Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä häiritsee, jos nainen tykkää matkustella?

Vierailija
26.10.2023 |

Olen lukenut useamman jutun aiheesta naiset treffipalstoilla/Tinderissä jne. Olen ihmetellyt, miksi näihin juttuihin haastatellut miehet usein tuntuvat tyrmäävän naiset, jotka tykkäävät matkustella tai juoda viiniä? Eikö nuo ole ihan normaaleja asioita?

Itselläni onneksi on ollut jo vuosia mies, joka tykkää matkustella kanssani. Mikäpä sen mukavampaa kuin ottaa taukoa arjesta ja kokea uusia asioita yhdessä. Suurimmalle osalle miehistä en näköjään kelpaisikaan.

Kommentit (313)

Vierailija
301/313 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona kierrätetään perunankuoria ja instaa päivittämään lennetään 200000 kg kerosiinin kera jumbo jetillä

Vierailija
302/313 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu on kivaa ja miksei myös viinin lipittely. Ongelma on siinä että näillä prassaillaan ihan liikaa. Elämä ei ole useimmilla jatkuvaa juhlimista ja luxusta johon mielestäni nämä kuuluvat. Tyrkky naiset haluavat antaa itsestään turhamaisen kuvan jossa matkustaa pitää jatkuvasti ja viiniäkin pitää lipittää harvasen päivä. Tämä kaikki maksaa ihan helvetisti ja miehillä on muitakin rahankulu kohteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/313 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mulle miehet jotka sanoo harrastuksekseen matkustelun/kaikki kuvat lomilta menee vasuriin. Oman käsityksen mukaan ne ketkä sanovat harrastavansa matkustelua, ovat sellaista ihmistyyppiä, että paikoillaan ei pystytä olemaan, koko ajan on pakko päästä suunnittelemaan seuraavaa matkaa ja koko eläminen kietoutuu sen ympärille. Eli vaikka jos rahaa ei edes olisi niin sitten kituutetaan arkena että pääsee taas parin kk päästä uudelle matkalle jne. Itsekkin tykkäisin kyllä matkustella, mutta minulle tärkeysjärjestyksessä ensin tulee mukava ja toimiva arkielämä/koti ja vasta ylimääräiset hupirahat menee sinne matkusteluun. Eli luokittelisin itseni siinäsuhteessa keskiverroksi ihmiseksi, ja en voisi olla yhdessä ihmisen kanssa jollaisen kuvailin edellä.

Vierailija
304/313 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että nämä kumiset bimbot ei ymmärrä nyky elämästä yhtään mitään. Ei ole vastuuta mistään. Ei tehdä lapsia ja ajatellaan vaan itseä jatkuvasti. Minä minä minä

Vierailija
305/313 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet haluaa hallita ja kahlita naista. Siksi ei sallita avarakatseista matkustelua, jossa nautitaan kulttuureista ja vapaudesta.

Vierailija
306/313 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekosyistä en tykkää mistään tusinakaupunkireissuista. Pitää olla mielummin joku oikeasti spessu ja mielenkiintoinen reissu mielummin.

Mutta naisen matkustelu sisänsä ei haittaa aikuisten suhteessa. Reissatkoon missä lystää, kunhan ei oleta että olen seurana jokaisella pölömatkalla joka ei minua aidosti kiinnosta.

Vierailija
307/313 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pidän matkustelusta, joten ei haittaa yhtään, jos nainenkin siitä tykkää. Mulla menee vuodessa matkusteluun noin 20 000 euroa + lento ja hotellipisteitä välillä maksamiseen. Oletan, että mikäli nainen haluaa reissata myös, hänellä on siihen aidosti varaa. 

Itselleni kaupunkikohteet on aina se ensisijainen vaihtoehto. Viihdyn parhaiten miljoonakaupunkien sykkeessä.

Vierailija
308/313 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu kolmikymppinen nainen, naimisissa oleva perheenäiti, tykkää risteilyllä yksin. Ja se on hänen miehelleen ok.

Tää mimmi dokaa ja panee reissuillaan paljaalla vieraita miehiä oikein urakalla ja palaa sitten kotiinsa leikkimään perhearkea.

Tiedän, kun olen ollut mukana näillä reissuilla. Ihan parhaan luokan risteilyjä 😉

M40

Vierailija
309/313 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ystävämme ilmasto ei siitä tykkää.

Vierailija
310/313 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Miehiä häiritsee kun naiset tykkäävät matkustelusta ja lemmikeistä ja naisia häiritsee miesten metsästys- ja kalastusharrastus

Onpa ihan stereotyyppinen yleistys. 

Vierailija
311/313 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks tuttu kolmikymppinen nainen, naimisissa oleva perheenäiti, tykkää risteilyllä yksin. Ja se on hänen miehelleen ok.

Tää mimmi dokaa ja panee reissuillaan paljaalla vieraita miehiä oikein urakalla ja palaa sitten kotiinsa leikkimään perhearkea.

Tiedän, kun olen ollut mukana näillä reissuilla. Ihan parhaan luokan risteilyjä 😉

M40

Mikä tuossa on ongelma, jos se kerran on miehelle ok? 

Vierailija
312/313 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä elämäni aikana törmännyt mieheen, jota oma matkusteluni olisi häirinnyt. 

N52

Vierailija
313/313 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ystävämme ilmasto ei siitä tykkää.

Miten eroaa siitä matkustaako nainen vai mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme