Finnair Plus salasanan vaihto
Joudun vaihtamaan salasanan, mutta sepä ei onnistukaan. Sivulla sanotaan, että pitää olla 8 merkkiä, ei muuta.
No, jokaiseen yritykseeni laatia uusi ss, tulee punainen teksti: väärä muoto.
En nyt tajua, miksei kelpuuta!
Olisko vinkkiä, miten saisi hyväksymään uuden salasanan, siis vaihdosta kyse.
Kommentit (8)
Taistelin saman asian kanssa. En ole koskaan kokenut vastaavia ongelmia. Salasanassa täytyy olla ilmeisesti kirjaimia (ehkä jopa molempia kirjainkokoja isoja ja pieniä), numeroita sekä erikoismerkkejä. Sitä ihmettelen ettei Finnairin sivu osaa kertoa tätä, ja se hokee vain "väärää muotoa". Näin amatöörimäiseen touhuun en muista törmänneeni.
Siinä tulee olla ainakin yksi iso kirjain ja erikoismerkki pienten kirjainten lisäksi. Minulla toimi näin.
Yksi erikoismerkki
yksi iso kirjain yksi numero
Minä koin samaa taistelua. Vaikka laitoin heti alkuun erikoismerkkejä ja isoja kirjaimia, niin salasanani ei kelvannut. Huomasin, että siinä tökki näppiksen peräkkäiset kirjaimet.
Vierailija kirjoitti:
Taistelin saman asian kanssa. En ole koskaan kokenut vastaavia ongelmia. Salasanassa täytyy olla ilmeisesti kirjaimia (ehkä jopa molempia kirjainkokoja isoja ja pieniä), numeroita sekä erikoismerkkejä. Sitä ihmettelen ettei Finnairin sivu osaa kertoa tätä, ja se hokee vain "väärää muotoa". Näin amatöörimäiseen touhuun en muista törmänneeni.
Sama täällä
Näköjään sama ongelma vielä vuonna 2025. Hokee vain että väärä muoto. Eikä mitään ohjetta että pitäisi olla isoja kirjaimia tai erikoismerkkejä. Laitoin molempia.
On todella amatöörimäistä ja asiakkaita väheksyvää toimintaa.
Olisin antanut palautetta sähköpostitse, mutta en mistään löytänyt niistä miljoonista paikoista mistä sen luulisi löytyvän. Botin kanssa chatissä olin tulla hulluksi.
Kiitos avusta. Tällä ohjeella sain salasanan vaihdettua.
Ketään tietävää?