Miten alkaa suhtautumaan välinpitämättömästi ihmiseen?
Vinkkejä!! Miten voisi ajatella ihmisestä että hän on hirveä?
Mikä auttaa suhtautumaan vihamielisesti tai välinpitämättömästi ihmiseen?
miten olla välittämättä?
Kommentit (32)
Mikähän motiivi tällaiselle mahtaa olla? Säröjä läheisyydessä?
Mieti, miltä hän näyttää piestessään puolisoaan.
Minusta varmaankin puhutaan. Kyllä voit ihan olla ottamatta yhteyttä ja minä teen samoin, homma on sitten siinä. Kukaan ei pakota olemaan kanssani yhteyksissä.
Vierailija wrote:
Minusta varmaankin puhutaan. Kyllä voit ihan olla ottamatta yhteyttä ja minä teen samoin, homma on sitten siinä. Kukaan ei pakota olemaan kanssani yhteyksissä.
Niin ja jos yhtään auttaa asiaa niin voisit vähän laihduttaa.
No mitäs se ennen niin ihana on nyt sitten tehnyt pahuuksia?
Olipa ristiriitaista. Et voi olla välittämättä, jos vihaat. Ensin pitäisi lopettaa vihaaminen.
Minulle on iän myötä kehittynyt kyky ikään kuin siirtää evvk-osastoon ihmiset, jotka eivät ole aikani tai välittämiseni arvoisia. Jos minusta joku on surkio, hän lakkaa olemasta relevantti. Hän on kuin huonekalu. Ei vaan jaksa kiinnostaa.
Ehkä vois ennemminkin miettiä onko itse läheisriippuvainen?
Ai sä tänne tulit kirjotteleen, ajattelinkin kun oot ollut niin kylmä viimeaikoina. Jos minusta eroon haluat niin voin toki vaikkapa nimitellä jos se vaikka auttaisi?
Miksi vihaamaan pitäisi alkaa? Tiedostat siis että hän on ollut sinua kohtaan täysi p*ska mutta läheisriippuvaisena tai minä lie vain roikut etkä koe että ilman vihaa pääsisi siitä riippuvuudesta eroon?
Mietit vaan miten monesti olet pettänyt hänen luottamuksen, suorastaan k usettanut. Jos yhtään osaat hävetä, ymmärrät, että siinä meni kaikki. Ei sinun tarvitse yrittää mustamaalata häntä, vaan olla edes itsellesi rehellinen, vaikka se on sinulle todella vaikeaa. Hän ei halua olla tekemisissä kanssasi. Ei sen ymmärtäminen ole liian vaikeaa. Sinä mokasit, ei hän.
Tietyllä tavalla joutuu olemaan ristiriitaisen ihmisen lähettyvillä. Miten pääsee eroon kun ei pääse kokonaan… hirveeetä. Hlö aiheuttaa sekamelskaa tunteissa ja järjessä. Olen lakannut toimimasta täysillä. Ei mitään järkeä. Onpa **tun ärsyttävää! Helpompaa on kun ei välitä mitään mistään. Mikä siis hyvä lääke?
Kaikki ihmiset mokaavat. Oomme luusereita kaikki, kun oikein silmin katsotaan.
Auttaisiko jos sanoisin, etten ole oikeastaan sinusta ollut koskaan millään tavalla kiinnostunut, kunhan muuten vaan roikottanut koska olet ollut narsistisille tarpeilleni niin loistava lähde.
Vierailija wrote:
Mietit vaan miten monesti olet pettänyt hänen luottamuksen, suorastaan k usettanut. Jos yhtään osaat hävetä, ymmärrät, että siinä meni kaikki. Ei sinun tarvitse yrittää mustamaalata häntä, vaan olla edes itsellesi rehellinen, vaikka se on sinulle todella vaikeaa. Hän ei halua olla tekemisissä kanssasi. Ei sen ymmärtäminen ole liian vaikeaa. Sinä mokasit, ei hän.
Okei nyt meni hieman sivuun.. 😀
Pitäisi ehkä avata tilannetta enemmän.
Onko joku saavuttamaton ihastus?
Onko eksäsi, jota yhä ajattelet?
Jotain muuta?
Vierailija wrote:
Auttaisiko jos sanoisin, etten ole oikeastaan sinusta ollut koskaan millään tavalla kiinnostunut, kunhan muuten vaan roikottanut koska olet ollut narsistisille tarpeilleni niin loistava lähde.
hmm aivan… 🤔🤔 TÄMÄ, kiitos! Loistava, mahtava asia. Nyt saa vihata! 😍 hyvää viikonloppua!
Tämä on niin hienoa kun kuka tahansa puoliksi syöty kierrepulla voi kirjoittaa tänne mitä tahansa joutavaa. Huoh!
Jos ihminen käyttäytyy huonosti sinua kohtaan on parasta olla olematta tekemisissä hänen kanssaan.
Varmaankin jos alat ajattelemaan miten hirveä ihminen hän on? Vai onko hän täydellinen kaikin puolin?