Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä häiritsee, jos nainen tykkää matkustella?

Vierailija
26.10.2023 |

Olen lukenut useamman jutun aiheesta naiset treffipalstoilla/Tinderissä jne. Olen ihmetellyt, miksi näihin juttuihin haastatellut miehet usein tuntuvat tyrmäävän naiset, jotka tykkäävät matkustella tai juoda viiniä? Eikö nuo ole ihan normaaleja asioita?

Itselläni onneksi on ollut jo vuosia mies, joka tykkää matkustella kanssani. Mikäpä sen mukavampaa kuin ottaa taukoa arjesta ja kokea uusia asioita yhdessä. Suurimmalle osalle miehistä en näköjään kelpaisikaan.

Kommentit (313)

Vierailija
141/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sepä siinä taitaa juuri olla, kun suurin osa naisista ilmoittaa mielenkiinnon kohteikseen tuon viinin ja matkusteluun. Hitaista aamuista nauttiminen vielä siihen, niin siinä on tyypillinen nainen. Kopioita toisistaan, ei mitään omaperäistä. Lampaita. 

Jaa, olen törmännyt tinderissä siihen, että suurin osa miehistä ilmoittaa mielenkiinnon kohteikseen matkustelun ja viinin. Vaikuttaa aika tyypillisiltä miehiltä. Naisten profiileita en ole selannut.

Itse skippaan kaikki joilla on mitään alkoholiongelmaan viittaavaa tekstiä/kuvaa profiilissaan.

Yhtä uskottavaa kuin se, että kalakuvat  Tinderissä ovat naisille tyypillisiä. 

No ei varmastikaan ole, mutta nämä matkustelu viini miehet etsivät juuri näitä matkustelu viini naisia, mikä siinä on niin vaikea ymmärtää. Jos ei pidä matkustelusta eikä viineistä, niin tarviiko niistä profiileista sitten väkipakolla tykätä ja valittaa päälle.

Vierailija
142/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huomioimassa ja passaamassa miestä. Varma tieto.

Kollega joskus ilmoitti, että olisin lapsettomana hyvää seuraa. Pidin häntä ääliönä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ole suurempaa turnoffia kuin matkusteleva nainen! Kyllähän se nyt on päivänselvä et siel paikalliset Jorge ja Pablo käy näyttämässä suomitypylle etelän miehen otteet. Hyhhyh

Itse olet kuitenkin neitseellisen puhdas mies. Et tosin omasta tahdostasi.

Vierailija
144/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itseäni ei kiinnosta niin miksi haluaisin tutustua naiseen jolla aivan eri mielenkiinnonkohteet?

M36

Vierailija
145/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä matkustelijat ovat tyypillisesti itsekästä sakkia. Hyhhyh. 

Vierailija
146/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ihmisellä ole kehittäviä harrastuksia ja elämän keskiössä on matkustelu ja viininjuonti niin aika heikoilla ollaan.

Vierailija
147/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskottikeisari wrote:

Silloin kun vielä olin Tinderissä ym. deittiappseissa, sipaisin aina suoraan vasemmalle naiset, joilla oli harrastuksina jooga, viini ja matkustus. Tuo epäpyhä kolminaisuus näet heti kertoo, millaisesta naisesta on kyse: jooga kertoo, että kyse on new age -hörhöstä, viini kertoo löyhämoraalisuudesta, ja matkustus kertoo siitä, että kullia pitää saada ympäri maailmaa. Pakonomainen tarve päästä matkoille usein myös viittaa siihen, että pikavippejä on otettu, että pääsee eksoottisiin kohteisiin ottamaan kuvia instaan ja että paikoillaan ei kyetä olemaan. Matkustus kertoo myös välinpitämättömästä asenteesta ympäristöä ja luontoa kohtaan sekä siitä, että omaa maata ja sen kulttuuria ei arvosteta. Lisäksi nuo kolme "harrastusta" kertovat persoonallisuuden puuttumisesta ja mielikuvituksettomuudesta.

Joistain profiileista tuli vaikutelma, että ei nainen edes etsinyt parisuhdetta tai halunnut perustaa perhettä, vaan etsi jotain matkak

Olen innostunut joogasta ja matkustelusta, ja joskus nautin lasillisen viiniä, vaikka en sitä varsinaisesti harrastuksekseni kutsukaan. Joogan aloitin fysioterapeutin suosituksesta, ja se on auttanut merkittävästi selkävaivoihini. Lisäksi arvostan joogan henkistä puolta ja toivon, että tuleva kumppanini on spirituaalinen ja jakaa samanlaisen kiinnostuksen henkiseen kasvuun.

Matkoillani en ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja. Olen tehnyt monenlaisia matkoja, kuten kulttuurilomia, kaupunkilomia, konserttimatkoja, kielikursseja, harrastusmatkoja, luontolomia ja välillä ihan vain rentoilulomia. Rakastan seikkailuja ja uusia kokemuksia, ja miksi en nauttisi kaikista niistä mahdollisuuksista, joita maailma tarjoaa. Voin järjestää seikkailuja itsekin, mutta olisi hienoa löytää rinnalleni mies, joka ajattelee samoin.

Toisaalta nautin myös kotona olemisesta. Leivon pullaa, kuton villasukkia, harrastan maalausta ja osaan soittaa pianoakin. Vaikka en voisi kuvitella elämää ilman matkoja, ymmärrän, että kaikki eivät jaa tätä intohimoa. Jokaisella on omat tapansa nauttia elämästä.

Vierailija
148/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on klisee, vähän kuten joku paidaton mies esittelemässä saamaansa 5kg haukea joku ruma lippis päässä. Harrastukset autot, sali, penkkiurheilu

Toisaalta matkustelu vie niin ison osan tuloista ja on niin merkittävä harrastus, että on hyvä mainita se. Jos on oikeasti joku travelleri, eikä vaan sellainen joka käy jossain pakettimatkoilla käristämässä ihoaan. Melkein kaikki suomalaiset jonkun verran matkustelee, erikoisempaa olisi mainita että "En muuten ole koskaan käynyt ulkomailla, enkä käy!"

Deittiapeissa olisi hyvä yrittää erottua jotenkin massasta, eikä laittaa samaa mitä kaikki.

Vierailija
149/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi matkustelevia naisia häiritsee, jos jotkut miehet eivät halua heidän kanssaan parisuhteeseen? Tässäkin ketjussa yritetään vimmatusti leimata noita miehiä ties miksi, ja ihan vain siksi, koska he eivät ole teistä matkustelija-viininlipittäjänaisista kiinnostuneita. Luulisi, että ohjaisitte sen matkustelun kautta avartuneen mielenne johonkin muuhun kuin miehiin, jotka eivät ole teistä kiinnostuneita. 

Tämä. Minulle kelpaisi kyllä matkustelusta kiinnostunut viininlipittäjänainen koska olen itse samanlainen mies. On vielä tähän ikään mennessä kertynyt aivan helvetisti ylimääräistä rahaa joten matkustelisin mielelläni naisseuralaisen kanssa. Hänellehän voisi olla vaikka jotain iloa rahoistanikin kun minulle ei enää isommin ole. M53

Vierailija
150/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viinit olisi jotenkin olennainen tieto? Ketä kiinnostaa sun viinis

Vierailija
151/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi matkustelevia naisia häiritsee, jos jotkut miehet eivät halua heidän kanssaan parisuhteeseen? Tässäkin ketjussa yritetään vimmatusti leimata noita miehiä ties miksi, ja ihan vain siksi, koska he eivät ole teistä matkustelija-viininlipittäjänaisista kiinnostuneita. Luulisi, että ohjaisitte sen matkustelun kautta avartuneen mielenne johonkin muuhun kuin miehiin, jotka eivät ole teistä kiinnostuneita. 

Tämä. Minulle kelpaisi kyllä matkustelusta kiinnostunut viininlipittäjänainen koska olen itse samanlainen mies. On vielä tähän ikään mennessä kertynyt aivan helvetisti ylimääräistä rahaa joten matkustelisin mielelläni naisseuralaisen kanssa. Hänellehän voisi olla vaikka jotain iloa rahoistanikin kun minulle ei enää isommin ole. M53

Miksi ei ole?

Vierailija
152/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löysin miehen joka matkustelee enemmän kuin minä ja matkustellaan jonkin verran myös yhdessä.💕

Vierailija
153/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani parisuhteessa koin matkojen järjestämisen ja maksamisen jälkeen epäreiluna sen, että mies kritisoi kaikkea. Oli liian kuumaa etelässä, liikaa hyttysiä Lapissa, liikaa ihmisiä suosittujen nähtävyyksien liepeillä jne.

Vierailija
154/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole noiden kanssa mitään ongelmaa jos niitä ennen tulee älyllisesti vaativa harrastus ja liikuntaharrastus. 

Vierailija
155/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi ei ole?

Minulla on kaikki mitä tarvitsen niin ei niistä enää juurikaan saa sellaista "hyötyä" kuin ennen. Tuon matkustelun raha kyllä mahdollistaa, sitä tarvitaan jos aikoo matkustella jollain tavalla siedettävästi ja niin että näkee muutakin kuin turistirysät.

Vierailija
156/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koska itseäni ei kiinnosta niin miksi haluaisin tutustua naiseen jolla aivan eri mielenkiinnonkohteet?

M36

Sama. Minulla ei tule mieleenkään antaa tykkäystä miehelle, jolla on kalakuvia ja kuvia harrasteautosta ja joka kertoo olutharrastuksestaan. Kyseessä on kalareissuilla pettävä ja kaiken vapaa-aikansa pikku pöhnässä autoa rassaava mies. Miksi tuollaiset edes etsii naisseuraa, kun poikaporukassa on kivempaa?

Vierailija
157/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos ei ihmisellä ole kehittäviä harrastuksia ja elämän keskiössä on matkustelu ja viininjuonti niin aika heikoilla ollaan.

Matkoillani vierailen museoissa, alkoholia en käytä. 

Lisää herjausaiheita, ole hyvä. 

Vierailija
158/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M36

Sama. Minulla ei tule mieleenkään antaa tykkäystä miehelle, jolla on kalakuvia ja kuvia harrasteautosta ja joka kertoo olutharrastuksestaan. Kyseessä on kalareissuilla pettävä ja kaiken vapaa-aikansa pikku pöhnässä autoa rassaava mies. Miksi tuollaiset edes etsii naisseuraa, kun poikaporukassa on kivempaa?

Mitä vikaa harrasteautossa on jos siis suhtautuu siihen normaalisti eikä noin kuten sinä asian esität? En tunne ketään joka noin harrastaisi. Kaikilla minun tuntemillani jenkkiautoilijoilla on ensinnäkin rahaa koska se ei ole mitenkään halpa harrastus ja paljon teknistä osaamista monenlaisista asioista. Ovat näppäriä korjaamaan kaikenlaista muutakin kuin autoja. Msitä tahansa harrastuksesta saa negatiivisen jos maalailee päässään jotain ihme mielikuvia. N28

Vierailija
159/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ollessani parisuhteessa koin matkojen järjestämisen ja maksamisen jälkeen epäreiluna sen, että mies kritisoi kaikkea. Oli liian kuumaa etelässä, liikaa hyttysiä Lapissa, liikaa ihmisiä suosittujen nähtävyyksien liepeillä jne.

Aivan aiheellista kritiikkiä. Matkailijathan pilanneet esim. Venetsian ja Barcelonan. Rumia ympäristöjä nämä Espanja rantalomakohteet.

Vierailija
160/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Maskottikeisari wrote:

Silloin kun vielä olin Tinderissä ym. deittiappseissa, sipaisin aina suoraan vasemmalle naiset, joilla oli harrastuksina jooga, viini ja matkustus. Tuo epäpyhä kolminaisuus näet heti kertoo, millaisesta naisesta on kyse: jooga kertoo, että kyse on new age -hörhöstä, viini kertoo löyhämoraalisuudesta, ja matkustus kertoo siitä, että kullia pitää saada ympäri maailmaa. Pakonomainen tarve päästä matkoille usein myös viittaa siihen, että pikavippejä on otettu, että pääsee eksoottisiin kohteisiin ottamaan kuvia instaan ja että paikoillaan ei kyetä olemaan. Matkustus kertoo myös välinpitämättömästä asenteesta ympäristöä ja luontoa kohtaan sekä siitä, että omaa maata ja sen kulttuuria ei arvosteta. Lisäksi nuo kolme "harrastusta" kertovat persoonallisuuden puuttumisesta ja mielikuvituksettomuudesta.

Joistain profiileista tuli vaikutelma, että ei nainen edes etsinyt parisuhdetta tai

Minä myös harrastan joogaa ja matkailua ja löysin rinnalleni miehen, joka myös harrastaa aivan näitä samoja asioita. Meidä ekat treffit olikin viinibaarissa. Eikö noita juttuja laiteta siihen profiiliin just sen takia, että löydetään kumppani, jolla on suurinpiirtein samanlainen maailmankatsomus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi