Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten alkaa suhtautumaan välinpitämättömästi ihmiseen? 

Vierailija
26.10.2023 |

Vinkkejä!! Miten voisi ajatella ihmisestä että hän on hirveä? 

Mikä auttaa suhtautumaan vihamielisesti tai välinpitämättömästi ihmiseen? 

miten olla välittämättä? 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset aloitukset ovat ihmeellisiä. Nyt jokaisella raksuttaa päässä, että onkohan kyse just minusta. Miksi haluat lakata välittämästä? Onko kenties ystävä vai rakastettu? 

22/32 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi suhtautua välinpitämättömästi ihmiseen, jota vihaat. Vihakin on tunne ja silloin sulla on tunteita tätä ihmistä kohtaan, Välinpitämättömästi voit alkaa suhtautua vasta sittenm, kun sulla ei ole enää mitään tunteita tätä ihmistä kohtaan ja hän on sulle ihmienä täysin merkityksetön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tietyllä tavalla joutuu olemaan ristiriitaisen ihmisen lähettyvillä. Miten pääsee eroon kun ei pääse kokonaan…  hirveeetä. Hlö aiheuttaa sekamelskaa tunteissa ja järjessä. Olen lakannut toimimasta täysillä. Ei mitään järkeä. Onpa **tun ärsyttävää! Helpompaa on kun ei välitä mitään mistään. Mikä siis hyvä lääke?

Mikä siinä on että pitäisi päästä eroon kokonaan ja olla välittämättä? Millä tavalla ristiriitainen ihminen? 

Vierailija
24/32 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minusta varmaankin puhutaan. Kyllä voit ihan olla ottamatta yhteyttä ja minä teen samoin, homma on sitten siinä. Kukaan ei pakota olemaan kanssani yhteyksissä.

Jep, minunkin viestiini jäi viimeisimmäksi joten jos ei viestiä enää tule toisesta suunnasta niin tiedänpä missä mennään, minua halutaan oikein vihata.

Vierailija
25/32 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos ihminen käyttäytyy huonosti sinua kohtaan on parasta olla olematta tekemisissä hänen kanssaan.

Saisi luvan tehdä jotain mikä vihastuttaa 

Vierailija
26/32 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas wrote:

Et voi suhtautua välinpitämättömästi ihmiseen, jota vihaat. Vihakin on tunne ja silloin sulla on tunteita tätä ihmistä kohtaan, Välinpitämättömästi voit alkaa suhtautua vasta sittenm, kun sulla ei ole enää mitään tunteita tätä ihmistä kohtaan ja hän on sulle ihmienä täysin merkityksetön. 

Olet aivan oikeassa. Tähdätään mieluummin välinpitämättömyyteen siis 

Vierailija
27/32 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mietit vaan miten monesti olet pettänyt hänen luottamuksen, suorastaan k usettanut. Jos yhtään osaat hävetä, ymmärrät, että siinä meni kaikki. Ei sinun tarvitse yrittää mustamaalata häntä, vaan olla edes itsellesi rehellinen, vaikka se on sinulle todella vaikeaa. Hän ei halua olla tekemisissä kanssasi. Ei sen ymmärtäminen ole liian vaikeaa. Sinä mokasit, ei hän. 

Okei nyt meni hieman sivuun.. 😀

Eipä mennyt, paitsi ettei tämä ole varsinaisesti Sinulle. 

Laitoit välit poikki, kun hän huomasi sinun valehdelleen.  Nyt kadut äkkipikaisuuttasi, et niinkään valehtelemista. Tavallaan kaipaat häntä, joka jollain tapaa pönkitti itsetuntoasi, vaikka toisaalta et muuten häntä arvostanut. Nyt yrität kääntää asian niin, että sinua on loukattu. 

Vierailija
28/32 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämällä omaa elämää. Älä mieti liikaa toisen ihmisen elämää.  

Vierailija
29/32 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minusta varmaankin puhutaan. Kyllä voit ihan olla ottamatta yhteyttä ja minä teen samoin, homma on sitten siinä. Kukaan ei pakota olemaan kanssani yhteyksissä.

Jep, minunkin viestiini jäi viimeisimmäksi joten jos ei viestiä enää tule toisesta suunnasta niin tiedänpä missä mennään, minua halutaan oikein vihata.

Ei sinua kukaan vihaa, tai halua vihata. Jos minusta on kyse, niin olen äärimmäisen väsynyt näin syksyisin ja en saa mitään aikaiseksi. Olet mielessä päivittäin. 

Vierailija
30/32 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla ystävällinen ja täysin välinpitämätön samaan aikaan. Jostain syystä ihmiset luulee aina että olen jotenkin epätoivoinen tai ihmisen puutteessa koska olen ystävällinen, kannustava ja mielelläni autan ihmisiä. Se on vain luonteeni, mutta jätän ihmisen siihen paikkaan jos hän osoittaa jotain sellaista mitä en hyväksy. Sen jälkeen minusta ei enää kuule. 

Vierailija
31/32 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos ihminen käyttäytyy huonosti sinua kohtaan on parasta olla olematta tekemisissä hänen kanssaan.

Saisi luvan tehdä jotain mikä vihastuttaa 

Miksi ihmeessä? Etkö osaa käsitellä omia tunteitasi?

Vierailija
32/32 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ihminen on jo poissa. Pidä peijaiset ja keskity itseesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi