Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väitän, että nainen on kauniimpi ilman meikkiä. Mielipiteitä?

Vierailija
26.10.2023 |

Terveisin nainen.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Mutta meikin täytyy mielestäni olla suht luonnollinen ja hyvin tehty.

Vierailija
2/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin miellyttää enemmän täysin meikitön nainen, ja tukkakin vähän sekaisin, kunhan on muuten pilkettä silmäkulmassa.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun mielipiteesi ja sellaisenaan ihan ok.

Vierailija
4/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta, meikkaan jos huvittaa. Aina ei huvita. 

–myös nainen

Vierailija
5/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on muutamia kertoja eri ihmiset kysyneet varovaisesti, että olenko jotenkin sairas kun olen ollut ilman meikkiä kalpeana.

Vierailija
6/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minua ainakin miellyttää enemmän täysin meikitön nainen, ja tukkakin vähän sekaisin, kunhan on muuten pilkettä silmäkulmassa.

Mies

Niin, kunhan nainen on todella luonnonkaunis?

Vierailija
7/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikista naisista, rakastun harvemmin, mutta ei se haittaa.

Vierailija
8/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on 1000 kertaa vetvottu.  Ei jaksa. Pyhh. 

Vierailija
9/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pieni meikki tekee myös miehestä paremman näköisen. Mutta se ei saa näkyä yhtään, siis yhtään ei pidä olla meikatun näköinen. Naisella saa enemmän näkyä.

Vierailija
10/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että punaisenkukertavana kiiltävä naamani ruskeanvioleteilla silmänalusilla on nätimpi meikkivoiteen kanssa kuin ilman. Mutta tää taitaa olla taas sellainen aloitus, jossa aloittajalla on mielessä joku mallinainen tuuhea tukka pörröllään huomaamattomassa meikissä.

Terveisin luonnonkauniilta vaikuttava nainen 

Vierailija
11/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkaunis on aina luonnonkaunis mutta se ei tarkoita että kaikki ovat luonnonkauniita.

Vierailija
12/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mies

Niin, kunhan nainen on todella luonnonkaunis?

Jatkan kommenttiani, että itse olen luonnostani blondi. Siis oikeasti vaalea, ei maantienvärinen. Ja tämä tekee sen, että kulmakarvani ja ripseni ovat myös vaaleat.

Eli ilman meikkiä näyttää kuin ei olisi kulmakarvoja lainkaan. Jo kulmien meikkaaminen muuttaa kasvojen ilmettä kokonaan. 

Ja ikinä ei ole yksikään mies lähestynyt tai katsonut päinkään, kun olen ollut ulkona meikittä.

Vierailija
13/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kaikkihan rakastavat mustia silmänalusia ja punaisia nenänpieliä, näkymättömiä kulmakarvoja ja ripsiä sekä värittömiä huulia. Pahvit.

Vierailija
14/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulla ja kuntosaleilla ne kauneimmat naiset on. Meikittömät naapurintytöt hiukset ponnarilla 😍

M36 

Vierailija
15/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikittömät naiset ovat jotenkin raikkaan oloisia.

Vierailija
16/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan itseni luonnonkauniiksi.

Vierailija
17/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole luonnonkauniita varsinaisesti mutta jokainen on kaunis ilman meikkiäkin.

Vierailija
18/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Niin. Kaikkihan rakastavat mustia silmänalusia ja punaisia nenänpieliä, näkymättömiä kulmakarvoja ja ripsiä sekä värittömiä huulia. Pahvit.

Minulla on nämä kaikki (pl. näkymättömät ripset) ja en koskaan meikkaa. Kyllä voisin sanoa, että rakastan näitä ominaisuuksia itsessäni. Ei minun tarvitse niitä peitellä.

Vierailija
19/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lenkkipolulla ja kuntosaleilla ne kauneimmat naiset on. Meikittömät naapurintytöt hiukset ponnarilla 😍

M36 

Harvoin näissäkään paikoissa näkee meikittömiä naisia. Vähintään kestovärjätyt kulmat ja ripsienpidennykset on melkein jokaisella. Minulla ei ole meikkiä, mutta mun olemusta et noteeraa mitenkään, kun olen ruma ja päälläni on peittävät vaatteet tiukkojen trikoiden ja topin sijasta.

Vierailija
20/73 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikki ehostaa jokaista mutta toiset ovat luonnontilassakin hyvin kauniita.