Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sara forsberg on intersukupuolinen

Vierailija
27.10.2023 |

mikä se niin ku on

Kommentit (277)

Vierailija
261/277 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimpsa kuitenkin löytyy joten nainen se on.

Mä en ainakaa panis.

Hyi helvetti!

No tuskin Sara tai kukaan muukaan kaunis nainen edes vilkaisee suhun päin joten huoli pois.

Vierailija
262/277 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Ja juuri nimenomaan tällaista tarkoitin, kun sanoin ymmärtäväni transeksuaaleja. On vain sattuman kauppaa, että sara tuntee (?) olevansa nainen, vaikka geenit ovat ristiriidassa naiseuden kanssa. Kyllä näitä häiriöitä on olemassa, että tyttösikiö muuntautuu pojaksi ja päinvastoin. Juuri siitä tulee se fiilis, että on väärässä kropassa ja väärässä sukupuolessa.

Tämä on mielenkiintoinen aihe. Mutta tunteeko Sara olevansa juuri tyttö siksi, että häntä on pidetty tyttönä ja kasvatettu tyttönä?

Itse olen ihan tavallinen naisellinen nainen, mutta aloin tuntea itseni tytöksi vasta kouluiässä, koska tytöt ja pojat erotettiin toisistaan eri ryhmiin. Sitä ennen, ehkä ympäristöstä johtuen, kaikki leikkikaverit olivat poikia ja he kohtelivat minua kuin yhtenä joukosta eikä minua kiinnostanut tyttöjen seura tai tyttöjen leikit.

häshtäg not like the other girlz :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/277 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi saanut teininä hormoonihoitoa niin olisi valkoihoinen Caster Semenya.

Vierailija
264/277 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaa panis.

Hyi helvetti!

Onneks sun ei tarvii. Eik Saran suo. Onneks.

Vierailija
265/277 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan hakee julkisuutta! Liehu jenkeissä mutta eipä tullut mainetta ja kunniaa nyt suomessa yrittää ties mitä duunia

Vierailija
266/277 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jemmasi tätä tietoa tähän asti?

En tiedä, mutta itse jotenkin osasin arvella tätä. Joskus "uransa" alkuvaiheillahan se teki videon, jossa kertoi ottaneensa heti 18-vuotiaana silarit, koska hänelle ei ollut ikinä kasvanut tissejä. 

Vierailija
267/277 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen geenit, mutta naisen vehkeet ( osittain). Ulkoiset tunnusmerkit naisen. 

Tämä kertoo vain siitä, että ihmisen perusmuoto on nainen.

Intersukupuolisella ihmisellä on molemmat sukuelimet; sekä vagina että penis.

Vierailija
268/277 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä vieläkään selvinnyt mitä tuo mahtaa tarkoittaa. Siis onko mitkä vehkeet ja mikä oikeasti on. Siis mies vai nainen.

Molempia

Vierailija
269/277 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaa panis.

Hyi helvetti!

Pimpsa löytyy, mutta niin löytyy ilmeisesti myös penis... Joten se on mies, tai ainakin puoliksi mies.

Intersukupuoliset ihmiset on nimittäin puoliksi naisia ja puoliksi miehiä.

Periaatteessa tuollainen  intersukupuolinen henkilö voisi panna sinua perseeseen.

Vierailija
270/277 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleltään hieman köyhä.

Vierailija
271/277 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Ei kyllä vieläkään selvinnyt mitä tuo mahtaa tarkoittaa. Siis onko mitkä vehkeet ja mikä oikeasti on. Siis mies vai nainen.

On molempi. Seka mies että nainen. Naisen vehkeet ulospäin, miehen sisäänpäin. Kromosomeiltaan xy, kun nainen xx. Miehen kromosomisto siis. Mutta koska raskausaikana tapahtui jotain, niin elimistö silloin varmuuden vuoksi palaa tehdasasetuksiin ja muuttuu naiseksi niin pitkälle kuin voi.

Taas on Räsäsellä selittämistä....

Mitäs selitettävää tässä Räsäsellä tai muillakaan? Poikkeuksia, mutaatioita ja vammoja löytyy vaikka mitä.

Tämä on ihan selvää Päivillekin ja hän on näistä puhunutkin, mutta kun tykkäätte valikoida.

Vierailija
272/277 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Intersukupuolisuus

Ihan pätevä selostus siitä, miten ihan fyysisen sukupuolen määrittäminen ei noin yhdessä prosentissa tapauksista aivan aidosti ole helppoa. Tämä kehityshäiriö voi kokemukseni mukaan olla kokijalleen melkoisen raskas.

Vierailija
273/277 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen geenit, mutta naisen vehkeet ( osittain). Ulkoiset tunnusmerkit naisen. 

Tämä kertoo vain siitä, että ihmisen perusmuoto on nainen.

Intersukupuolisella ihmisellä on molemmat sukuelimet; sekä vagina että penis.

No ei ole. Eikä edes voi olla, koska ne molemmat kehittyväst samasta, yhdestä aihiosta.

Vierailija
274/277 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelinkin joskus, kun kertoi kasvaneensa pituutta reilusti vasta 18-19 vuotiaana. Tyttöjen kasvupyrähdys kun on jo 13-16 vuotiaana.

Ei ole kaikilla tytöillä. Itse kasvoin vasta lukion jälkeen 15 cm.

Vierailija
275/277 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaa panis.

Hyi helvetti!

Pimpsa löytyy, mutta niin löytyy ilmeisesti myös penis... Joten se on mies, tai ainakin puoliksi mies.

Intersukupuoliset ihmiset on nimittäin puoliksi naisia ja puoliksi miehiä.

Periaatteessa tuollainen  intersukupuolinen henkilö voisi panna sinua perseeseen.

Mistä ihmeestä päättelit, että löytyisi penis? Eikö homma mennyt niin, että intersukupuolisuus todettiin (geeni?)testeillä, kun murrosikä ei käynnistynyt normaalisti? Kaipa tuo olisi todettu jo syntymässä jos olisi molemmat ulkoiset elimet. Minun ymmärrykseni mukaan useimmilla intersukupuolisilla on vain yhdet ulkoiset elimet. Eli useimmiten puhutaan xx-miehistä (de la Chapelle -syndrooma) tai xy-naisista (Swyer-syndrooma).

Jollen vallan väärin muista (varmaan on ketjussa kerrottu mutten jaksa tarkistaa) niin Saralla on vagina, xy-kromosomit ja toimimattomat kivekset jossain vatsaontelossa. Ja koko elämänsä elänyt tyttönä/naisena. Todennäköisesti raskaudenaikaisessa hormonitoiminnassa mennyt jotain vikaan, joko testosteronia ei ole erittynyt tarpeeksi tai sitten reseptoreissa ollut ongelmaa, jolloin ulkoisten elimien aihio on muotoutunut vaginaksi.

"Puoliksi naisia ja puoliksi miehiä" ei ole kovin tarkka ilmaisu. Biologinen sukupuoli koostuu joukosta erilaisia ominaisuuksia (esim. ulkoiset sukupuolielimet, sisäiset sukupuolielimet, kromosomit) ja intersukupuolisilla on monenlaisia kokoelmia näitä erilaisia ominaisuuksia.

Vierailija
276/277 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on ihana, kaunis, naisellinen nainen. Turhaan täällä vänkäätte.

Vierailija
277/277 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on ihana, kaunis, naisellinen nainen. Turhaan täällä vänkäätte.

Sara on intersukupuolinen; puoliksi nainen, puoliksi mies 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän