Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sara forsberg on intersukupuolinen

Vierailija
27.10.2023 |

mikä se niin ku on

Kommentit (277)

Vierailija
121/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Niin, eli toisin sanoen on vain lisääntymiskyvytön nainen. Mutta onhan se mediaseksikkäämpää olla intersukupuolinen.

Ei. Minä olen lisääntymiskyvytön nainen, siis myös geeneiltäni nainen. Sara on geeneiltään mies. Intersukupuolisia ihmisiä on ollut aina, sinun tietämättömyytesi ei sitä miksikään muuta.

Miksi interit ja muut haukkuu muita tietämättömiksi. Uusi asia se tieto on heille itselleenkin ja pakosta joutuneet perehtymään.  Ihan yhtä tyhmää.

Ehkä siksi, että esität väitteitä, jotka eivät ole totta. Jos jostain asiasta ei tiedä, niin silloin kannattaa lukea, kuunnella viisaampiaan ja ottaa selvää, eikä lähteä laukomaan tyhmyyttään ilmoille väitteenä.

Koko lääketieteellinen kirjo ei ole tarpeen kiinnostaa. Ehkä löytyy vielä toistaiseksi tuntemattomiakin. Ihminen esittäytyy ulkoisesti joko naisena tai miehenä (kas kun on heillekin niitä vain kaksi!) ja se riittää. Kiva jos voi oikein valita.

Vierailija
122/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se selittää miksi se on sellainen korsto.

Onhan tuon mittaisia nuoria naisia vaikka kuinka paljon.

Ei todellakaan. Miehessä toi ei nyt ole niin harvinaista.

Moni naismalli on pitkä.

Ei pituus tule sp-kromoista.  Joku aivolisäkehormoniko se oli tai sen häiriö jos ei ole geeneissä. 

Estrogeeni nimenomaan vaikuttaa kasvuun ja luuston kypsymiseen murrosiässä. Suurina määrinä se voi pysäyttää kasvun, pienempinä määrinä se stimuloi sitä. Ja hurja pituuskasvu liittyy estrogeenin puuttumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei kyllä vieläkään selvinnyt mitä tuo mahtaa tarkoittaa. Siis onko mitkä vehkeet ja mikä oikeasti on. Siis mies vai nainen.

On molempi. Seka mies että nainen. Naisen vehkeet ulospäin, miehen sisäänpäin. Kromosomeiltaan xy, kun nainen xx. Miehen kromosomisto siis. Mutta koska raskausaikana tapahtui jotain, niin elimistö silloin varmuuden vuoksi palaa tehdasasetuksiin ja muuttuu naiseksi niin pitkälle kuin voi.

Taas on Räsäsellä selittämistä....

No eiköhän muutkin lääkärit tuon tiedä. Ainakin lääkiksessä tuo opetetaan. Tai ainakin ennen opetettiin. 

Hyvä ja kansanomainen selitys kuitenkin.

Vierailija
124/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eikö oikeampi nimitys tälle tilalle ole hermadrofiitti?

Sama asia joo. Mutta vanhentunut, koska epätarkka. 

Vierailija
125/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolia on edelleenkin vain kaksi. Tämänkaltaiset häiriöt ovat harvinaisia. Nämä eivät myöskään ole mitään uutta sukupuolta.

Vierailija
126/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Anteeksi, olin väärässä! Sekoitin Carolina Nysténiin. Allosella näyttää olevan sama. 

https://areena.yle.fi/1-62377361

Juoksija Caster Semenyalla myös. Hänellä ilmeisesti kivekset vielä toimivatkin jonkin verran, koska joutui hormoneilla alentamaan testosteroniarvojaan saadakseen kilpailla naisten sarjassa.

Vierailija
127/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se selittääkin, miksi otti jo 17-vuotiaana silikonit.

Hyi hitto miten tuotakin puitiin palstalla rumasti ja solvaten. Hyvä muistutus siitä, että älkää puuttuko toisten kehoihin.

Jokaisella on se yksi oma. Pitäkää huoli omastanne. Siinä riittää tekemistä.

Kukaan ei pidä silkonibimboista

Monikin pitää. Tosin Sara ei ole sellainen.

Vierailija
128/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi ollut kaapissa noin pitkään?

Ei kuulu sulle eikä mulle... 👹

Kyllä tuo kuuluu kaikille jotka ovat halunneet hänestä tyttöystävää. Toivottavasti on kertonut kaikille kumppaniehdokkailleen heti alussa.

Vierailija
129/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sukupuolia on edelleenkin vain kaksi. Tämänkaltaiset häiriöt ovat harvinaisia. Nämä eivät myöskään ole mitään uutta sukupuolta.

Niin? Nythän on kyse biologisista faktoista, jotka ovat olleet olemassa vuosituhansia. Mitä uutta sellaisessa on?

Vierailija
130/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä tuo kuuluu kaikille jotka ovat halunneet hänestä tyttöystävää. Toivottavasti on kertonut kaikille kumppaniehdokkailleen heti alussa.

Eikös se ole julkkis?

Vierailija
131/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää onki umpihomo siis

Vierailija
132/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajua huutista Vauviksen 60 äo kalluille, jotka silloi translain uudistuksen yhteydessä öyhöttää möyhöttivät että kromosomit määrittää sukupuolen, piste, se on biologinen fakta, piste, et voi muuttaa biologiaa piste, jos sinulla on XY kromosomit niin olet mies ja tulet aina olemaan ja kaikkea muuta id1oottien länkytystä.

Noh, Sara on nainen katsoi asiaa sitten mistä vinkkelistä tahansa, ja kromosomit on ilmeisesti miehen.

Mitenkäs siellä Juupajoen ABC:n baarissa nyt suu pannaan? Eikö levyseppähitsarin koulutus teekään ihmisestä lääketieteen asiantuntijaa?

Vierailija
133/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sara Forsberg, olen nähnyt muutama vuosi takaperin kaupassa.

Oli tiukat shortsit jalassa ja toppi.

Alkoi voimaantuminen...

En tiedä mitä se voimaantuminen sulle tarkoittaa tässä, mutta itse olisin hiukan nolostunut välittömästä erektiostani, jos Saran olisin noin nähnyt. 

Vierailija
134/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minun mielestäni tuollaisessa tapauksessa on ihan reilua kertoa, ettei pysty saamaan biologisia lapsia. Mutta se, mikä on lääketieteellinen syy, on sellainen asia ettei sitä ole kukaan velvoitettu kertomaan tapailuvaiheessa.

Vierailija
135/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri nimenomaan tällaista tarkoitin, kun sanoin ymmärtäväni transeksuaaleja. On vain sattuman kauppaa, että sara tuntee (?) olevansa nainen, vaikka geenit ovat ristiriidassa naiseuden kanssa. Kyllä näitä häiriöitä on olemassa, että tyttösikiö muuntautuu pojaksi ja päinvastoin. Juuri siitä tulee se fiilis, että on väärässä kropassa ja väärässä sukupuolessa.

Vierailija
136/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tää sodomiitti on?

Vierailija
137/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transseksuaaleja. 

Vierailija
138/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eivät todellakaan ole mitään uutta sukupuolta. Niin kauan kuin ihminen on lisääntynyt, on lapsista osa ollut intersukupuolisia.

Se ei ole oma valinta.

Vierailija
139/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ketä tää sodomiitti on?

Noinko paljon se vituttaa, kun ei saa pillua?

Vierailija
140/277 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minun mielestäni tuollaisessa tapauksessa on ihan reilua kertoa, ettei pysty saamaan biologisia lapsia. Mutta se, mikä on lääketieteellinen syy, on sellainen asia ettei sitä ole kukaan velvoitettu kertomaan tapailuvaiheessa.

Se, että onko Sara tällaista kertonut ja missä vaiheessa, on yksityisasia.

Kannattaa vaan huolehtia siitä omasta tontista. Siellä riittää tekemistä enemmän kuin tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi