Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän miehen?

Vierailija
28.10.2023 |

Laitoin taas, ties monennenko kerran verkot nettiin. Tinder herjasi, että olen käyttäytynyt huonosti tinderissä, sain itsestäni niskasta kiinni ja tein valituksen sinne. Avasin suomi24:n, happypancaken ja facebookdeitin uusilla kuvilla.

Miten muuten voisin löytää miehen? Olen 46-v nainen, pitkä mutta pyöreä oikeista paikoista. Korkeasti koulutettu. Elämän iloinen. Henkisesti vaativassa työssä. Olen nyt niin valmis löytämään todellisen miehen.

Tarvitsisin Tsemppiä. 

On niin lähellä, että en laita viestiä entisille hoidoille, mutta yritän pysyä poissa heidän elämästä vaikka he käyneet minun tilillä happypancakessa.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nyt suomi24:lla lähestyi mies 48v mutta välimatkaa 400km! Että No Can Do! 

Mitä miehet ajattelee, että Joo 400km, ei hyvää päivää!

Ap

Olet selvästi aivan patalaiska. Nuorempana, kun tuli vokoteltua naisia nettiä hyödyntäen, niin kyllä silloin naiset olivat valmiita matkustamaan pidemmänkin matkan takaa, kuin tuo 400km. Lopulta vaimo löytyi tuhansien kilometrien päästä.

Vierailija
42/71 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap! Miten pitkä olet ja näkyykö tieto profiilissasi? Jos olet yli 173cm pitkä, niin se on enemmistölle miehiä ihan nounou, sillä ne pitkätkin miehet tykkäävät niistä "taskuraketeista". Ehkä pituudessasi on syy siihen, miksi seuraa ei löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eikös se nainen ole onnellisimmillaan sinkkuna, vai miten se mantra meni?

Ite kyllä voisin käydä vaikka treffeillä APn kanssa, mutta olen vain 29v poikanen.

Vierailija
44/71 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se peppupositiivisuus?

Vierailija
45/71 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän se koko homman juju onkin, ET SINÄ SAAKAAN! :D :D :D :D

Vierailija
46/71 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eikö missään ole 45-51v miestä vapaana suhteeseen minun kanssa? Olen oikein naisellinen nainen. Tykäisin puuhastelua kaikkea yhdessä. Minusta saisi uskollisen kumppanin.

Olen 45v ja olen lähestynyt kahta miestä ketkä oli samaa ikää olevia. Molemmat sanoi ettei tee naisilla yhtään mitään enää. Ensimmäiseltä kysyin miksi, niin hän vastasi, että elämä on helpompaa, stressivapaampaa. Toiselta kysyin myös, niin vastaus oli elämä parempaa, helpompaa ja voi tehdä mitä huvittaa eikä tarvitse olla vaatimuslistojen kanssa missään tekemisissä. Näiden miesten tapaamisen välissä oli noin 7kk.

Itse olen 44 v. mies ja allekirjoitan nuo täysin ja ihan milloin vain!

Vierailija
47/71 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eikö missään ole 45-51v miestä vapaana suhteeseen minun kanssa? Olen oikein naisellinen nainen. Tykäisin puuhastelua kaikkea yhdessä. Minusta saisi uskollisen kumppanin.

Olen 45v ja olen lähestynyt kahta miestä ketkä oli samaa ikää olevia. Molemmat sanoi ettei tee naisilla yhtään mitään enää. Ensimmäiseltä kysyin miksi, niin hän vastasi, että elämä on helpompaa, stressivapaampaa. Toiselta kysyin myös, niin vastaus oli elämä parempaa, helpompaa ja voi tehdä mitä huvittaa eikä tarvitse olla vaatimuslistojen kanssa missään tekemisissä. Näiden miesten tapaamisen välissä oli noin 7kk.

Fiksuja miehiä.

Vierailija
48/71 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No niinhän te kaikki sanotte :D Ja kerran avioero vyöllä, niin voi aivan huoletta huutistella tuolle "minusta saisi uskollisen kumpparin". Taisi vissiin taktisesti päästä unohtumaan ne myötä- ja vastamäet, ja miten oli puhe niiden yhteydessä toimia?!

Vierailija
49/71 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se nykyään on. Ne jotka kumppania kaipailevat eivät kohtaa. Tai jos kohtaavat, eivät lähesty. Mistähän mahtaa johtua?

Vierailija
50/71 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M48 täällä ja sama homma. Perhe-elämä, pitkät suhteet ja lyhyet suhteet on aikalailla tullut nyt nähtyä.

Paljon enemmän haittaa ja vaikeutta tuovat tullessaan kuin positiivista.

Vierailija
51/71 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä. M56

Vierailija
52/71 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M48 täällä ja

Ja vielä ihmettelette miksi 40-kymppiset naiset hakee nuorempia miehiä. Teillä on testot iän myötä laskeneet, jos ei tee enää naisen läheisyyttä mieli. Korvaushoitoa on saatavilla.

Vierailija
53/71 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen "korkeakoulutettu" nainen puhuu 'hoidoista". Sadan prosentin panoainesta, ei mitään muuta. Tekstaa niille hoidoillesi ja jätä meidät hyvät miehet rauhaan.

Vierailija
54/71 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä olen korkeasti koulutettu, mutta minulla reppanalla on keskivaikea lukihäiriö. Että siitä johtuu virheet. Että pääsit viisastelemaan. Sydämellä näkee parhaiten!

Ap

Varmaan niin. 0/5🥱

Vierailija
55/71 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suomi 24 sivulla 31-v kolli yritti lähestyä. Laitoin estoon. Sori vaan en ole puuma.

Ap

Oisit antanut sille mahdollisuuden ja katsonut kuinka käy.  

Vierailija
56/71 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä annettavaa AP:lla olis miehen elämään? Tuotko miehelle enempi iloa vai harmeja? Eikä sillä koulutuksellakaan ole niin väliä, pääasia että ei ole mikään parasiitti ja täysaikainen lokki. Eikä ne pienet tulotkaan haittaa jos talouden hallinta on muutoin kunnossa. Ei miehet yleensä ole niin kiinnostuneita naisen rahoista tai koulutuksesta, vaan siitä mitä muuta sisältöä nainen tuo miehen elämään. Minulle toimisi parhaiten mukava juttuseura, avoin elämänkatsomus, ystävällisyys, huumorintaju ja hyvät käytöstavat.Tässä muutamia pieniä vinkkejä siihen miesjahtiin. 

Vierailija
57/71 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mutta mennään siihen asiaan, miehen etsimiseen.

Miksi korkea koulutus pitäisi piilottaa? Minulla on myös amk-koulutus. Pitäisikö sanoa että olen sairaanhoitaja, sekö kelpaisi?

Ap

Kirjoita mieluummin sairaanhoitaja kuin korkeastikoulutettu. Korkeastikoulutettu voi tarkoittaa mitä vaan ja se jättää arvaamiseen varaa. 

Vierailija
58/71 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä päin AP vaikuttaa, mutta ainakin helsingissä on hyvännäköisiä, koulutettuja sinkkumiehiä ihan älyttömästi.

Edellyttäen että olet itsekin hyvännäköinen, niin tulet varmasti löytämään täältä laadukkaita miehiä enemmän kuin uskotkaan. Jos et ole hyvännäköinen, ei ehkä kannata vaivautua 😀

Vierailija
59/71 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oletetaan, ap, että täällä olisi kaipaamasi kaltainen mies kolmen tunnin matkan päässä, olisitko valmis yrittämään? Tai olisitko valmis jopa muuttamaan?

Vierailija
60/71 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiähän on kaikkialla, pelkästään Tinderissä niitä on tuhansia.

En ole ikinä ymmärtänyt miten naisella voi olla vaikeuksia saada miestä. Oikeasti, miten on edes mahdollista epäonnistua miehen saamisessa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän