Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö mies voi lopettaa alkoholia raskausajaksi?

Vierailija
26.10.2023 |

Olen pettynyt mieheeni. Yritämme vasta lasta, mutta on selvää, että minä en voi juoda alkoholia. Hän sen sijaan jatkaa tätä, kuin mikään ei olisi muuttunut. Sitäpaitsi alkoholi voi vaikuttaa sperman laatuun…

Lopettivatko teidän ukkonne alkon, kun olitte raskaana?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. L-Ä-H-D-E. Kärsit kiltin tytön syndroomasta. Etsi raitis mies tai saa lapsi yksinään. Et jää jatkamaan suvussa liikkuvaa perinnettä. Oon tosissani. Lapsi kärsii

Vierailija
22/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siis mieheni juo esimerkiksi kerran kuukaudessa muutaman oluen tai viinin. On menossa huomenna jonnekin tiimi-illalliselle ja ärsyttää.

Ap

Mä en tuollaisen pikkusieluisen känkkäränkän kanssa lapsia tekisi ja tarkoitan nyt sua ap.

Kannattaisi perehtyä tutkimuksiin. Alkoholi vaikuttaa sperman laatuun yllättävän paljon.

Ap

Ja tyhmyys vaikuttaa parisuhteen laatuun sen verran, että ukkosi lähtee kohta menemään, jos jatkat sekoiluasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siis mieheni juo esimerkiksi kerran kuukaudessa muutaman oluen tai viinin. On menossa huomenna jonnekin tiimi-illalliselle ja ärsyttää.

Ap

Mä en tuollaisen pikkusieluisen känkkäränkän kanssa lapsia tekisi ja tarkoitan nyt sua ap.

Miksi naisen pitää muidenkin naisten mielestä tyytyä osaansa? 

Vierailija
24/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n harmistusta, kieltämättä sama ärsytti itseänikin joskus odotusaikana. Olisihan se hienoa, jos kumppani osoittaisi tukea ja solidaarisuutta yhteisessä projektissa pidättäytymällä niistä asioista, joista toinenkin joutuu luopumaan. Voi tuntua kurjalta huomata, että näin ei käykään. Mutta ei siinä oikein auta kuin yrittää olla ajattelematta asiaa, jos toinen ei ehdottamalla suostu lopettamaan, kun vaatiakaan ei voi.

Vierailija
25/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missään tiimi illallisella ole vaan panemassa jossain hotellissa rennompaa naista. 

Vierailija
26/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ethän sinä ole vielä edes raskaana joten älä nipota. Jos sinä raskaudut niin miksi miehesi ei saa nauttia alkoholia.

Haluan, että hän ei tule humalassa kotiin tai puhu humalaisia juttujaan, jos ollaan esim jossain illanvietossa. Selvänä se ei ole kivaa katseltavaa vierestä. Lisäksi hänellä on tapana polttaa sikari muutaman oluen jälkeen ja inhoan sitä hajua. 

Ap

Vierailija
27/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda mies ei tuollaisen kanssa kannata lapsia tehdä...

Vierailija
28/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Et ole kypsä vanhemmaksi jos miehesi maltillinen alkoholinkäyttö harmittaa. Olet kateellinen että hän voi juoda joskus jotain, mutta sinä et. Jätä suosiolla lapsi hankkimatta jos alkoholi on se tärkeämpi asia.

Vierailija
29/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap

Jotenkin tää sun kirjoitustapas on harhauttava... Ei aukene heti. Eli mikä sua ärsyttää, että miehellä on tiimi-illallinen? Vaiko mahdolliset ruokajuomat? Vai sekä että?

Ehkä näistäkin asioista voisi keskustella ennen raskauden yrittämistä? Mitkä ovat sun odotukset ja halut? Hän sitten kertoo omansa ja yritätte löytää kompromissin teille. Veikkaan, että tuommoinen satunnainen juomari ei nyt sun odotuksilles kovastikaan korviaan lotkauta.

Toisekseen tehän vasta yritätte. Voithan se säkin lähteä jonnekin istumaan iltaa, jos koti-ilta ei huvita. Sitä voi tehdä myös raskaana ollessa.

Vierailija
30/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ethän sinä ole vielä edes raskaana joten älä nipota. Jos sinä raskaudut niin miksi miehesi ei saa nauttia alkoholia.

Haluan, että hän ei tule humalassa kotiin tai puhu humalaisia juttujaan, jos ollaan esim jossain illanvietossa. Selvänä se ei ole kivaa katseltavaa vierestä. Lisäksi hänellä on tapana polttaa sikari muutaman oluen jälkeen ja inhoan sitä hajua. 

Ap

Tarina häilyy. Juoko kerran kuussa vai useammin? Sikarin kauheuden ymmärrän.

Vierailija
31/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap

Kannattaisi perehtyä tutkimuksiin. Alkoholi vaikuttaa sperman laatuun yllättävän paljon.

Ap

Ai ne parit juomat jotka joskus nauttii? Suksi suolle.

Vierailija
32/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo, ei kukaan ole noin tollo kuin ap.

Vierailija
33/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me biletetty, kyllä mies saunaolutta joi ja mä alkoholitonta olutta välillä ja litra tolkulla ananasmehua. En juonut yhtään alkoholia kummassakaan odotuksessa, ei edes tehnyt mieli sillo.

Vierailija
34/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap

Ap

Alkoholisteilla kyllä muttei muilla, ei meitä täällä olisi montaakaan jos vaikuttaisi muilla kun alkoholisteilla toki heilläkin on lapsia. Perehdy itse faktoihin. En tunne yhtäkään miestä joka olisi lopettanut kokonaan alkoholin käytön vain siksi että vaimo on raskaana tai yrittämässä raskautta. Moni lapsi on saanut takuulla alkunsa niin että molemmat vanhemmat on päissään olleet.

Vierailija
35/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Samaa mieltä. Kyselee miksi mies ei voi olla juomatta raskausaikana eikä ole itse edes paksuna. Ja jos mies ottaa muutaman oluen tai viinilasillisen kuukaudessa niin ap ei halua että mies on humalassa tai tulee kotiin humalassa. Tuskin se niistä parista kaljasta kovin päityy. Miksi ap on itse lopettanut elämisen jos yrittää raskautua?

Vierailija
36/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: Haluaisin viettää koti-iltaa. Minua ärsyttää, että hän menee sinne ja nauttii alkoholia. Tulee sitten vasta myöhään illalla kotiin.. Ja minä joudun odottelemaan ja huolehtimaan.

Lisäys: Hän ei juo edes kerran kuukaudessa. Ehkä noin neljä kertaa puolessa vuodessa niin, että humaltuisi.

Ap

Vierailija
37/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Samaa mieltä. Kyselee miksi mies ei voi olla juomatta raskausaikana eikä ole itse edes paksuna. Ja jos mies ottaa muutaman oluen tai viinilasillisen kuukaudessa niin ap ei halua että mies on humalassa tai tulee kotiin humalassa. Tuskin se niistä parista kaljasta kovin päityy. Miksi ap on itse lopettanut elämisen jos yrittää raskautua?

Koska ihmisiä on liikaa. Jos tekee lisää niin kuolee sitten samalla itse.

Vierailija
38/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hedonistinen kakkapää, aina olen ollut. Mutta jos yhtäkkiä muuttuisin mieheksi tai lesboksi, ja naiseni kanssa hankittaisiin vauva, niin todellakin olisin raskaus- ja imetysajan juomatta! Yhteinen iso asia kyseessä, ei se vaan käy, että toinen rällää ja bilettää ja toinen elelee herran enkelinä. Ja lyhyt aika tuo on elämästä, vaikka sovittaisiin, että raskautta yrittäessäkin ollaan ilman alkoholia. 

Vierailija
39/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti ei lopeta. 

Vierailija
40/71 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas monen mielestä sellainen olisi ihan ok, että nainen juoksee humppaamassa, kun mies rakentaa heille yhteistä taloa eikä pääse työmaalta vapaalle pitkään aikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä