Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sara forsberg on intersukupuolinen

Vierailija
27.10.2023 |

mikä se niin ku on

Kommentit (277)

Vierailija
161/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin se on lehteen päästävä ettei unohdu 

Vierailija
162/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voiko tuollaisia sikiöitä seuloa jollakin testillä? 

En kyllä haluaisi mitään sara forsberg lasta.

Voi: Älä hanki lapsia. Ikinä missään tilanteessa. Sieltä tulee sellainen kuin tulee. Geenien perimisessä huolettaisi eniten se että lapsesi olisi suuremmalla todennäköisyydellä idiootti kuten sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi ollut kaapissa noin pitkään?

Ei kuulu sulle eikä mulle... 👹

Kyllä tuo kuuluu kaikille jotka ovat halunneet hänestä tyttöystävää. Toivottavasti on kertonut kaikille kumppaniehdokkailleen heti alussa.

Minun mielestäni tuollaisessa tapauksessa on ihan reilua kertoa, ettei pysty saamaan biologisia lapsia. Mutta se, mikä on lääketieteellinen syy, on sellainen asia ettei sitä ole kukaan velvoitettu kertomaan tapailuvaiheessa.

Niin että on oikein huijata toinen sänkyyn, vaikka hän olisi täysi hetero ja haluaa harrastaa seksiä vain toista sukupuolta olevan kanssa?

Vierailija
164/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin oli miessikiö mutta kehittyikin naiseksi ulospäin.

Raskaana ollessa huomasin, että esimerkiksi piparminttu aiheuttaa testosteronin pilkkoutumista. Jos siis syö piparminttua raskaana, lapselle ei välttämättä kehitykään miespiirteitä. Silti kromosomit kai miehen.

Vierailija
165/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä tuo kuuluu kaikille jotka ovat halunneet hänestä tyttöystävää. Toivottavasti on kertonut kaikille kumppaniehdokkailleen heti alussa.

Minun mielestäni tuollaisessa tapauksessa on ihan reilua kertoa, ettei pysty saamaan biologisia lapsia. Mutta se, mikä on lääketieteellinen syy, on sellainen asia ettei sitä ole kukaan velvoitettu kertomaan tapailuvaiheessa.

Niin että on oikein huijata toinen sänkyyn, vaikka hän olisi täysi hetero ja haluaa harrastaa seksiä vain toista sukupuolta olevan kanssa?

Kukaan ei ole huijannut ketään.

Vierailija
166/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Raskausultra ei ole tarpeeksi tarkka eikä kromosomeja tutkita rutiinina keltään.

Raskausultrassa tutkitaan muun muassa sydämen verisuonitus ja virtaukset. Totta ihmeessä se on riittävän tarkka. Mutta kyseessä on niin harvinainen poikkeavuus, että sen seulomisessa ei ole mitään järkeä. Lapsi kasvaa terveenä vaikkei kromosomeista olisi tietoa, ehkä jopa kasvurauha on parempi.

Raskausultrassa tutkitaan että elämiseen tarvittavat elimet löytyy ja keho kasvaa tasaisesti. Silti syntyy vaikeasti vammaisia lapsia joilta puuttuu elimiä tai raajoja. Tai joilla on kehossa piilossa kivekset vaikka ulkoisesti näyttää tytöltä.

Se, että tytöllä on kivekset, ei ole vaikea vamma. Intersukupuoliset ihmiset ovat täysin terveitä, joskin sukurauhaset voivat olla syöpäriski.

Vierailija
167/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos ihmiselle heterous on niin tärkeää että kokee tulevansa tuollaisessa tilanteessa huijatuksi, niin ehkä hän voi itse ottaa asian puheeksi ja vaikka kysyä, että onko kromosomit tarkastettu.

Useimmat meistä ottavat sen verran rennosti, että ihan ulkoinen olemus herättää sukupuolisen halun jos on herättääkseen. Jos se kävelee kuin ankka ja vaakkuu kuin ankka, se on ihan riittävän ankka.

Vierailija
168/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Muistan etäisesti teiniajoilta kun tyttöjenlehdissä terkkaripalstalla neuvottiin tyttöjä joita huoletti murrosiän tuomien muotojen ja kuukautisten puuttuminen vielä yli 16v, että kääntyvät lääkärin puoleen syyn selvittämiseksi. Ei suoraan sanottu että kyse voi olla hormoni- ja/tai kromosomipoikkeavuudesta, mutta myöhemmin nettiaikana opin tämän faktan kun luin haastattelua tällaisesta tapauksesta. Minä 14v olin että jaaha, selvä. Voi niitä aikoja kun tiede ja biologiset faktat otettiin vastaan sellaisina kuin ne on. Nykyään tästä puhuminen saa jotkut kieltämään todellisuuden ja ulvomaan miten joku transideologia muka tuhoaa yhteiskunnan.

Minäkin opin teininä ja lapsena vuosikymmeniä sitten, että on olemassa intersukupuolisia ihmisiä ja en pitänyt sitä minään ihmeellisenä juttuna. Ihmeelliseksi se muuttui vasta, kun transaktivistit löysivät 2010-luvulla oikein kunnolla

Höpöhöpö. Keitä ovat nämä mystiset transaktiivit? Eiköhän kyse ole vain ihmisistä jotka haluavat että heidänkin osalta ihmisoikeudet toteutuu. Sukupuolitiede ei todellakaan ole mikään uusi asia. Vasta nyt siitä on alettu puhumaan julkisesti, koska yhteiskunnalla on ollut liian pitkään joku ihmeen kammo että jos puhuu mistään muusta kuin raamatun sanasta niin yhteiskunta romahtaa. Päinvastoin, yhteiskunta on pikkuhiljaa niiltä osin muuttunut paremmaksi.

Vierailija
169/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Raskausultra ei ole tarpeeksi tarkka eikä kromosomeja tutkita rutiinina keltään.

Raskausultrassa tutkitaan muun muassa sydämen verisuonitus ja virtaukset. Totta ihmeessä se on riittävän tarkka. Mutta kyseessä on niin harvinainen poikkeavuus, että sen seulomisessa ei ole mitään järkeä. Lapsi kasvaa terveenä vaikkei kromosomeista olisi tietoa, ehkä jopa kasvurauha on parempi.

Raskausultrassa tutkitaan että elämiseen tarvittavat elimet löytyy ja keho kasvaa tasaisesti. Silti syntyy vaikeasti vammaisia lapsia joilta puuttuu elimiä tai raajoja. Tai joilla on kehossa piilossa kivekset vaikka ulkoisesti näyttää tytöltä.

Se, että tytöllä on kivekset, ei ole vaikea vamma. Intersukupuoliset ihmiset ovat täysin terveitä, joskin sukurauhaset voivat ol

En väittänytkään että ovat. Elintärkeiden elimien puuttuminen tai raajojen puuttuminen lasketaan vaikeaksi vammaksi. Pointti oli ettei raskausajan ultrassa pystytä seulomaan kaikkea.

Vierailija
170/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja juuri nimenomaan tällaista tarkoitin, kun sanoin ymmärtäväni transeksuaaleja. On vain sattuman kauppaa, että sara tuntee (?) olevansa nainen, vaikka geenit ovat ristiriidassa naiseuden kanssa. Kyllä näitä häiriöitä on olemassa, että tyttösikiö muuntautuu pojaksi ja päinvastoin. Juuri siitä tulee se fiilis, että on väärässä kropassa ja väärässä sukupuolessa.

Tämä on mielenkiintoinen aihe. Mutta tunteeko Sara olevansa juuri tyttö siksi, että häntä on pidetty tyttönä ja kasvatettu tyttönä?

Itse olen ihan tavallinen naisellinen nainen, mutta aloin tuntea itseni tytöksi vasta kouluiässä, koska tytöt ja pojat erotettiin toisistaan eri ryhmiin. Sitä ennen, ehkä ympäristöstä johtuen, kaikki leikkikaverit olivat poikia ja he kohtelivat minua kuin yhtenä joukosta eikä minua kiinnostanut tyttöjen seura tai tyttöjen leikit.

Niin? Todella moni tyttö on kokenut olevansa poika alle kouluikäisenä.

Pojilla oli jännät leikit ja niissä seikkailin menemään minäkin.

Kotona toki sain aina nuhteet likaisista vaatteista ja siitä, että olin kiivennyt puuhun.

Silloin ajattelin, että olisi niin paljon siistimpää olla poika. Sais tehdä tuollaisia juttuja ilman nuhteita. Taidan ollakin poika.

Tosiasiassa tuossa oli kysymys vain ahtaista sukupuolirooleista.

Vierailija
171/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse melkein arvasin tämän kun Sara useampi vuosi sitten jossain kertoi, että hänellä ei rinnat kasvaneet ja että asiaan liittyy muutakin, mutta ei ollut vielä valmis aiheesta puhumaan.

Vierailija
172/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Taisi tuo kysymyksensä ollut äärimmäisen hypoteettinen. Vai että oikein huijataan sänkyyn. :D

Vierailija
173/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mielenkiintoista. Saara sai osakseen aiemmin aika paljon naisvihaa. Nyt tämän paljastuksen jälkeen järkyttävän paljon transvihaa. Toivottavasti oli valmis henkisesti - varmasti olikin varautunut - vaikka eihän se oikein ole että ihminen saa osakseen asiattomia kommentteja ja jopa pahempaa vain siksi mitä on.

Miten transviha liittyy Saraan?

Vierailija
174/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Saralla on kivekset!

Toivottavasti sen vitjapallit ei jää esim. lauteiden väliin jumiin. On meinaan aika pirun kivuliasta.

Vierailija
175/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on täynnä riskejä. Joskus suositellaan piparminttua raskauspahoinvointia ehkäisevänä. Varmaan ehkäisee jos naisen kohdussa ei ole niin paljon testosteronia, mutta poikalapselle se ei ole hyväksi.

Samoin ennen suositeltiin lakritsia tai salmiakkia verenpainetta nostamaan. Nykyään onkin tiedossa, että niiden sisältämä aine voi päästää äidin stressihormonit sikiöön. Muuten istukka blokkaisi stressihormoneja. Lapselle vaarallista.

Vierailija
176/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Alunperin oli miessikiö mutta kehittyikin naiseksi ulospäin.

Raskaana ollessa huomasin, että esimerkiksi piparminttu aiheuttaa testosteronin pilkkoutumista. Jos siis syö piparminttua raskaana, lapselle ei välttämättä kehitykään miespiirteitä. Silti kromosomit kai miehen.

Mikä läpimurto! Huippuasiantuntijat ovat tutkineet asiaa vuosikymmeniä, mutta sinä oletkin koko ajan tietänyt syyn. Mahtavaa!

Vierailija
177/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nainen se on, eikä mikään höpölöpösukupuoli.

Jotkut naiset on pitkiä, jotkut miehet lyhyitä, ei voi kaikki olla samasta muotista valettuja, onneksi. 

Ai saakeli että näitä pönttöjä riittää. Tämäkin luulee, että kyseessä on muunsukupuolisuus, vaikka kysymyksessä on biologinen fakta.

Ja sinä olet näitä "totuuden ja faktojen" julistajia, vailla tietoa ja ymmärrystä muunsukupuolisuudesta. Eli vaan toisenlainen pönttö ja vaikutat osaltasi ihan yhtä tietämättömältä. Ehkä joku päivä ymmärrät. 

Vierailija
178/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Saralla on kivekset!

Toivottavasti sen vitjapallit ei jää esim. lauteiden väliin jumiin. On meinaan aika pirun kivuliasta.

Ai teille pallit ovat joku hihiteltävä juttu. Itsevarmalla miehillä ne ovat osa kehoa ja sellaisen miehen palleista pidän mielelläni hyvän huolen.

Vierailija
179/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on kaunispiirteinen. Karismaattinen. Rohkea omana itsenään, tämä palsta sen sijaan täynnä feikkejä. Ja nyt toivon tosiaan että annatte hänelle kehorauhan

Vierailija
180/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Saralla on kivekset!

Ai teille pallit ovat joku hihiteltävä juttu. Itsevarmalla miehillä ne ovat osa kehoa ja sellaisen miehen palleista pidän mielelläni hyvän huolen.

No ei se nyt mikään hihittelyn aihe ole, jos vaikka uimahallissa joutuu kalkkeutuneilla vitjapalleilla varustetun vanhan jermun haastamaksi vitjapalli-kaksintaisteluun. Ne on pirun kovia niissä, ja ne kalkkeutuneet pallit kun tulee päin näköä, niin se muuten sattuu ja tähtiä näkyy pitkän aikaa. Puhumattakaan että on molemmat umpiot mustana niin että muistuttaa jotain helvetin pesukarhua. Mietipä omalle kohdallesi, niin alkaa hymy hyytyä ja alahuuli väpäjämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän