Mistä löydän miehen?
Laitoin taas, ties monennenko kerran verkot nettiin. Tinder herjasi, että olen käyttäytynyt huonosti tinderissä, sain itsestäni niskasta kiinni ja tein valituksen sinne. Avasin suomi24:n, happypancaken ja facebookdeitin uusilla kuvilla.
Miten muuten voisin löytää miehen? Olen 46-v nainen, pitkä mutta pyöreä oikeista paikoista. Korkeasti koulutettu. Elämän iloinen. Henkisesti vaativassa työssä. Olen nyt niin valmis löytämään todellisen miehen.
Tarvitsisin Tsemppiä.
On niin lähellä, että en laita viestiä entisille hoidoille, mutta yritän pysyä poissa heidän elämästä vaikka he käyneet minun tilillä happypancakessa.
Kommentit (71)
Monenko jännä miehen käyttämä olet. Siitä lähdetään että se pitää tietää.
Ei kai ap ole sosiaalityöntekijä tmv?
Minulla on aika kovat tavoitteet miehen suhteen. Jos se ei mätsää, en vaan voi jatkaa tutustumista, en saa itseäni ihastumaan esim jos mies on lyhyempi tai kalju.
On minulla ollut mies, josta erosin 9v sitten, sitten on ollut kivoja ajanviettomiehiä, nyt minä haluaisin löytää todellisen elämänkumppanin.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eikö missään ole 45-51v miestä vapaana suhteeseen minun kanssa? Olen oikein naisellinen nainen. Tykäisin puuhastelua kaikkea yhdessä. Minusta saisi uskollisen kumppanin.
Miksi etsit vanhempia miehiä? Nuoremmissa on enemmän miehiä suhteessa naisiin, joten parempi valikoima :D voi nekin olla fiksuja. Millainen olet luonteelta, ehän ole liian tosikko tms? Minua ainakin kaikki miehet haluaa tavata uudestaan, kun olen tällänen adhd-hassuttelija.
Minkäikäisiä miehiä minun kannattaisi etsiä? Ap
Tämä on se sama mummeli, joka "työreissullaan" majaili hotellissa, jossa ei ollut muita naisia kuin hän. Kaikki muut suomalaisia miehiä.
Vierailija wrote:
Eikö missään ole 45-51v miestä vapaana suhteeseen minun kanssa? Olen oikein naisellinen nainen. Tykäisin puuhastelua kaikkea yhdessä. Minusta saisi uskollisen kumppanin.
Olen 45v ja olen lähestynyt kahta miestä ketkä oli samaa ikää olevia. Molemmat sanoi ettei tee naisilla yhtään mitään enää. Ensimmäiseltä kysyin miksi, niin hän vastasi, että elämä on helpompaa, stressivapaampaa. Toiselta kysyin myös, niin vastaus oli elämä parempaa, helpompaa ja voi tehdä mitä huvittaa eikä tarvitse olla vaatimuslistojen kanssa missään tekemisissä. Näiden miesten tapaamisen välissä oli noin 7kk.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi etsit vanhempia miehiä? Nuoremmissa on enemmän miehiä suhteessa naisiin, joten parempi valikoima :D voi nekin olla fiksuja. Millainen olet luonteelta, ehän ole liian tosikko tms? Minua ainakin kaikki miehet haluaa tavata uudestaan, kun olen tällänen adhd-hassuttelija.
Ehkä 30-50v :)
Vierailija wrote:
Ei kai ap ole sosiaalityöntekijä tmv?
En todellakaan ole.
Koulutettu ja kirjoitat "elämän iloinen"?
Ehkä 30-50v :)
30-v kyllä tuntuu nuorelta. Just yksi 37 dissaai mut, jonka kanssa olisin halunnut enemmänkin. Kun miehestä ei itsenäisesti kuulunut mitään poistin hänet numerotiedoistani, etten vahingossa heikkona hetkenä lähesty häntä.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kaltaisesi seniorin kannattaa ehdottomasti etsiä miestä bingosta tai vanhainkodista, ikähaarukka about 70-90v.
Nyt suomi24:lla lähestyi mies 48v mutta välimatkaa 400km! Että No Can Do!
Mitä miehet ajattelee, että Joo 400km, ei hyvää päivää!
Ap
Olen 45v ja olen lähestynyt kahta miestä ketkä oli samaa ikää olevia. Molemmat sanoi ettei tee naisilla yhtään mitään enää. Ensimmäiseltä kysyin miksi, niin hän vastasi, että elämä on helpompaa, stressivapaampaa. Toiselta kysyin myös, niin vastaus oli elämä parempaa, helpompaa ja voi tehdä mitä huvittaa eikä tarvitse olla vaatimuslistojen kanssa missään tekemisissä. Näiden miesten tapaamisen välissä oli noin 7kk.
Ompa sinulla ollut huono tuuri! Eikun verkot vesille!
Vierailija wrote:
Paljon keski-ikäisiä: https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega
Kiitos, mutta etsin suomalaista miestä.
Ap
Vierailija wrote:
Tuossa iässä sitä luulisi jo järkiintyneen. Syy miksi nuoret naiset panikoi sinkkuudesta johtuu markkinoinnista. Markkinoijat haluaa hedelmällisessä iässä olevien naisten löytävän jonkun,menevän näyttävästi naimisiin ja saavan lapsia. Somenäkyvyys saa muutkin toimimaan samoin eli kuluttamaan rahaa.
Järkiintyneen? Mennäänhän palvelutaloissakin naimisiin, rakkaus ei katso ikää!
Vierailija wrote:
Ei muuta kuin ahkerasti ravaat siellä treffeillä. Jos treffeille pääseminen on tiukassa, niin sitten panostat hyviin kuviin ja vaikka kuntoiluun, jos tuntuu olevan siitä kiinni.
Juurikin näin. Täytyy nähdä vaivaa asian eteen, ja tosiaan viestitellä ja käydä treffeillä ahkerasti. Kyllä se oma kulta sitten jossain vaiheessa tulee vastaan.
Ja jos treffejä ei meinaa saada, niin sitten pitää ensin parantaa omaa ulkonäköä. Kuka haluaisi lähteä treffeille sellaisen ihmisen kanssa, joka ei näytä hyvältä? Ei ainakaan yksikään laadukas tyyppi.
Voisitteko naiset keksiä elämäänne vihdoin muutakin sisältöä kuin miehet
Vierailija wrote:
Voisitteko naiset keksiä elämäänne vihdoin muutakin sisältöä kuin miehet
Silloin kun mun elämässä on kosketusta, seksiä, läheisyyttä ja romanttisuutta, mun on helppo keskittyä kaikkeen muuhun kuin miehiin.
Silloin kun nuo asiat puuttuu elämästäni, vietän paljon aikaa ajatellen miehiä. En ole erakko tai aseksuaali, ja siksi kaipaan miestä rinnalleni.