pervertikolta.
Aloituksen sanavalinta on aika setämiesmäinen, mutta voi olla että vehnänen- sana kuuluu jonkun alueen murteeseen, eikä siellä liity ikään. Onhan pullansyönti vanhanaikaista, mutta paistopisteeltä ei paljoa eksoottisempaa saa.
Ap-setämiestä ei varmaan kutsuttavan keliakiatkaan haittaa tai tule mieleen kysyä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En missään tapauksessa mene vieraan ihmisen kotiin ja kiellän tyttäriänikin menemästä. Maailma on täynnä sekopäitä.
Kannustatko tytärtäsi mielummin ghoustaavan häntäheikin kertakäyttöpartneriksi?
Ihmisten ilmoilla se häntäheikki tuskin saa r aiskattua ja t apettua ketään. Tuskin hän kannustaa tyttäriään menemään niiden häntäheikkien koteihin harrastamaan seksiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Miksei mies voi olla avoin ja kertoa hyviä juttuja vaikka keilahallissa tai pidemmällä illallisella? Mitkä ne aktiviteetit juuri siellä kotona on, jotka saavat miehestä ruuneperin?"
Minulle tulee uskomattoman hyvä fiilis kun nainen luottaa minuun ja suostuu kotitreffeille. Se saa mieleni avoimeksi ja onnelliseksi. Haluan palkita sen naiselle järjestämällä niin mukavat treffit kuin mahdollista. Tällaiset treffit ovat saaneet naisen lämpeämään vaikka tarkoitus on vilpittittömästi ollut vain järjestää mukavat ensitreffit.
Kuulostat karmivalta tyypiltä. Kyllä kai murhaajasta tai raiskaajastakin tuntuu uskomattoman hyvältä, kun on saanut uhrinsa houkuteltua loukkuun.
Joo, tän ketjun pohjalta " kotitreffeille" pyytäjät pyyhkiytyy välittömästi pois. Todella creepyä.
Vois olla kaikille osapuolille parempi jos poikamies nauttisi nisupullansa ja kahvinsa kodissansa ja muut siellä missä tahtovat.
Palataan asiaan sitten kun eri osapuolten näkemykset ja päämäärät ovat lähestyneet toisiansa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kahvila on varmaan ravintolan ja viinibaari/pubin rinnalla yksi yleisimmistä pakoista sopia treffit. Onko ravintolatreffit sitten myös epänormaalit? Kotiinsa kutsuminen treffeille on se epänormaalin sekopää-pahoinpitelijän merkki. Mikä/mitkä muut julkiset paikat ovat sitten ei-sarjadeittailijoiden treffipaikkoja?
Jos haluaa vältellä multideittaajanaisia, on pakko kieltäytyä kahvilatreffeistä. Kahvilatreffejä suosiva ajattelee aina määrän korvaavan laadun.
Kyllä mun kotona on käynyt monestikin naisia ensitreffeillä kahvittelemassa, samoin minä naisten luona. Toki näitä on aina edeltänyt perusteelliset ja syvätkin keskustelut netissä tai puhelimessa. Toki on fiksua aina ilmoittaa jollekin minne menee. Niin minäkin teen miehenäkin. Raflassa syömässä käymiset tai kahvilassa istumiset ensitreffeillä menee helposti pönöttämiseksi. Rennompaa olla jonkun kotona tai vaikka jossain ulkosalla sään salliessa. Hyviä kokemuksia olleet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos haluaa vältellä multideittaajanaisia, on pakko kieltäytyä kahvilatreff
No mikä muu julkinen paikka kuin kahvila, on sellainen minne multideittaajat eivät sitten mene?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sarjadeittailija- sanalla on negatiivinen kaiku. Kai ihmiset nyt tajuavat, että harvemmin sitä elämänsä ensimmäisiltä tai suhteen päättymisen jälkeen ensimmäisiltä treffeiltä löytyy pitkäaikainen kumppani. Onnekkaita ihmisiä toki on. Moni käy kyllä useammilla treffeillä ja useampien ihmisten kanssa löytääkseen sellaisen ihmisen jonka kanssa asiat natsaa ja niin että se toinenkin on sitä mieltä. Ei deittailu ole sitä että nyt tapaan tämän ihmisen ja siitähän on pakko tulla parisuhde, muuhun en suostu, runtataan vaikka väkisin parisuhde epäsopivan kanssa tai välittämättä haluaako se toinen sitä.
Vierailija wrote:
Kyllä mun kotona on käynyt monestikin naisia ensitreffeillä kahvittelemassa, samoin minä naisten luona. Toki näitä on aina edeltänyt perusteelliset ja syvätkin keskustelut netissä tai puhelimessa. Toki on fiksua aina ilmoittaa jollekin minne menee. Niin minäkin teen miehenäkin. Raflassa syömässä käymiset tai kahvilassa istumiset ensitreffeillä menee helposti pönöttämiseksi. Rennompaa olla jonkun kotona tai vaikka jossain ulkosalla sään salliessa. Hyviä kokemuksia olleet.
Jännä, miten nämä voi kokea niin eri tavalla. Itselläni ei tule kahviloissa tai ravintoloissakaan pönöttämistä tai mitään virallisen oloisia tapaamisia - kokemukseni mukaan, jos henkilön kanssa synkkaa ja on minkäänlaista kemiaa, onnistuvat treffit vaikka kyseessä olisi huoltoaseman kahvion tapainen tylsä paikka. Mutta itse en koe rennoimmaksi tilanteeksi olla tuntemattoman kanssa kummankaan kotona - minusta nimenomaan siinä tilanteessa on jotain epäluontevaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap-setämiestä ei varmaan kutsuttavan keliakiatkaan haittaa tai tule mieleen kysyä.
En ole keliaakikko, joten en ole laittanut merkille, saako paistopisteeltä gluteenitonta. Tuskin saa, sillä nehän pitäisi kai paistaa eri uunissa, tai ainakin käyttää eri välineitä ja varmistaa ettei kukaan sörki niitä samoilla ottimilla kuin muita. Paistopisteiden ottimet ovat joskus aika törkyisiäkin ja ihmiset lääppivät tuotteita paljain käsin ja käyttävät ottimia miten sattuu. Ei mikään hygieenisin ostospaikka.
Jos kotitreffeille haetaan kalliilla autolla ja koti on uudehko omakotitalo hyvällä alueella -toki.
Jos taas kuljetus on joku 15 vuotta vanha Toyota ja koti on neukkukuutio jossain lähiössä -tuskin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minulle on muutaman käynyt niin, että nainen on tullut heti kotitreffeille. Paremmin ne tuppaavat menemään kuin kahvilatreffit, koska omassa kotiympäristössä on luontevampaa olla ja pääsee "isännöimään". Samalla tulee esiteltyä kämppä naiselle, siinä on heti luontevaa puheenaihetta.
Tässä varmaan vaikuttaa se alun viestittelyvaihe, miten hyvin siinä saa luotua naiselle turvallisen olon eikä lähetä mitään outoja viboja. Ja joskus naisen tekee mieli seksiä ja siihenkin pääsee sitten kotitreffeillä suoraan, jos molemmista tuntuu siltä.
Nyt kun olen miettinyt miksi kotitreffit onnistuu paremmin. Se johtuu siitä vain laatunaiset uskaltaa lähteä kotitreffeille. Ja myös siitä, että mies panostaa kaikkensa treffien onnistumiseen. Kahvilatreffeillä tulee vastaan koko naisten kirjo. Mukana noilla treffeillä on pelkääviä, ik
Mä olen mieluusti se mt-ongelmainen nainen, joka ei koskaan lähde kotitreffeille. Oon mieluummin hullu kuin tyhmä.
"Kotitreffeille"
Mitäs sulla gubbe on oikeen mielessä?
Vierailija wrote:
Jos joku kutsuu treffeille kotiinsa, niin seksiähän se haluaa. Tuollainen ensitreffeillä tai treffailun alussa on erittäin luotaantyöntävää, joten ei jatkoon, vaikka tarjottavana olisi viiden ruokalajin illallinen.
Myös, jos mies ei pysty ymmärtämään, että tuntemattoman kotiin meneminen on vaarallista, niin sen verran empatiakyvytön mies ei myöskään mene jatkoon.
Olen sitä mieltä, että kahvilatreffeillä häntäheikit ja l*tkat deittailevat vain toisiaan eikä koskaan synny mitään vakavampaa. Sen takia on parempi pysyä erossa kahvilatreffausta suosivista naisista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos joku kutsuu treffeille kotiinsa, niin seksiähän se haluaa. Tuollainen ensitreffeillä tai treffailun alussa on erittäin luotaantyöntävää, joten ei jatkoon, vaikka tarjottavana olisi viiden ruokalajin illallinen.
Myös, jos mies ei pysty ymmärtämään, että tuntemattoman kotiin meneminen on vaarallista, niin sen verran empatiakyvytön mies ei myöskään mene jatkoon.
Olen sitä mieltä, että kahvilatreffeillä häntäheikit ja l*tkat deittailevat vain toisiaan eikä koskaan synny mitään vakavampaa. Sen takia on parempi pysyä erossa kahvilatreffausta suosivista naisista.
Onneksi sinun ovellasi ei ole jonoa minkäänlaisista naisista, niin ei tarvitse pikku päätäsi tälläkään asialla vaivata.
Kannustatko tytärtäsi mielummin ghoustaavan häntäheikin kertakäyttöpartneriksi?