Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän, että nainen on kauniimpi ilman meikkiä. Mielipiteitä?

Vierailija
26.10.2023 |

Terveisin nainen.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lenkkipolulla ja kuntosaleilla ne kauneimmat naiset on. Meikittömät naapurintytöt hiukset ponnarilla 😍

M36 

Mä meikkaan kyllä molempiin, en juuri poistu asunnosta ilman meikkiä, mutta sitäpä ei kukaan tiedä. Miehet yleensä luulee naisia meikittömäksi jos ei ole ripsaria tai huulipunaa. 

Vierailija
22/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti luonnonkaunis, niin silloin meikittömänä näyttää ehkä jopa parhaimmalta. Jäätävä kerros meikkiä megaripsillä ja turpeilla huulilla ei lopulta ole se ihanin lopputulos, vaikka näyttävyyttä sillä saakin. Mutta esim. itselläni on ongelmana epätasaisen värinen iho ja jonkin verran vanhoja haaleita aknearpiakin löytyy, niin kyllä minä ainakin koen itseni kauniimmaksi kevyellä meikillä, jolla saan tasoitettua ihoni väriä ja saan sillä vanhat arvet piiloon. Mutta olisin varmasti paljon useammin ilman meikkiä, koska ihoni olisi tasaisemman värinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä! Mielestäni kaikki meikki on liian silmiinpistävää ja erityisesti puuterit ja meikkivoiteet antavat iholle kummallisen kerroksen. Pidän luonnollisesta meikittömästä lookista. 

Vierailija
24/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikki kaunistaa. Tilanne on vain se, että en voi enää käyttää meikkiallergian takia meikkiä. Olen herkistänyt itseni, plutaan kemikaaleilla. 

Tylsää. Näytän petolinnun peräpäältä ilman meikkiä. Iho kukkii jne. 

Vierailija
25/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen täysin samaa mieltä! Mielestäni kaikki meikki on liian silmiinpistävää ja erityisesti puuterit ja meikkivoiteet antavat iholle kummallisen kerroksen. Pidän luonnollisesta meikittömästä lookista. 

Niinpä niin, kummasti kuitenkaan kenenkään käsitys luonnollisesta lookista ei ole tämä aknesta kukoistava punapilkullinen meikäläisen pärstä. 

Vierailija
26/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä olen käyttänyt jo 47vuotta. 

olisin harmaavarpunen ilman. 

Vierailija
27/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen vain meikittömiä harmaavarpusia sillä silmällä. Tietää mitä saa, ei tarvitse saunottaa nähdäkseen mihin tuli sekaannuttua.

Vierailija
28/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku-/saunapuhdas on paras!

Vierailija
29/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho tottuu jos ei käytä esim. meikkivoidetta. En ole käyttänyt ainakaan 15 vuoteen, en muista milloin sitä ennen. Puuterin jätin vajaat 10 v sitten.

Peitevoide simänalusiin ja epäpuhtauksiin ja silmänrajaukset riittävät. Olin välillä vuosia ilman silmänrajauksiakin mutta palasin niihin, kun työpaikalla oli paljon ihmisiä.

Täysi meikittömyys voisi uudessa seurassa antaa seinäruusuvaikutelman, kun kasvonpiirteet ovat melko tavikset.

Vierailija
30/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on olla harmaavarpunen?

Vierailija
31/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä velvoite naisilla on olla maksimaalisen kaunis? Ketä varten? Mua ei ainakaan kiinnosta jonkun randomin mielipiteet. En kestä itseäni peilistä ilman meikkikerrosta (huono iho, ollut aina) eikä kiinnosta vähääkään mitä joku muu on mieltä meikkaamisestani. 

Vierailija
32/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kasvoista. Jotkut vain suttautuvat meikillä. Toiset paranevat huomattavasti pienellä tasoittelulla.

Vierailija
33/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tukka on paksu ja hyväkuntoinen, se vaikuttaa enemmän kuin meikki.

Vierailija
34/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat, esimerkiksi minä en.

Vierailija
35/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä pahaa on olla harmaavarpunen?

Eipä kait varsinaisesti pahaa,mutta haluan vain olla tyylikkämpi kaikin puolin, enkä se harmaavarpunen. Kun olen jo työnikin takia tottunut ehostamaan kasvoni ja muutenkin, niin tuntuis kyllä vaikealta lähteä vaikkapa kaupungille ilman meikkaamista. 

Vierailija
36/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Iho tottuu jos ei käytä esim. meikkivoidetta. En ole käyttänyt ainakaan 15 vuoteen, en muista milloin sitä ennen. Puuterin jätin vajaat 10 v sitten.

Peitevoide simänalusiin ja epäpuhtauksiin ja silmänrajaukset riittävät. Olin välillä vuosia ilman silmänrajauksiakin mutta palasin niihin, kun työpaikalla oli paljon ihmisiä.

Täysi meikittömyys voisi uudessa seurassa antaa seinäruusuvaikutelman, kun kasvonpiirteet ovat melko tavikset.

Mitä ihmettä tarkoittaa tuo "iho tottuu jos ei käytä meikkivoidetta"? 

Tottuu olemaan tasaisen värinen vai miten?

Vierailija
37/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TTK tanssiohjelmassa kaikilla on meikkiä ja näyttävät todella kauniilta ja upeilta. Kukaan työpaikallani sairaalassa ei meikittömänä tai vähämeikkisenä näytä läheskään yhtä kauniilta. 

Vierailija
38/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta ja siitä osaako meikata

Vierailija
39/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näihin ketjuihin tullaan mussuttamaan jotain kestovärjätyistä kulmista ja meikkivoiteesta. Ymmärtäkää nyt, että meikatulla ihmisellä tarkoitetaan ihmistä, jolla on luomivärit, kajalit, tekoripset, huulipunaa joka tarttuu lasiin jne.

Vierailija
40/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aina näihin ketjuihin tullaan mussuttamaan jotain kestovärjätyistä kulmista ja meikkivoiteesta. Ymmärtäkää nyt, että meikatulla ihmisellä tarkoitetaan ihmistä, jolla on luomivärit, kajalit, tekoripset, huulipunaa joka tarttuu lasiin jne.

Niin? En ymmärrä kommenttia. Kesvärjätyt kulmat ja meikkivoide ovat todellakin meikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä