Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä häiritsee, jos nainen tykkää matkustella?

Vierailija
26.10.2023 |

Olen lukenut useamman jutun aiheesta naiset treffipalstoilla/Tinderissä jne. Olen ihmetellyt, miksi näihin juttuihin haastatellut miehet usein tuntuvat tyrmäävän naiset, jotka tykkäävät matkustella tai juoda viiniä? Eikö nuo ole ihan normaaleja asioita?

Itselläni onneksi on ollut jo vuosia mies, joka tykkää matkustella kanssani. Mikäpä sen mukavampaa kuin ottaa taukoa arjesta ja kokea uusia asioita yhdessä. Suurimmalle osalle miehistä en näköjään kelpaisikaan.

Kommentit (313)

Vierailija
121/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ehkä miehet välittää ilmastonmuutoksesta toisin kuin ne naiset jotka kyllä itkevät ilmastonmuutoksesta mutta postaavat lomakuvia ulkomailta someen.

Miehet ovat ilmastonmuutoksen isoin syy, yksityisautoilevat lihansyöjä miehet.

Yksi lentomatka vastaa loppu elämän autoilua yhden ihmisen kohdalla.

Ei todellakaan vastaa.

Vierailija
122/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei oikeen naiset tykkää jos kerron että olen käynyt Thaimaassa + sen ympäristössä useita kymmeniä kertoja.

Mun mies oli ennen tapaamistamme reppureissanut ympäri Aasia ja Etelä-Amerikkaa. Oli itseasiassa tavannut edellisen tyttöystävänsä reissun päällä, joka oli myös ollut kiertelemässä maailmaa. Ei siinä mitään, seksiturismi sitten tietysti aivan eri asia. Mun eksä taas oli historiafriikki ja tykkäsi kierrellä esim. Euroopan linnoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että nämä ensimmäisenä viinin maistelua ja matkailua painottavat naiset ovat pettäjiä sekä alkoholisteja. 

Vierailija
124/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulle tulee matkustelusta positiivisia mielikuvia. Todennäköisesti itsestään huolta pitävä, koulutettu, elämälle utelias ja asenteeltaan avoin ihminen. Ei liikaa vihervassari-ideologiaa, ei ahdistu jos jokainen muovinpala ei tule kierrätettyä ja syö todennäköisesti myös lihaa.

Minullakin ehdottomasti positiiviset fiilikset matkustelusta ja se voi avartaa maailman kuvaa. Sitä kautta voi oppia huomaamaan sen miten hyvin täällä suomessa onkaan asiat.

Vierailija
125/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suurempaa turnoffia kuin matkusteleva nainen! Kyllähän se nyt on päivänselvä et siel paikalliset Jorge ja Pablo käy näyttämässä suomitypylle etelän miehen otteet. Hyhhyh

Vierailija
126/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä kyllä riittää. Miehet tykkää itse matkustella mutta ei soisi tietenkään samaa naisille. Se on hyvin outoa. Toki ymmärtää että em miehiä.häiritsee siinä naisten vapaus.

Vierailija
127/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ole suurempaa turnoffia kuin matkusteleva nainen! Kyllähän se nyt on päivänselvä et siel paikalliset Jorge ja Pablo käy näyttämässä suomitypylle etelän miehen otteet. Hyhhyh

Miksi olisi jotenki huonompi asia, että nainen on harrastanut seksiä Jorgen ja Pablon kanssa kun se että harrastaisi yhden yön juttuja Suomessa Nikon ja Tomin kanssa? Eihän siihen seksiin mitään matkaa tarvitse varata kyllä sitä takuuvarmasti Suomestakin löytyy jos tämmöistä harrastaa.

Vierailija
128/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kokemuksesta voin sanoa, että nämä ensimmäisenä viinin maistelua ja matkailua painottavat naiset ovat pettäjiä sekä alkoholisteja. 

Kokemuksesta voin sanoa, että näin ajattelevat miehet ovat yleensä katkeria inceleitä.

Vierailija
129/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska se nainen siellä jakaa hanuriaan. Sehän se naisten matkustussyy on.

Vierailija
130/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehet tykkäävät matkustella koska hekin hakevat ja saavat seksiä matkoillaan.

Vierailija
131/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kokemuksesta voin sanoa, että näin ajattelevat miehet ovat yleensä katkeria inceleitä.

Sulla kaikki eri mieltä olevat miehet netissä on inkkeleitä. 

Vierailija
132/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten Gambiaa hehkutettiin lintubongareiden paratiisina. Hyvä. Vihreitä äänestävä pari menee sinne, nainen panettaa itseään ja mies bongaa lintuja. 

Vierailija
133/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei matkustamisessa mitään väärä sinällään ole. Deitti-ilmoituksessa kiinnostuksen kohteena viinit ja matkustelu on vaan aika kliseisiä, vähän niin kuin mies sanoisi että kiinnostaa autot ja oluet. Vähän tulee sellainen 13 tusinassa vaikutelma, vaikka ihan hyviä mielenkiinnon kohteita sinällään

Plus tulee mieleen tyhjäpää 😅

Vierailija
134/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan naisen omalla tunnolla matkustamisen motiivit ja ei voi olla ottamatta esille, että seksiturismiakin tapahtunee. Mutta yhtälailla naisilla kuin miehillä. Itse en kannata kumpaakaan vaan avioseksiä turvallisen puolison kanssa. Mutta nää on taas näitä...

135/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä olin Tinderissä ym. deittiappseissa, sipaisin aina suoraan vasemmalle naiset, joilla oli harrastuksina jooga, viini ja matkustus. Tuo epäpyhä kolminaisuus näet heti kertoo, millaisesta naisesta on kyse: jooga kertoo, että kyse on new age -hörhöstä, viini kertoo löyhämoraalisuudesta, ja matkustus kertoo siitä, että kullia pitää saada ympäri maailmaa. Pakonomainen tarve päästä matkoille usein myös viittaa siihen, että pikavippejä on otettu, että pääsee eksoottisiin kohteisiin ottamaan kuvia instaan ja että paikoillaan ei kyetä olemaan. Matkustus kertoo myös välinpitämättömästä asenteesta ympäristöä ja luontoa kohtaan sekä siitä, että omaa maata ja sen kulttuuria ei arvosteta. Lisäksi nuo kolme "harrastusta" kertovat persoonallisuuden puuttumisesta ja mielikuvituksettomuudesta.

Joistain profiileista tuli vaikutelma, että ei nainen edes etsinyt parisuhdetta tai halunnut perustaa perhettä, vaan etsi jotain matkakumppania. Pahimpia ne, jotka sanoivat etsivänsä "seikkailuseuraa", mutta eivät osanneet sanoa, mitä se oikeastaan edes olisi. Sellaisista ihmisistä huokuu se, että eivät he ole ikinä tyytyväisiä missään eivätkä mihinkään. Koko ajan pitäisi olla jotain "jännää" tai "seikkailua", ja sitten se on miehen syy, jos ei koko ajan ole "jännää".

Sen sijaan jos nainen mainitsee harrastuksikseen vaikkapa käsityöt, leipomisen, taiteen ja musiikin ym., niin heti herää kiinnostus. Sellainen ihminen pystyy luomaan ilonaiheita pienistä asioista kotioloissa. Se on tärkeä taito. Ihmiset, joiden on pakko päästä joka lomalla ulkomaille ja jotka muun ajan vuodesta valittavat sitä, miten haluaisivat taas matkalle, ovat tavattoman rasittavia. Itse en ole käynyt ulkomailla yli 10 vuoteen, eikä ole mitään aikomusta lähtä lähiaikoina mihinkään.

Vierailija
136/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei periaatteessa pitäisi olla mitään ongelmaa. Jos et tykkää matkustelevista naisista niin etsit itsellesi naisen, joka ei pidä matkustelusta. Ne naiset, jotka haluavat matkustelevan miehen taas varmasti osaavat etsiä itselleen miehen, joka suhtautuu matkusteluun positiivisesti. Kumpikin eläköön elämäänsä omalla tavallaan. 

Vierailija
137/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi matkustelevia naisia häiritsee, jos jotkut miehet eivät halua heidän kanssaan parisuhteeseen? Tässäkin ketjussa yritetään vimmatusti leimata noita miehiä ties miksi, ja ihan vain siksi, koska he eivät ole teistä matkustelija-viininlipittäjänaisista kiinnostuneita. Luulisi, että ohjaisitte sen matkustelun kautta avartuneen mielenne johonkin muuhun kuin miehiin, jotka eivät ole teistä kiinnostuneita. 

Vierailija
138/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sepä siinä taitaa juuri olla, kun suurin osa naisista ilmoittaa mielenkiinnon kohteikseen tuon viinin ja matkusteluun. Hitaista aamuista nauttiminen vielä siihen, niin siinä on tyypillinen nainen. Kopioita toisistaan, ei mitään omaperäistä. Lampaita. 

Jaa, olen törmännyt tinderissä siihen, että suurin osa miehistä ilmoittaa mielenkiinnon kohteikseen matkustelun ja viinin. Vaikuttaa aika tyypillisiltä miehiltä. Naisten profiileita en ole selannut.

Itse skippaan kaikki joilla on mitään alkoholiongelmaan viittaavaa tekstiä/kuvaa profiilissaan.

Yhtä uskottavaa kuin se, että kalakuvat  Tinderissä ovat naisille tyypillisiä. 

Vierailija
139/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään voi johtua ilmastopaniikista, ajatellaan että lentäminen on epäeettistä.

Luulen että enemmän johtuu siitä, että näillä miehillä ei ole varaa matkusteluun. Matkustelu on yksi parhaista keinoista laajentaa omaa näkemystä elämästä, siis kunhan ei mene turistirysiin vaan vähän seikkailuhenkisemmin.

Viiniharrastelu taas, no sitä ihmettelen vähän miksi sitä pitää korostaa. Tavallaan matkusteluun yhdistettynä tulee mielikuva sellaisesta akateemisesta ja hyvätuloisesta naisesta. Osa miehistä tykkää, osa ei. Viinisnobit ärsyttääkin mua hitusen jos ottaa ne viininsä kauheen vakavasti, matkustelu ei ärsytä yhtään

Vierailija
140/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mulle tulee matkustelusta positiivisia mielikuvia. Todennäköisesti itsestään huolta pitävä, koulutettu, elämälle utelias ja asenteeltaan avoin ihminen. Ei liikaa vihervassari-ideologiaa, ei ahdistu jos jokainen muovinpala ei tule kierrätettyä ja syö todennäköisesti myös lihaa.

Minullakin ehdottomasti positiiviset fiilikset matkustelusta ja se voi avartaa maailman kuvaa. Sitä kautta voi oppia huomaamaan sen miten hyvin täällä suomessa onkaan asiat.

Niin, voi avartaa maailmankuvaa. Ei ne matkustavaiset aina niin avarakatseisia ole. Ilman matkustamistakin voi olla hyvin perillä maailman menosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan