Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä häiritsee, jos nainen tykkää matkustella?

Vierailija
26.10.2023 |

Olen lukenut useamman jutun aiheesta naiset treffipalstoilla/Tinderissä jne. Olen ihmetellyt, miksi näihin juttuihin haastatellut miehet usein tuntuvat tyrmäävän naiset, jotka tykkäävät matkustella tai juoda viiniä? Eikö nuo ole ihan normaaleja asioita?

Itselläni onneksi on ollut jo vuosia mies, joka tykkää matkustella kanssani. Mikäpä sen mukavampaa kuin ottaa taukoa arjesta ja kokea uusia asioita yhdessä. Suurimmalle osalle miehistä en näköjään kelpaisikaan.

Kommentit (313)

Vierailija
161/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nykyään voi johtua ilmastopaniikista, ajatellaan että lentäminen on epäeettistä.

Luulen että enemmän johtuu siitä, että näillä miehillä ei ole varaa matkusteluun. Matkustelu on yksi parhaista keinoista laajentaa omaa näkemystä elämästä, siis kunhan ei mene turistirysiin vaan vähän seikkailuhenkisemmin.

Viiniharrastelu taas, no sitä ihmettelen vähän miksi sitä pitää korostaa. Tavallaan matkusteluun yhdistettynä tulee mielikuva sellaisesta akateemisesta ja hyvätuloisesta naisesta. Osa miehistä tykkää, osa ei. Viinisnobit ärsyttääkin mua hitusen jos ottaa ne viininsä kauheen vakavasti, matkustelu ei ärsytä yhtään

Kun ne joiden suku on muilta mantereilta, niidenhän lentelyt ei saastuta..

Vierailija
162/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ollessani parisuhteessa koin matkojen järjestämisen ja maksamisen jälkeen epäreiluna sen, että mies kritisoi kaikkea. Oli liian kuumaa etelässä, liikaa hyttysiä Lapissa, liikaa ihmisiä suosittujen nähtävyyksien liepeillä jne.

Aivan aiheellista kritiikkiä. Matkailijathan pilanneet esim. Venetsian ja Barcelonan. Rumia ympäristöjä nämä Espanja rantalomakohteet.

Onhan ne kun ovat täynnä punoittavia läskejä suomijuntteja. Muitakin matkakohteita maapallolla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi antaa sellaisen asian ees häiritä? Jos miehet on kotihiiri äja lentopelkoisia ni antaa olla. Ei kai se oo keltään pois? 

Vierailija
164/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Koska itseäni ei kiinnosta niin miksi haluaisin tutustua naiseen jolla aivan eri mielenkiinnonkohteet?

M36

Sama. Minulla ei tule mieleenkään antaa tykkäystä miehelle, jolla on kalakuvia ja kuvia harrasteautosta ja joka kertoo olutharrastuksestaan. Kyseessä on kalareissuilla pettävä ja kaiken vapaa-aikansa pikku pöhnässä autoa rassaava mies. Miksi tuollaiset edes etsii naisseuraa, kun poikaporukassa on kivempaa?

Mitä vikaa harrasteautossa on jos siis suhtautuu siihen normaalisti eikä noin kuten sinä asian esität? En tunne ketään joka noin harrastaisi. Kaikilla minun tuntemillani jenkkiautoilijoilla on ensinnäkin rahaa koska se ei ole mitenkään halpa harrastus ja paljon teknistä osaamista monenlaisista asioista. Ovat näppäriä korjaamaan kaikenlaista muutakin kuin autoja. Msitä tahansa harra

Harrasteautoharrastajilla on rahaa tasan siihen autoon eikä mihinkään muuhun. Ne tarvitsee elättäjän. Kaikki aikakin menee siihen autoon, joten ne tarvitsee jonkun tekemään kotityöt. Näppäriä varmasti ovat, mutta eivät tee mitään muuta kuin rassaavat sitä autoa. Jos nainen haluaa köyhää yksinhuoltajaelämää, mene yhteen autoharrastajan kanssa ja tee vielä lapsi.

Vierailija
165/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulssivammaisten pitää esim. saada ruokaa ja kaikki heti, rahat menee arkeen.

Vihaavat sitten vakavaraisia, jotka saa säästettyä matkarahat.

Vierailija
166/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Visa taitaa vaan vinkua. 

Vierailija
167/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parempi ihminen kun matkustelen ja juon viiniä.

Vierailija
168/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään matkustelu. Viineistäkään en pidä. Juon mieluummin kokista tai ihan vettä. Itse pidän salilla käymisestä, videopeleistä, leffoista, kulttuurista jne. 

Vierailija
169/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu oli suosittua jo 1980-luvulla, joten kuinkahan moni tähän ketjuun kirjoittaneista miehistä on äitinsä etelän tuliainen? Ei tuota katkeruutta voi muuten selittää.

Vierailija
170/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Visa taitaa vaan vinkua. 

Se että säästää matkarahoja, on ihan hyvä tavoite. Ne jotka vie rahansa lähikuppilaan, valitsee kuppilan. Mutta sitten on kyllä turha syyttää muita valinnoistaan.

Vierailija
171/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu on todella tylsää. Viinit pahaa. Tuohon kun yhdistää vielä sen että naisella on jokin karvainen elukka kuten koira tai vastaava jonka kanssa pörhöillään ympäriinsä niin yöh. 

Vierailija
172/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan häiritse, jos nainen pitää matkustamisesta. Pidän siitä itsekin ja niinhän sanotaan, että matkailu avartaa. Matkustella voi myös Suomessa eikä aina tarvitse lentää kaukomaille. Oma auto, juna tai laiva vie tarvittaessa myös matkoille.

Vierailija
173/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Todennäköisesti ongelma on se, että jos profiilissa ei lue mitään muuta kuin "tykkään viinistä ja matkustelusta", niin profiili vaikuttaa tosi mielikuvituksettomalta. Mitä olen miehiltä kuullut niin tuo lause löytyy lähes jokaiselta naiselta. Ja välillä ei lue yhtään mitään muuta. Kun sama lause löytyy lähes kaikilta niin se alkaa olla blankolause, joka ei kerro oikein mitään kirjoittajasta.

Lisäksi jos profiilikuvina on pelkkiä matka- ja bikinikuvia niin siitä voi saada käsityksen, että nainen odottaa miehen tarjoavan matkoja.

Ongelma ei siis ole matkustaminen itsessään.

Joo. En tiedä paljonko pitää viettää aikaa pois kotiympyröistä, jotta matkustelua voisi sanoa harrastukseksi ja montako pulloa viiniä pitää mennä vuodessa, jotta viinistä pitäisi niin paljon, että se pitää erikseen mainita? On mullakin harrastus, jota harjoitan koko ajan eli joka päivä. Tuskin kukaan nyt joka päivä tai edes joka viikko matkustelee.

Vierailija
174/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä olen parempi ihminen kun matkustelen ja juon viiniä.

Niin oletkin, kadehdin sinua. Muista vielä kertoa kaikille, jos olet käynyt jossain Tallinnaa kauempana. Etteivät he jää paitsi sitä tietoa, että olet ollut jossain kivassa paikassa. Ketutta sellaiset ihmiset, jotka matkustelevat, eivätkä kerro siitä IG:ssä.

Vierailija
175/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on jostain syystä laumasieluja. Suurin osa. Poikkeuksia on. Nykyään on muotia laahustaa ympäri maailmaa, lipittää viiniä, keskittyä omaan pärstään ja takapuoleen, someilla turhan päiväisyyksiä. Meikit, vaatteet, perse, meikit, kahvittelu, koirat, viini, some, viini, suklaa, viini. No thanks. 

Vierailija
176/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos ei ihmisellä ole kehittäviä harrastuksia ja elämän keskiössä on matkustelu ja viininjuonti niin aika heikoilla ollaan.

Matkoillani vierailen museoissa, alkoholia en käytä. 

Lisää herjausaiheita, ole hyvä. 

Miksi vastaat noin tuohon viestiin, jos kerran et alkoholia käytä. Lue aloittajan viesti. Olisko muuten 99 % matkailusta muuta kuin museomatkoja ja 99 % matkustelun harrastuksekseen sanovia muita kuin museoissa kävijöitä. Näin kärjistäen.

Vierailija
177/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Todennäköisesti ongelma on se, että jos profiilissa ei lue mitään muuta kuin "tykkään viinistä ja matkustelusta", niin profiili vaikuttaa tosi mielikuvituksettomalta. Mitä olen miehiltä kuullut niin tuo lause löytyy lähes jokaiselta naiselta. Ja välillä ei lue yhtään mitään muuta. Kun sama lause löytyy lähes kaikilta niin se alkaa olla blankolause, joka ei kerro oikein mitään kirjoittajasta.

Lisäksi jos profiilikuvina on pelkkiä matka- ja bikinikuvia niin siitä voi saada käsityksen, että nainen odottaa miehen tarjoavan matkoja.

Ongelma ei siis ole matkustaminen itsessään.

Joo. En tiedä paljonko pitää viettää aikaa pois kotiympyröistä, jotta matkustelua voisi sanoa harrastukseksi ja montako pulloa viiniä pitää mennä vuodessa, jotta viinistä pitäisi niin paljon, että se pitää erikseen mainita? On mullakin harrastus, jota harjoitan koko ajan eli joka

Mulla matkustelu on ehdottomasti harrastus. Vähintään pari kertaa vuodessa teen isomman manneerten välisen matkan ja yleensä kerran kuussa teen pitkän viikonloppumatkan yleensä jonnekin Eurooppaan tai matkustan kotimaassa. Asun Lontoossa ja mulla on viisi lentokenttää tässä lähellä ja junia myös esim. Pariisiin tai Amsterdamiin. Lentoja saa halvemmillaan ihan parilla kympillä. Suomessa asuessani kynnys matkustella oli jokseenkin korkeampi, koska ei ollut yhtä helppoa ja halpaa kuin nyt.

Vierailija
178/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri reissusta mieheni kanssa. Kävimme Etelä-Eurooppalaisessa suurkaupungissa ja sen ympäristössä. Viiniäkin taidettiin ottaa. Käytiin museoissa, kirkoissa, arkeologisilla nähtävyyksillä. Yhdeksi päiväksi ehdittiin rannalle, Sellaisia minun matkat aina on olleet yksin tai oman miehen kanssa, kulttuuria, historiaa, hyvää ruokaa ja juomaa. Olen onnellinen kun olen löytänyt samanlaisen miehen rinnalleni.

Vierailija
179/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sama olisi kysyä, että miksi ketään haittaa/häiritsee yhtään mikään tuollainen harmiton tapa/harrastus? 

Vierailija
180/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jenkkien incel propagandaa. Naiset, viini ja matkustelu yöks on heidän viestinsä jota miehet lammasmaisesti täällä toistelevat. Miehet kun ovat lammas laumasielu mentaliteetin oppikirja esimerkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän