Väitän, että nainen on kauniimpi ilman meikkiä. Mielipiteitä?
Kommentit (73)
Minua ainakin miellyttää enemmän täysin meikitön nainen, ja tukkakin vähän sekaisin, kunhan on muuten pilkettä silmäkulmassa.
Mies
Se on sinun mielipiteesi ja sellaisenaan ihan ok.
Minua ei kiinnosta, meikkaan jos huvittaa. Aina ei huvita.
–myös nainen
Minulta on muutamia kertoja eri ihmiset kysyneet varovaisesti, että olenko jotenkin sairas kun olen ollut ilman meikkiä kalpeana.
Vierailija wrote:
Minua ainakin miellyttää enemmän täysin meikitön nainen, ja tukkakin vähän sekaisin, kunhan on muuten pilkettä silmäkulmassa.
Mies
Niin, kunhan nainen on todella luonnonkaunis?
Tykkään kaikista naisista, rakastun harvemmin, mutta ei se haittaa.
Tätä on 1000 kertaa vetvottu. Ei jaksa. Pyhh.
Kyllä pieni meikki tekee myös miehestä paremman näköisen. Mutta se ei saa näkyä yhtään, siis yhtään ei pidä olla meikatun näköinen. Naisella saa enemmän näkyä.
Väitän, että punaisenkukertavana kiiltävä naamani ruskeanvioleteilla silmänalusilla on nätimpi meikkivoiteen kanssa kuin ilman. Mutta tää taitaa olla taas sellainen aloitus, jossa aloittajalla on mielessä joku mallinainen tuuhea tukka pörröllään huomaamattomassa meikissä.
Terveisin luonnonkauniilta vaikuttava nainen
Luonnonkaunis on aina luonnonkaunis mutta se ei tarkoita että kaikki ovat luonnonkauniita.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mies
Niin, kunhan nainen on todella luonnonkaunis?
Jatkan kommenttiani, että itse olen luonnostani blondi. Siis oikeasti vaalea, ei maantienvärinen. Ja tämä tekee sen, että kulmakarvani ja ripseni ovat myös vaaleat.
Eli ilman meikkiä näyttää kuin ei olisi kulmakarvoja lainkaan. Jo kulmien meikkaaminen muuttaa kasvojen ilmettä kokonaan.
Ja ikinä ei ole yksikään mies lähestynyt tai katsonut päinkään, kun olen ollut ulkona meikittä.
Niin. Kaikkihan rakastavat mustia silmänalusia ja punaisia nenänpieliä, näkymättömiä kulmakarvoja ja ripsiä sekä värittömiä huulia. Pahvit.
Lenkkipolulla ja kuntosaleilla ne kauneimmat naiset on. Meikittömät naapurintytöt hiukset ponnarilla 😍
M36
Meikittömät naiset ovat jotenkin raikkaan oloisia.
Meikkaan itseni luonnonkauniiksi.
Kaikki ei ole luonnonkauniita varsinaisesti mutta jokainen on kaunis ilman meikkiäkin.
Vierailija wrote:
Niin. Kaikkihan rakastavat mustia silmänalusia ja punaisia nenänpieliä, näkymättömiä kulmakarvoja ja ripsiä sekä värittömiä huulia. Pahvit.
Minulla on nämä kaikki (pl. näkymättömät ripset) ja en koskaan meikkaa. Kyllä voisin sanoa, että rakastan näitä ominaisuuksia itsessäni. Ei minun tarvitse niitä peitellä.
Vierailija wrote:
Lenkkipolulla ja kuntosaleilla ne kauneimmat naiset on. Meikittömät naapurintytöt hiukset ponnarilla 😍
M36
Harvoin näissäkään paikoissa näkee meikittömiä naisia. Vähintään kestovärjätyt kulmat ja ripsienpidennykset on melkein jokaisella. Minulla ei ole meikkiä, mutta mun olemusta et noteeraa mitenkään, kun olen ruma ja päälläni on peittävät vaatteet tiukkojen trikoiden ja topin sijasta.
Kyllä meikki ehostaa jokaista mutta toiset ovat luonnontilassakin hyvin kauniita.
Olen eri mieltä. Mutta meikin täytyy mielestäni olla suht luonnollinen ja hyvin tehty.