Mä olen nyt alkanut totutella siihen ajatukseen etten löydä ketään
En kuluta enää aikaa tinderiin yms. vaan itseni ja lapseni kehittämiseen.
Olen kyllä yrittänyt muutamaa suhdetta, mutta kaikkien miesten kanssa sama ongelma: he eivät osaa puhua, en koe tulevani nähdyksi ja kuulluksi. Seksiä pitäisi olla ja passaamista ilman vastavuoroisuutta. Ei kiitos.
ajattelen, että jos joku tulee kotoa hakemaan ja saan vahvan näytön siitä, että se joku kykenee läsnäoloon ja kohtaamaan toisen ihmisen ihmisenä, niin sitten voin taas yrittää. Mutta huom. silloinkin jonkun pitää tulla kotoa hakemaan.
Oikeastaan se, että olen hyväksynyt asian, on tehnyt minusta aika onnellisen ihmisen.
Kommentit (87)
Oletko miettinyt ulkomaalaista miestä?
Vierailija wrote:
Hyvä. 95 % miehistä on idi ootteja
Jos näin ajattelee, niin yksi idiootti löytyy peilistä.
Olen myös alkanut miettiä: mihin oikeastaan tarvitsen miestä? Luultavasti mies tsrvitSisi minua enemmän.
ap
Vierailija wrote:
Oletko miettinyt ulkomaalaista miestä?
No en ole
Vierailija wrote:
keskity vaan siihen lapseesi.
No se nyt on itsestäänselvyys. Minulla ei oikein ole edes vaihtoehtoja kun laisen isä perusti perheen toisen kanssa.
Minua kiinnostaisi tutustua kaltaiseesi naiseen. Rauhallista arkielämää, hyviä keskusteluja, toisen tukemista ja läheisyyttä. Lapsistakin pidän, vaikkei omia olekaan. Minäkin olen totaalisen kyllästynyt pintaliitäjiin. Ongelma on, että miten ihmeessä sinkkumies teidät löytää?
Pohdin joskus aikanaan, ettei mulle ole sopivaa palaa. Muuan silmäpeli ja jotain ihme viritystä. Ihastumisia tulee ja menee. Mutta sopivaa palaa, minkä vois runnoa yhteen ei vain löydy. Ikisinkkuna nyt 13 vuotta. Enkä usko vieläkään et se pala tulis ja ottas. Lapset kasvaa, suunnittelen superhumppaa sit viiskymppisenä. Mut en vieläkään usko silloinkaan sopivaa löytäväni.
Tuo on hyvä mielentila. Ei ole välttämätöntä löytää ketään.
Kun minä tajusin tuon, elämä parani heti.
Minähän sanoin jo vuosia sitten että MGTOW tulee voittamaan!
Vierailija wrote:
Minähän sanoin jo vuosia sitten että MGTOW tulee voittamaan!
ei liity tapaukseen mitenkään
Miehet ja naiset ovat niin erilaisia, että suhde naisen kanssa toimii jo lähtökohtaisesti paremmin.
Samoja mietteitä aikoinaan kävin läpi. Nyt olen jo sitä mieltä, etten ottaisi edes sitä kotiovelle tupsahtavaa unelmamiestäkään. Elämä on parempaa näin.
Kun vielä deittailin 40+, niin huomasin että ero henkisessä iässä miesten ja naisten välillä vain kasvaa kasvamistaan kun ikää tulee. Miehet jäävät sille tasolle, jolla olivat parikymppisinä eivätkä aktiivisesti kehitä itseään, toisin kuin naiset. Tämä on tietysti yleistys ja kärjistys, mutta päti jopa siinä korkeasti koulutetussa kuplassa, jossa itse deittailin.
Vierailija wrote:
Minkä ikäinen AP?
34-vuotias
Jos joskus katselet puistossa rakastavaisia pariskuntia haikaillen, niin muista, että 38% naisista on kokenut henkistä tai fyysistä väkivaltaa parisuhteessa.
Se haikailu muuttuukin hymyksi.
Vinkki vaan.
Nainen on onnellisempi ilman miestä, mies taas naisen kanssa. Eikö se kerro kaiken oleellisen.
Hyvä. 95 % miehistä on idi ootteja