Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävä jätkä se nörtti, joka puukotti nettituttavansa vammaiseksi vuodepotilaaksi

Vierailija
30.12.2006 |

Miten voi edes kuvitella seurustelevansa ihmisen kanssa, jonka on nähnyt 2 kertaa ja muulloin vaan kirjoitellut netissä ja lähetellyt tekstareita. Aivan psyko tyyppi. Ei edes kadu vieläkään, vaan mielestään hänellä oli oikeus kostaa tytön uskottomuus. Voi jehna mitä ääliöitä netissä koko ajan roikkuvat kakarat on! Välimatkaakin oli niin paljon, että olisi jo järjellään luullut ymmärtävän suhteen mahdottomuuden. Kakara on varmaan kotonaan saanut kaiken mitä haluaa, eikä ymmärrä ettei ihmissuhteet toimi niin.

Toivottavasti linnassa istuvat helvetin enkelit nussii tota kakaraa perseeseen niin että persereikä repeää ja paskat tulee hallitsemattomasti housuun milloin vaan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki enkelit eivät ole mitään rikollisia.

Vierailija
2/5 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena kirjekavereita. Yks sellanen oli heti eka kirjeessä menossa naimisiin ja kirjeiden sävy oli hyvin määräilevä + negana se että takaa kuulsi mielipide mun persoonan huonoudesta (lue: olet huora)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee tietoisen valinnan korkonkiskonnan, huumekaupan yms. toiminnan tukemisesta. Kun en tuollaisesta roskasakistä pidä, en halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan. Vanhempasi ovat valinneet toisin!

Vierailija
4/5 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta elämää ole, tulos voi olla noinkin kammottava. Ja ap:n brutaaliin toivomukseen yhdyn kyllä valitettavasti täysin. Tuntuu, ettei mikään tuomio voi murto-osaksikaan vastata tuon teon kauheutta.

Vierailija
5/5 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seurustellut jo yli neljä vuotta, olemme tavanneet kaksi kertaa ja välimatkaa noin 5000 km.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä