Miksi miehiä häiritsee, jos nainen tykkää matkustella?
Olen lukenut useamman jutun aiheesta naiset treffipalstoilla/Tinderissä jne. Olen ihmetellyt, miksi näihin juttuihin haastatellut miehet usein tuntuvat tyrmäävän naiset, jotka tykkäävät matkustella tai juoda viiniä? Eikö nuo ole ihan normaaleja asioita?
Itselläni onneksi on ollut jo vuosia mies, joka tykkää matkustella kanssani. Mikäpä sen mukavampaa kuin ottaa taukoa arjesta ja kokea uusia asioita yhdessä. Suurimmalle osalle miehistä en näköjään kelpaisikaan.
Kommentit (313)
Vierailija wrote:
Ne jotka tietävät "Gr3ika"-keissin, tietävät ne 2 blondia jotka kävivät siellä tekemässä jotain paikallisen Jorgoksen kanssa, joka tallentui videolle. Ainakin toinen noista tytöistä oli varattu, joten se oli ääremmäisen ällöttävää toimintaa. Eivätkä käyttäneet suojausta. Että siksi se viini ja matkustus ei ole monen miehen mieleen.
Tää alkaa olla miesten keskuudessa jo moderni klassikko ;) Veikkaan että noin 80% alle 30v suomalaisista miehistä tietää tän videon/keissin. Ja tästä syystä se naisten seuranhakuprofiilissa esiintyvä matkustelun mainitseminen mielenkiinnon kohteena on aika red flag.
Vierailija wrote:
Andrew Tate sanoi, että kun mies kuulee naisen matkusteluista, miehen ensimmäinen ajatus on "sinua on pantu" (you've been fucked).
Karkeasti sanottu, mutta tuossa on totuuden siemen. Itse suhtaudun naisen matkusteluihin ambivalentisti; pidän hyvänä sitä, että naisella on kiinnostusta ja kykyä käydä rajojen ulkopuolella, mutta himomatkustelusta tulee mieleen se, miten monien miesten kanssa nainen on harrastanut seksiä salaa ja minkälaiset kriteerit hänellä on sitten kumppanille. Eri asia jos kelpaan hänelle yhden yön seksiin eli hän pitää minuakin seksikkäänä. Naiset seurustelevat hyödyllisten miesten kanssa ja harrastavat pikaseksiä kuumina pitäminsä miesten kanssa; parisuhteeseen pääseminen on tavallaan lohdutuspalkinto.
Itse pidän matkustelusta, matkustan aina lomilla. En ole kertaakaan matkoillani harrastanut mitään yhden yön juttuja tai säätänyt paikallisten miesten kanssa. Haluan nähdä matkoillani uusia kohteita ja kokea sellaisia asioita, joita en voi Suomessa kokea. Miehet eivät kiinnosta matkoillani tippaakaan. On typerää, että oletat naisten harrastavan matkoillaan seksiä miesten kanssa. Jotkut niin tekevätkin, mutta eivät kaikki. Et voi tietää mitä jokainen nainen matkaltaan hakee, joten älä oleta, että jokainen nainen juoksee matkoillaan miesten perässä. Niinhän sitä sanotaan, että kirjaa ei kannata tuomita pelkän kannen perusteella.
No osaa miehistä nyt häiritsee mikä tahansa naisen harrastus. Ei saa olla lemmikkiä, ei saa matkustella, ei saa käydä salilla…
Osalla varmasti tähän harrastusvihaan on syynä se, ettei itse harrasteta mitään ja möllötetään vaan kotona. Ja tuohon matkustusinhoon syynä se, ettei ehkä itsellä ole varaa/uskallusta/kielitaitoa matkustella.
Huom. en itsekään juurikaan harrasta mitään tai matkustele, eikä kaikkien tarvikkaan. Puhun ylläolevassa tekstissä niistä, kenellä on suorastaan vihaava/paheksuva asenne matkustamista kohtaa. Suurimmalle osallehan se on aivan neutraali juttu.
Vierailija wrote:
Se on kallista. Ei peräkamaripojan työttömyys raha 595€ riitä matkailuun.
Minä tienaan bruttona noin 4200e/k valtion virkamiehenä, mutta en ole vuosiin käynyt ulkomailla. Ei kiinnosta.
Tosin jos joku nainen kysyisi mukaan, niin sitten menisin.
M38
Nainen pettää reissuillaan kun pitäähän naisen saada loma romanssi. Tai näin ainakin minulle useampikin matkustelua harrastava nainen sanonut
-> 81
Mullekin yksi syy on ollut historia. Toinen syy kielitaidon ylläpito, erityisesti nuorena tämä oli. Kolmas syy yleissivistyksellinen – nähdä maailmankolkkia ja se historia, museot, muut kiinnostavat kohteet tässäkin. Neljäs syy varmaan joillakin suomalaisilla ilmasto, joka johonkin vuodenaikaan parempi kuin täällä. Urheilulomiakin ollut, ne ovat ihania. Luontokohteet myös, muualla on ihan erilaista luontoa. Kulinaristiset elämykset ulkomailla ovat ihan eri tavalla autenttisia kuin jos menet kotimaassa jonkun maalaiseen ravintolaan.
Kaikki edellinen yhteenpunottuna yhteen ja samaan lomaan, matkustelu on virkistävää, elähdyttävää, joskus ikimuistoista.
Mutta jos jollakin elämä on niin köyhää, että seksi ruudulta ja seksi lomamatkalta ja seksi ainoana ihmissuhdesisältönä, en välitä tuntea edes puolituttavana.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Andrew Tate sanoi, että kun mies kuulee naisen matkusteluista, miehen ensimmäinen ajatus on "sinua on pantu" (you've been fucked).
Karkeasti sanottu, mutta tuossa on totuuden siemen. Itse suhtaudun naisen matkusteluihin ambivalentisti; pidän hyvänä sitä, että naisella on kiinnostusta ja kykyä käydä rajojen ulkopuolella, mutta himomatkustelusta tulee mieleen se, miten monien miesten kanssa nainen on harrastanut seksiä salaa ja minkälaiset kriteerit hänellä on sitten kumppanille. Eri asia jos kelpaan hänelle yhden yön seksiin eli hän pitää minuakin seksikkäänä. Naiset seurustelevat hyödyllisten miesten kanssa ja harrastavat pikaseksiä kuumina pitäminsä miesten kanssa; parisuhteeseen pääseminen on tavallaan lohdutuspalkinto.
Itse pidän matkustelusta, matkustan aina lomilla. En ole kertaakaan matkoillani harrastanut mitään yhden yön juttuja tai
"Ei haittaa vaikka syyttömiäkin tuomitaan kunhan yksikään oikea syyllinen ei jää tuomitsematta". Ihan niinkuin naisten ilmoittamissa raiskauksissa
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Naisten matkat tiedetään. Eivät ne missään Lontoossa tai Berliinissä käy vaan Tallinassa ja Kreetalla.
Itse olen käynyt kaikissa noissa paikoissa, yhteensä lähes sadassa maassa. Olen muun muassa käynyt Botswanassa safarilla ja viettänyt kuukauden Tiibetin vuorilla.
T. N29
Miltä tuntuu kun katsoo peiliin ja näkee todellisen ilmastoterroristin?
Olen eri kirjoittaja, mutta olen varmasti saastuttanut elämäni aikana vähemmän kuin nämä matkustelusta urputtavat. En ole koskaan yksityisautoillut, en omista lemmikkejä, en osta pikamuotia vaan teen vaatteeni pääosin itse, en syö lihaa, kasvatan suuren osan ruoastani itse - ja ennen kaikkea - en ole mennyt lisääntymään. Se jos mikä on ter rorisointia. Siinä minun harkitut lentomatkani paina mitään, etenkin kun matkustan vielä junallakin kohteiden välillä aina kun mahdollista.
Ympäriinsä reissailuhan tarkoittaa että voi tutustua mielenkiintoisiin uusiin miehiin ja viini poistaa estot.
Vierailija wrote:
Pelkäävät että nainen löytää matkoilta parempaa.
Niin, koska nämä itse a) eivät osaa kieliä b) ovat juttuja c) käyvät ulkomailla Vain hakemassa viinaa ( tallinna) tai pillua ( vmViipuri tai Thaimaa)
Olen mies ja ei minua haittaa naisten makustelut.Olisi kiva,jos muut ei päättäisi mitä mieltä olen asioista.
Vierailija wrote:
Nainen pettää reissuillaan kun pitäähän naisen saada loma romanssi. Tai näin ainakin minulle useampikin matkustelua harrastava nainen sanonut
Opettele oikeinkirjoitus.
Matkustelijasta minulle tulee mieleen ihminen joka vähät välittää ilmastonmuutoksesta, ajattelen että matkustelijoiden takia meidän muiden elämää kurjistetaan "ilmastotoimilla" esim polttoaineeseen tulee jakeluvelvotteita yms.
Matkustelijat on siis itsekkäitä eikä heitä kiinnosta ilmastonmuutos p*skanvertaa. Vihaan ihmisiä jotka matkustelee edellä mainittujen asioiden takia.
Vierailija wrote:
Minun pillua ei kukaan muu saa panna, mutta minä saan itse hoorata niin paljon, kuin vain haluan.
Vierailija wrote:
Ja tässä taas oletetaan että kaikki naiset haluavat joittenkin random miesten "pantaviksi". Ihan vinkkinä sinulle: emme todellakaan halua. Ihan hetero olen enkä ole pitkällä tikullakaan koskenut reissuillani yhteenkään mieheen, ja 20 vuoden ajan olen nyt reissannut joka vuosi. Mikään pikaseksi ei ole ikinä kiinnostanut kenenkään kanssa, niin "kuumaa" miestä ei yksinkertaisesti ole. Ja parisuhteeseen olisi joo kriteerit - niistä ensimmäinen on se että mies ei ajattele tällä tavalla. Se nimittäin kertoo miehestä paljon, minusta ei mitään.
Vierailija wrote:
Nyt on kunnon sekopää liikkeellä. Huh huh.
Vierailija wrote:
Kukaan ei ole sanonut sinulle näin.
Vierailija wrote:
Ihmiskauppaa harrastavan r a i s k a a j a misogynin suusta se totuus tulee? Niin, samanhenkisille kyllä. Hanki apua.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tästä tulee väkisin mieleen onko kyse projisoinnista. Eli koska miehiä itseään kiinnostaisi paneskelu ulkomailla niin olettavat, että k
No näinhän se on. Miehet projektoi kaiken naisiin ja ovat yleensä niin vajaita etteivät sitä itse näe.
Jep, ihme väheksymistä ja ylenkatseisuutta. Kreetalla oli ensimmäinen eurooppalainen korkekulttuuri, minolainen kulttuuri, joten todella mielenkiintoinen paikka. Tallinnasta ei etenkään keskiajan historiaa ja tunnelmaa tarvitse kaukaa hakea.
En enää pahemmin matkustele, mutta nuorempana tuli reissattua ja mulle nimenomaan maan historia oli se syy. Nykyään riittää jo hyvin, että "matkustan" google earthin kautta ja lueskelen maiden historiasta. Italiaan haluaisin vielä päästä, esihistoriaa ja historiaa joka kulman takana. 😍