Väitän, että nainen on kauniimpi ilman meikkiä. Mielipiteitä?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Meikkiä olen käyttänyt jo 47vuotta.
olisin harmaavarpunen ilman.
Ja kun ikää tulee reilusti niin meikkaamaton nainen näyttää äkkiä todella väsyneeltä. Jopa krapulaiselta. Vaikka olisi raitis! Sama mulla, meikkaan joka päivä. Johan siinä piristyykin. Töissä on joitain jotka eivät laittaudu. Äkkiä tulee se pulimummofiilis. Ja vielä jos tukka/vaatteet repsottaa/laittamaton. Ja tähän ne 10 v vanhat terveyssandaalit. -N55v-
Vierailija kirjoitti:
Lenkkipolulla ja kuntosaleilla ne kauneimmat naiset on. Meikittömät naapurintytöt hiukset ponnarilla 😍
M36
Kyllä niilläkin on usein meikkiä.
Juu, ei.
Toki ihan ok muttei kauniimpi
Olet hyvin väärässä. Ainakin 90% naisista näyttää paremmalta meikin kanssa. Sen takia sitä käyttävätkin. Harvat luonnonkauniit sen sijaan saattavat näyttää "paremmalta" ilman, tai ainakin sen verran hyvältä, etteivät sitä tarvitse.
Minä taas väitän, että se riippuu naisesta ja hänen ihostaan. Itsellä on aknea yms, joten todellakin meikkaan esim töihin. Jos ihoni olisi hyvässä kunnossa ja esim pitkät tummat ripset etc niin tietenkin voisin olla ilman meikkiä.
Toki olen minäkin ilman meikkiä vapaa-aikana. Kotona ja kaupassa ei tarvi peitellä finnejäkään. Mutta saa, jos tahtoo. Se on aina oma päätös.
Saunapuhtaana ja raikkaana nainen paras ... otettavaksi.
Mun nenän väri on paljon punaisempi kuin muu iho. On ollut viimeiset 30 vuotta.
Mun meikkaus on lähinnä sitä, että naama on suurinpiirtein saman värinen nenästä ja otsasta.
Jotkut naiset ovat rumia ilman meikkiä.
Tästä tuli mieleeni, moni mies, jotkut naisetkin luulevat minua meikittömäksi kun meikkityyli on nykyään hyvin luonnollinen, mutta todellisuudessa minulla on epäpuhtauksia ihossa ajoittain ja luonnostaan hyvin tummat silmänaluset. Tämän takia käytän meikkivoidetta, jotta saan pirteämmän ja raikkaamman lookin. Minulla on luonnostaan korkeat poskipäät joten niitä on kiva korostaa varjostuksella ja poskipunalla, hyvän maun rajoissa. Kulmat ja ripset ovat tuuheat entuudestaan joten niihin riittää vain hiukan kulmageeliä ja ripsaria.
Tässä meikkiasiassa tuntuu tulevan sukupuolten välistä väärinymmärrystä siinä mielessä että jos meikkaaminen saa esim ihon näyttämään terveemmältä tai silmät vivahteen verran söpömmältä niin tottahan miehet tykkäävät ja tätä meikkiä ei välttämättä tunnisteta edes meikkaamiseksi. Jos taas esim kynnet ovat ihan normaalit niin lukuunottamatta ehkä 10% miesväestöstä se räikeänpunainen kynsilakka tai huulipuna ja luumunväriset silmänympärykset ei tee varsinaisesti palveluksia melkein kenellekään ja siitä juontuu nämä "parempi ilman meikkiä" -dialogi.
Joillekin toimii jopa pän vastoin, eli kirkkaat huulipunat näyttävät vaan hassuilta. Kuvittele nyt raavas aviomiehesi/ poikaystäväsi puvussaan juhliin menossa ja sitten hän laittaisi kirkkaanpunaista huulipunaa (missä ei tietenkään itsessään olisi mitään väärää ja näinhän hän saa tehdä). Samanlainen olo tulee ainakin minulle myös naisten tapauksessa.
Jotkut ovat, tyttöystävä on sellainen, ollaan usein käyty ulkona ilman että hän laittaa yhtään mitään meikkiä ja silti on tyrmäävän näköinen, on niin kauniit kasvot.
Minullekin on moni sanonut. En ole koskaan meikannut.