Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän, että nainen on kauniimpi ilman meikkiä. Mielipiteitä?

Vierailija
26.10.2023 |

Terveisin nainen.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

TTK tanssiohjelmassa kaikilla on meikkiä ja näyttävät todella kauniilta ja upeilta. Kukaan työpaikallani sairaalassa ei meikittömänä tai vähämeikkisenä näytä läheskään yhtä kauniilta. 

Sairaalassa erottuu muuten pahalla tavalla joukosta, jos on meikkiä tai tekoripset.

Vierailija
42/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aina näihin ketjuihin tullaan mussuttamaan jotain kestovärjätyistä kulmista ja meikkivoiteesta. Ymmärtäkää nyt, että meikatulla ihmisellä tarkoitetaan ihmistä, jolla on luomivärit, kajalit, tekoripset, huulipunaa joka tarttuu lasiin jne.

Niin? En ymmärrä kommenttia. Kesvärjätyt kulmat ja meikkivoide ovat todellakin meikkiä.

Ja toteat, että huhhuh onpa siinä meikattu nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lenkkipolulla ja kuntosaleilla ne kauneimmat naiset on. Meikittömät naapurintytöt hiukset ponnarilla 😍

M36 

Niin heillä on kunnon meikit, hienot urheiluvaatteet ja laitetut hiukset.

Vierailija
44/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on onko meikkiä tai kestovärjätyt kulmat? Onko tämä joku primitiivinen juttu että jokaisen vastaantulevan miehen tulee kyetä arvioimaan naiset. Vai mikä tämän keskustelun tarkoitus pohjimmiltaan on, en ymmärrä. Varsinkin kun tätä vatvotaan täällä joka ikinen päivä monen ketjun verran. Vain naisten painoa kytätään vielä enemmän, tämä aihe tulee kakkosena. 

Vierailija
45/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että mies on komeampi ilman partaa

Vierailija
46/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän ilman meikkiä nuoremalta kuin meikattuna. Kumma juttu

Vierailija
47/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti kauniimpi on kevyellä, luonnonmukaisella meikillä kuin täysin meikittä. Tai sitten saa olla erittäin hyvä iho sekä piirteet 

Vierailija
48/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suihku-/saunapuhdas on paras!

Minun mielestä jokainen näyttää silloin punaiselta keitetyltä karvattomalta. Ei kauniilta vaikka luulevat niin ja peilin edessä hymyillen puhuvat siitä miten kaunis nyt on. Ei viitsi sanoa mitään kun niin se sitten on niiden monen mielestä.

49/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minua ainakin miellyttää enemmän täysin meikitön nainen, ja tukkakin vähän sekaisin, kunhan on muuten pilkettä silmäkulmassa.

Mies

Meillä naisilla ei ole sitä mlkunkiiltoa silmissä ja ihan hyvästä syystä.

Vierailija
50/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ihminen näyttää hyvältä ilman kulmakarvoja, ja monilla suomalaisilla ei ole kulmakarvoja tai tosi vaaleat. 

Vierailija
51/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minua ainakin miellyttää enemmän täysin meikitön nainen, ja tukkakin vähän sekaisin, kunhan on muuten pilkettä silmäkulmassa.

Mies

Niin, kunhan nainen on todella luonnonkaunis?

Jatkan kommenttiani, että itse olen luonnostani blondi. Siis oikeasti vaalea, ei maantienvärinen. Ja tämä tekee sen, että kulmakarvani ja ripseni ovat myös vaaleat.

Eli ilman meikkiä näyttää kuin ei olisi kulmakarvoja lainkaan. Jo kulmien meikkaaminen muuttaa kasvojen ilmettä kokonaan. 

Ja ikinä ei ole yksikään mies lähestynyt tai katsonut päinkään, kun olen ollut ulkona meikittä.

Eikö näitä miehiä haittaa sitten kun näkevät sinut ilman meikkiä että näytät sellaiselta jota he ei olisi ikinä lähestyneet tai katsoneet päinkään.

Vierailija
52/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psoriaris, akne, ruusu, stressinäppylät, turvonneet / tummat silmänaluset. Toki näitä hoidetaan ja syödään lääkkeitä ja lääkkeettömiä hoitoja,  mutta kyllä ne aikamoiset ovat siitä huolimatta. Toki aina ei voi meikata piiloon jos on tulehdus aktiivisesti päällä ja pitää syödä lääkekuuria ja laittaa 4 kertaa päivässä lääkevoiteita kasvoihin. Mutta pilkettä silmäkulmassa on.

Vierailija
53/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luonnollisuus on aina kaikkein kauneinta, koska se on ihmisen todellisuus. Olen itse kokeillut ripsipidennykset ja ripsipermanentit muokatakseni ulkonäköäni, mutta pidennykset ovat vain hetken huvi kunnes näyttävät epäsiisteiltä ja ripsipermanenttikin kuivattaa ripset ajan kanssa. Tukkani on vaalennettu ja sekin on kuivan näköinen ja tyvikasvu tulee nopeasti esiin. Olisin päässyt paljon helpommalla kun olisin hyväksynyt oman luonnollisen ulkonäköni ja sitä korostanut välillä vähän meikillä.

Vierailija
54/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Mies

Niin, kunhan nainen on todella luonnonkaunis?

Ai tarkoittaako se että olen luonnonkaunis, kun en meikkaa mutta siitä yllätytään kun sen kerron?

Vierailija
55/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ripsaria ja ihoa tasoittavaa voidetta se riittää. Ei huulipunaa. Poskipuna ois hyvä. 

Vierailija
56/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuli täytteet on kammottavia.

Vierailija
57/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riiippuu naisesta, itse en kyllä ole kauniimpi ilman meikkiä syystä että silmänaluseni ovat kuin pandalla mustat ja couperosa ihon takia monesti punaiset läiskät poskissa, olen ihan järkyttävän näköinen ilman meikkiä

Vierailija
58/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin luonnon kauniin löytää helpommin ku ei värii päällä

Vierailija
59/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole. Olen tavallisen väritön suomalainen nainen. Mulla on hyvin ohuet kulmakarvat ja ripsien päät ovat vaaleat. Ihoni on luonnostaan tosi kalpea, joten yleisilme on hailakka. Kasvojeni luuston rakenne on vaatimaton. Melko pieni meikki parantaa ulkonäköäni huomattavasti, mutta en kuitenkaan jaksa meikata. Totta kai kauniit ihmiset ovat kauniita ilman meikkiäkin. Tummemmalla ihmisellä myös kulmakarvat ja silmäripset tuovat ryhtiä kasvoihin, samoin kasvoja kehystävät hiukset.

Vierailija
60/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu mies sanoi minua kerran luonnonkauniiksi. Tosiasia on, että hän ei ole koskaan, siis kertaakaan nähnyt minua ilman meikkiä. Ilmeisesti hän kuvittelee, etten ollenkaan meikkaa. En käytä paksua meikkiä enkä meikkivoidetta, mutta käytän useita sävyjä ja poskipunaa, jotta en näyttäisi aivan kalpealta ja värittömältä. Lisäksi ripsiväriä ja huulipunaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi