Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ero kaduttanut?

Vierailija
29.10.2023 |

Ja etsin siis ihmisiä, joiden lähtötilanne on ollut tämä:

Pitkä ja vakaa parisuhde, ei mitään isompia ongelmia mutta se tasaisuus vaivaa. Sitten kohtaat tyypin, jonka kanssa ehdit vaihtaa vain muutaman sanan pienen hetken elämässäsi. Mutta et saa tuota tyyppiä mielestäsi. Nyt se oma turvallinen parisuhde tuntuu jo tappavan tylsältä, kun olet ehtinyt kenties vuodenkin haaveilemaan siitä yhdestä toisesta. Otat eron pitkästä suhteesta, koska tiedät että voisi sitä kipinää olla enemmänkin jonkun muun kanssa. Olet ollut erossa hetken aikaa, niin mitkä fiilikset? Tuleeko ikävä entistä, ehkä tylsääkin mutta turvallista parisuhdetta?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tullut. Vanha sanonta: "Aika kultaa muistot" pitää paikkansa. Joskus olen jopa palannut yhteen vain todetakseni, että eroon oli syynsä, eikä ne erossa ollessa mihinkään hävinneet.

Vierailija
2/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaduttanut ero hetkeäkään, päinvastoin. Omassa liitossani oli kyllä vakavia ongelmia. Olen aina ihmetellyt näitä tylsiä liittoja ja eroja niistä. Miten ihmeessä liitto voi olla tylsä jos siinä on kaikki peruspilarit kohdallaan. Kai sitä voi itse vähän nähdä vaivaa sen eteen, ettei olisi tappavan tasaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaduttanut. Tuttu, turvallinen parisuhde ja tarpeeksi seksiä olisi riittänyt mainiosti, mutta mies pihtasi seksiä. Huonoimmillaan seksiä ol hädintuskin kerran kuukadessa. En todellakaan ole katunut eroa, koska pettäminen ei ollut minulle vaihtoehto.

Vierailija
4/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu.

Vierailija
5/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaduttanut, ero oli helpotus ja on edelleen. Ihan puistattaa, kun mietin, jos olisin yhä suhteessa exän kanssa, joka petti, haki netissä jatkuvasti selän takana seuraa aktiivisesti, ivasi, nauroi jos mulla oli paha mieli, huusi ja raivosi jne.

Vierailija
6/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin samasta syystä. Oltiin monta vuotta yhdessä, mutta tietynlainen arvostus toista kohtaan oli kadonnut. Rakkautta vielä on, mutta se on muuttanut muotoaan. Tapasin myös toisen ihmisen, joka sai samankaltaisen olon itsessäni aikaan.. Silloin ymmärsin, että ero on paras mahdollinen ratkaisu. Hetken myös kaduin, mutta kun aikaa on nyt kulunut, olen huomannut kuinka paljon onnellisempi olen näin. 😊 

Vierailija
7/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin itse olisin kirjoittanut tämän…

Vierailija
8/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin vuoristorata-avioliitosta. Vähän väliä saan edelleen muistutuksia siitä että tein oikean päätöksen (kun ex-mies soittaa jossain asiassa ja kiukkuaa).

Vierailija
9/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko mun vaimo?

Vierailija
10/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähän kaduttaa, kun katsoo verokoneesta eksän vuositulot, ja itse kituuttelee p*skalla palkalla.

Mutta taas toisaalta en olisi jaksanut yhtään kauempaa sen persoonallisuushäiriöisen matkassa... Eli parempi näin. 😊

Vierailija
11/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10 vielä: sori en lukenut tarkkaan, eli toivottiin vastauksia ap:n kanssa samassa tilanteessa olevilta. 🙈

Vierailija
12/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein juttelitte tuon toisen kanssa, kun jäänyt noin mieleen? 🤔🤔

Vierailija
13/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nro 10 vielä: sori en lukenut tarkkaan, eli toivottiin vastauksia ap:n kanssa samassa tilanteessa olevilta. 🙈

Eipä tuo mitään😅 se tässä just onkin, kun puoliso on tasapainoinen, ei ole nasristi, psykopaatti, alkoholisti tai muutakaan vauva-kamaa, vaan perus työtätekevä rehellinen ja ajattelevainenkin. Just sellainen, kuin nuorena ajattelin että tuollaisen kanssa tulee toimeen loppuelämän. Niinkuin tulisikin, en vain häntä valitessani osannut ajatella, että saattaa olla hieman tylsä parisuhde. En toki halua mitään draamaa tai ongelmia, tällaistä samanlaista mutta kipinällä😅

Vierailija
14/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda se mies ja ota se toinen :)

Vierailija
15/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaikenlaista, meillä on sama harrastus ja hän tiesi puolesta sanasta, mitä tarkoitin. Sitten puheltiin asunnon laitosta (hän oli siis asennushommissa kotonamme) ja siinäkin ajatuksemme klikkasivat, kun kerroin mitä olin ajatellut ja hän niissä jopa neuvoi ja antoi mielipidettä (sellaisia asioita en muuten puolisoltani ole saanut pitkäään aikaaan). Oli vaan helppo höpötellä ja tajuttiin toistemme vitsit. Ap

Vierailija
16/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni sinä kysyt nyt väärää asiaa. Haet tuollaista hetken huumaa jostakin muualta, kun voisit ihan hyvin panostaa siihen omaan suhteeseensa ja siihen omaan kumppanisi. Se mihin hänessä Rakastuit? 

Tuo on ihan normaalia, että tulee se tunne, että ruoho on vihreämpää siellä aidan toisella puolella. Aina ei jaksa sitä samaa vanhaa. Itselläni ainakin on ollut sellaisia kausia. Ja sitten, kun on  omaan kumppaniin taas uskaltanut tutustua paremmin, on jotenkin mennyt erilaisia askelia eteenpäin ehkä syventynyt ja laajentunut se oma suhde.

Jos teillä on ollut aito rakkaus, niin kehottaisin uskaltamaan tutustua siihen omaan kumppaniin ja sinuun itseesi syvemmin.

Voi löytyä vaikka mitä hienoa.

Oletko kertonut puoli se olisi, että nyt tällä hetkellä kyllästyttää? Sen voi ihan hyvin sanoa. Sitten voitte miettiä: Haluatteko ruveta ratkomaan vai Haluatteko antaa mennä. Teitä on siinä kaksi.

Vierailija
17/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vaihda se mies ja ota se toinen :)

Ihanan suoraselkäistä😂 Mutta tuntuu kuin pitäisi niin tehdä! Sitten tulee ne ajatukset että mitä jos kuitenkin... Olemme kuitenkin nykysen kanssa rakentaneet tällaisen tulevaisuuden taloineen kaikkineen, ja mietin ihan hulluna, enkö tätä sitten kuitenkin halunnut kaikki nämä vuodet. Ap

Vierailija
18/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, silloin kun tulee tuo musta kausi ja laiskottaa, niin onhan se helpompi hakea sieltä jostakin muualta sitä mielen virikettä. Se on ihan hienoa. Kannattaa kuitenkin miettiä mitä oikeasti haluaa. Ei siinä mitään pahaa ole, se piristää.

-mikäli ryhdyt tekoihin, niin sitten pitää sille puolisollekin kertoa. Joskus mä jään sellaiseksi omiksi virikkeiksi ilman tekoja.

Vierailija
19/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kaikenlaista, meillä on sama harrastus ja hän tiesi puolesta sanasta, mitä tarkoitin. Sitten puheltiin asunnon laitosta (hän oli siis asennushommissa kotonamme) ja siinäkin ajatuksemme klikkasivat, kun kerroin mitä olin ajatellut ja hän niissä jopa neuvoi ja antoi mielipidettä (sellaisia asioita en muuten puolisoltani ole saanut pitkäään aikaaan). Oli vaan helppo höpötellä ja tajuttiin toistemme vitsit. Ap

Tuo kuulostaa hyvältä. Sellaiselta millaista se on kun kaksi ihmistä sopivat yhtään. Vaikka teistä ei paria nyt tulisikaan, samankaltaisia ihmisiä on enemmänkin. 😊 Pohdi rauhassa omaa tilannettasi ja tarvittaessa juttele kumppanisi kanssa. Ehkä sen suhteen voi pelastaa, ehkä ei. Joka tapauksessa yksi asia on varma, ei kannata jäädä suhteeseen joka ei anna sinulle sitä mitä kaipaat. 

Vierailija
20/85 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ole kaduttanut. Tuttu, turvallinen parisuhde ja tarpeeksi seksiä olisi riittänyt mainiosti, mutta mies pihtasi seksiä. Huonoimmillaan seksiä ol hädintuskin kerran kuukadessa. En todellakaan ole katunut eroa, koska pettäminen ei ollut minulle vaihtoehto.

Ootko kattonu peiliin ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi