Eikö mies voi lopettaa alkoholia raskausajaksi?
Olen pettynyt mieheeni. Yritämme vasta lasta, mutta on selvää, että minä en voi juoda alkoholia. Hän sen sijaan jatkaa tätä, kuin mikään ei olisi muuttunut. Sitäpaitsi alkoholi voi vaikuttaa sperman laatuun…
Lopettivatko teidän ukkonne alkon, kun olitte raskaana?
Kommentit (71)
Mitä se miehelle kuuluu sun lapsen teko.
Tuota
Alkoholin käytön takana on usein mielenterveysongelmat, johon alkoholi näennäisesti auttaa...
Siis mieheni juo esimerkiksi kerran kuukaudessa muutaman oluen tai viinin. On menossa huomenna jonnekin tiimi-illalliselle ja ärsyttää.
Ap
Kukaan vastuullinen vanhempi ei käytä alkoholia kovin paljon. Toisaalta en näe syytä miksi miehesi pitäisi kokonaan lopettaa alkoholinkäyttö jo raskauden aikana. Tietysti tärkeintä on se, että hän tukee sinua, ja jos alkoholi häiritsee asiaa, silloin on syytä lopettaa.
Kyllä voi. Moni mies ei ole juonut ennen sitäkään.
Jos mies on raskaana niin ihan suositeltavaa.
Vierailija wrote:
Mitä se miehelle kuuluu sun lapsen teko.
Ai että, vai että minun. Kyseessä on meidän lapsi. Onko sulla paha olo?
Ap
Voi toki. Heti, kun mies pystyy tulemaan raskaaksi.
Kannattaa yrittää lasta kun mies on kunnon kännissä. Mällisää on silloin promilleja.
Et voi muuttaa toista. Eikä kannata edes yrittää lasta, jos noin pieni asia on kynnyskysymys.
Miksi pitäisi jos ei ole alkoholiongelmaa?
Mitä väliä sillä sperman laadulla on jos kerran olet jo raskaana?
Vierailija wrote:
Mitä väliä sillä sperman laadulla on jos kerran olet jo raskaana?
Luepa aloitus ihan ajatuksen kanssa. Keskity erityisesti kohtaan "yritämme vasta lasta".
Eli sullako on tässä sitten alkoholiongelma? Vaikea olla juomatta? Ja vielä miehen satunnainen juominen ärsyttää?
Kyllä tuo pahasti sun ongelmalta nyt vaikuttaa.
Oma mies ei juo, mutta muusikkona ravintoloissa käy pariin-kolmeen kertaan viikossa. Ei häiritse. Hyvä, että duunia riittää.
Ethän sinä ole vielä edes raskaana joten älä nipota. Jos sinä raskaudut niin miksi miehesi ei saa nauttia alkoholia.
Kylläpä "ihanan" miehen kanssa haluat lapsen!
Sä olet hyvin äkkiä yh-äiti, jos rupeat jo ennen raskautta ulisemaan parista saunakaljasta kuukaudessa.
Vierailija wrote:
Siis mieheni juo esimerkiksi kerran kuukaudessa muutaman oluen tai viinin. On menossa huomenna jonnekin tiimi-illalliselle ja ärsyttää.
Ap
Mä en tuollaisen pikkusieluisen känkkäränkän kanssa lapsia tekisi ja tarkoitan nyt sua ap.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Mä en tuollaisen pikkusieluisen känkkäränkän kanssa lapsia tekisi ja tarkoitan nyt sua ap.
Kannattaisi perehtyä tutkimuksiin. Alkoholi vaikuttaa sperman laatuun yllättävän paljon.
Ap
Minä lopetin
Kaikki ei lopeta
Ihmiset on erilaisia