Mistä löydän miehen?
Laitoin taas, ties monennenko kerran verkot nettiin. Tinder herjasi, että olen käyttäytynyt huonosti tinderissä, sain itsestäni niskasta kiinni ja tein valituksen sinne. Avasin suomi24:n, happypancaken ja facebookdeitin uusilla kuvilla.
Miten muuten voisin löytää miehen? Olen 46-v nainen, pitkä mutta pyöreä oikeista paikoista. Korkeasti koulutettu. Elämän iloinen. Henkisesti vaativassa työssä. Olen nyt niin valmis löytämään todellisen miehen.
Tarvitsisin Tsemppiä.
On niin lähellä, että en laita viestiä entisille hoidoille, mutta yritän pysyä poissa heidän elämästä vaikka he käyneet minun tilillä happypancakessa.
Kommentit (71)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eikö missään ole 45-51v miestä vapaana suhteeseen minun kanssa? Olen oikein naisellinen nainen. Tykäisin puuhastelua kaikkea yhdessä. Minusta saisi uskollisen kumppanin.
Olen 45v ja olen lähestynyt kahta miestä ketkä oli samaa ikää olevia. Molemmat sanoi ettei tee naisilla yhtään mitään enää. Ensimmäiseltä kysyin miksi, niin hän vastasi, että elämä on helpompaa, stressivapaampaa. Toiselta kysyin myös, niin vastaus oli elämä parempaa, helpompaa ja voi tehdä mitä huvittaa eikä tarvitse olla vaatimuslistojen kanssa missään tekemisissä. Näiden miesten tapaamisen välissä oli noin 7kk.
Itse olen 44 v. mies ja allekirjoi
The Score bar,Tallinn.Molemmilla tuhdit lompakot mukana.
Tuurissahan se on millaisen löytää. Jokaisen kohdalla.
Vierailija wrote:
Ai että oikein korkeastikoulutettu? Miksi kirjoitus on sitten niin täynnä virheitä?
Taidat olla aavistuksen tietämätön. Oletko kuullut lukihäiriöstä ja toisaalta, nämä älylaitteet aiheuttavat virheitä, joko itse automaattisella syötteellä tai näppäily virheet...
voi voi "koulukiusaaja", kun ainoa hyve on osata oikolukea...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eikö missään ole 45-51v miestä vapaana suhteeseen minun kanssa? Olen oikein naisellinen nainen. Tykäisin puuhastelua kaikkea yhdessä. Minusta saisi uskollisen kumppanin.
Olen 45v ja olen lähestynyt kahta miestä ketkä oli samaa ikää olevia. Molemmat sanoi ettei tee naisilla yhtään mitään enää. Ensimmäiseltä kysyin miksi, niin hän vastasi, että elämä on helpompaa, stressivapaampaa. Toiselta kysyin myös, niin vastaus oli elämä parempaa, helpompaa ja voi tehdä mitä huvittaa eikä tarvitse olla vaatimuslistojen kanssa missään tekemisissä. Näiden miesten tapaamisen välissä oli noin 7kk.
Itse olen 44 v. mies ja allekirjoitan nuo täysin ja ihan milloin vain!
Ja vielä ihmettelette miksi 40-kymppiset naiset hakee nuorempia miehiä. Teillä on testot iän myötä laskeneet, jos ei tee enää naisen läheisyyttä mieli. Korvaushoitoa on saatavilla.
____
Testot ovat kyllä mitatusti reilusti korkeammalla kuin nuorena, kiitos kysymästä.
Naisen läheisyys tuo mukanaan niin pitkän listan asioita jotka eivät ole itselleni tärkeitä tai ovat jopa vastenmielisiä. Hullu tuollaiseen temppurataan enää parin kierroksen jälkeen lähtee, jossa jokainen viikko on vääntämistä ja kääntämistä mitä ihmeellisimmistä asioista. Elintila omassa kodissa kuristuu koko ajan, jollei ole joka minuutti siitä taistelemassa.
En minä ihmettele minkään ikäisten naisten hakemisia tai tekemisiä. Tehkää ihan mitä hyvältä tuntuu ja käyttäkää elämänne siihen mikä teille tuntuu tärkeältä, niin minäkin teen.
Koiran taidan kuitenkin vielä kerran ottaa seuraksi. Niistä on paljon positiivisemmat kokemukset.
Et ainakaan sieltä puhelimesta / koneesta. Sieltä haetaan yhden yön juttuja ja uusia "valloituksia" - ei mitään enempää. Nostaisit katseen pois siitä puhelimesta edes hetkeksi ja katsoisit ympärillesi. Taitaa olla liikaa vaadittu
Vierailija wrote:
Ja vielä ihmettelette miksi 40-kymppiset naiset hakee nuorempia miehiä. Teillä on testot iän myötä laskeneet, jos ei tee enää naisen läheisyyttä mieli. Korvaushoitoa on saatavilla.
Onko tuo jotain outoa naisen logiikkaa. Miehet jotka ovat kyllästyneet naisten vaikeiluun ja mukanaan tulevaan painolastiin muka ihmettelemässä naisten tekemisiä?
Pointti on juuri se että naisten tekemiset on jo nähty. Niihin on kyllästytty. Naiset saavat tehdä ihan vapaasti mitä lystäävät, keiden kanssa haluavat. Heidän tekemisiltään nimenomaan halutaan olla rauhassa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itse olen 44 v. mies ja allekirjoi
Ja siitä.https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=0ed9cee41344bd1ba035846…
olen kolmekymppinen mies, ja alan kyllä olla ihan samoilla linjoilla. Jos naisen huolisin,, niin mitään vanhempaa mummua en todellakaan kelpuuttaisi, vaikka tosiaankin siltä vaikuttaa että nuo mummut saalistaa nuorempia. Naurattaa oikein kun lihava 10v vanhempi yrittää nuorta hyväkuntoista miestä.