Miksi miehiä häiritsee, jos nainen tykkää matkustella?
Olen lukenut useamman jutun aiheesta naiset treffipalstoilla/Tinderissä jne. Olen ihmetellyt, miksi näihin juttuihin haastatellut miehet usein tuntuvat tyrmäävän naiset, jotka tykkäävät matkustella tai juoda viiniä? Eikö nuo ole ihan normaaleja asioita?
Itselläni onneksi on ollut jo vuosia mies, joka tykkää matkustella kanssani. Mikäpä sen mukavampaa kuin ottaa taukoa arjesta ja kokea uusia asioita yhdessä. Suurimmalle osalle miehistä en näköjään kelpaisikaan.
Kommentit (313)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ne jotka tietävät "Gr3ika"-keissin, tietävät ne 2 blondia jotka kävivät siellä tekemässä jotain paikallisen Jorgoksen kanssa, joka tallentui videolle. Ainakin toinen noista tytöistä oli varattu, joten se oli ääremmäisen ällöttävää toimintaa. Eivätkä käyttäneet suojausta. Että siksi se viini ja matkustus ei ole monen miehen mieleen.
Tää alkaa olla miesten keskuudessa jo moderni klassikko ;) Veikkaan että noin 80% alle 30v suomalaisista miehistä tietää tän videon/keissin. Ja tästä syystä se naisten seuranhakuprofiilissa esiintyvä matkustelun mainitseminen mielenkiinnon kohteena on aika red flag.
Aika lampaita ootte kun annatte yhden videon muokata mielipidettänne.
Vierailija wrote:
Matkustelijasta minulle tulee mieleen ihminen joka vähät välittää ilmastonmuutoksesta, ajattelen että matkustelijoiden takia meidän muiden elämää kurjistetaan "ilmastotoimilla" esim polttoaineeseen tulee jakeluvelvotteita yms.
Matkustelijat on siis itsekkäitä eikä heitä kiinnosta ilmastonmuutos p*skanvertaa. Vihaan ihmisiä jotka matkustelee edellä mainittujen asioiden takia.
Et taida olla mies? Miehiä ei naisten matkailussa harmita mikään ilmastonmuutos, vaan se että se nainen matkustelee.
Vierailija wrote:
No osaa miehistä nyt häiritsee mikä tahansa naisen harrastus. Ei saa olla lemmikkiä, ei saa matkustella, ei saa käydä salilla…
Osalla varmasti tähän harrastusvihaan on syynä se, ettei itse harrasteta mitään ja möllötetään vaan kotona. Ja tuohon matkustusinhoon syynä se, ettei ehkä itsellä ole varaa/uskallusta/kielitaitoa matkustella.
Huom. en itsekään juurikaan harrasta mitään tai matkustele, eikä kaikkien tarvikkaan. Puhun ylläolevassa tekstissä niistä, kenellä on suorastaan vihaava/paheksuva asenne matkustamista kohtaa. Suurimmalle osallehan se on aivan neutraali juttu.
Näinhän se varmaan on.
Mulle ei kyllä kukaan kyttäävä, negatiivisesti kyräilevä, katkera, kontrollinenhakuinen henkilö ole ihan neutraali juttu. Eli tuollainen miestyyppi tulisi kyllä sivuutettua niin etäältä kuin mahdollista,
Vierailija wrote:
Ehkä miehet välittää ilmastonmuutoksesta toisin kuin ne naiset jotka kyllä itkevät ilmastonmuutoksesta mutta postaavat lomakuvia ulkomailta someen.
Miehet ovat ilmastonmuutoksen isoin syy, yksityisautoilevat lihansyöjä miehet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulle tulee matkustelusta positiivisia mielikuvia. Todennäköisesti itsestään huolta pitävä, koulutettu, elämälle utelias ja asenteeltaan avoin ihminen. Ei liikaa vihervassari-ideologiaa, ei ahdistu jos jokainen muovinpala ei tule kierrätettyä ja syö todennäköisesti myös lihaa.
Toisinpäin. Yleensä matkustelu avartaa maailmankatsomusta sen verran, että se huuhtoo oikeistolaisen/äärioikeistolaisen ideologian pois. Silmät avautuvat siihen, että ihmiset ovatkin suurimmaksi osaksi suhteellisen samanlaisia ympäri maailmaa. Eli päinvastoin kuin nurkkapatriotismisen ajattelutavan mukaan.
Kun tuossa reissasi työkseen pitlin poikin palloa (55 maata käytynä) ja niiden turistirysien ulkopuolella, niin se vasta pistikin ihmettelemään että minkä helvetin takia tänne tuotetaan väkisin väkeä, joilla ei ole mitään edellytyksiä omaksua täkäläisen yhteiskunnan vaatimuksia.
Ts reissaaminen tosiaan avasi silmät - ei kandeis paskoa Suomea pilalle asioilla, mitkä ovat karanneet hallinnasta muualla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Matkustelijasta minulle tulee mieleen ihminen joka vähät välittää ilmastonmuutoksesta, ajattelen että matkustelijoiden takia meidän muiden elämää kurjistetaan "ilmastotoimilla" esim polttoaineeseen tulee jakeluvelvotteita yms.
Matkustelijat on siis itsekkäitä eikä heitä kiinnosta ilmastonmuutos p*skanvertaa. Vihaan ihmisiä jotka matkustelee edellä mainittujen asioiden takia.
Et taida olla mies? Miehiä ei naisten matkailussa harmita mikään ilmastonmuutos, vaan se että se nainen matkustelee.
Olen mies, minua ei harmita se matkustelu vaan minua harmittaa juuri se että ilmastotoimia tehdään meille jatkuvasti minkä takia esim polttoaineen hinta nousee,uusiutuvat energiat nostattaa sähkön hintaa, meidän pitäisi vähentää lihansyöntiä yms ja sitten matkustelevat naiset vähät välittävät ilmastonmuutoksesta, miksi ilmastotoimet ei kosketa ihmisiä jotka lentää sinne lomamatkalle ulkomaille?
Miksi ihminen joka ajaa autolla töihin ja se syö punaista lihaa on se pahin ihminen mutta ihminen joka lentää lentokoneella LOMAmatkalle ulkomaille on se hyvä ihminen vaikka se lentokone aiheuttaa päästöjä aivan valtavasti enemmän kuin se henkilöauto? Isoin hiilijalanjälki on ihmisellä joka käyttää lentokonetta.
1-2 ulkomaanmatkaa vuodessa on ok mutta kun tuntuu, että pitäisi olla jokatoinen kuukausi ulkomaanmatkalla. En halua laittaa rahaa sellaiseen. En saa matkustelusta mitään irti.
Eikö miehillä saisi olla omia kriteerejä, millaisten naisten kanssa he haluavat pariutua?
Kuulostaa enemmän siltä että, joidenkin naisten mielestä miehillä ei pitäisi olla sellaisia kriteerejä laisinkaan, joiden seurauksena naisten ei tarvitsisi kokea hylätyksi tulemisen oloa, vaikka todellisuudessa mitään kansankäymistä ei ole tapahtunut.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ehkä miehet välittää ilmastonmuutoksesta toisin kuin ne naiset jotka kyllä itkevät ilmastonmuutoksesta mutta postaavat lomakuvia ulkomailta someen.
Yksi lentomatka vastaa loppu elämän autoilua yhden ihmisen kohdalla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Naisselittämistä parhaimmillaan. Nainen päättää miesten puolesta miesten mielipiteen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Naiset tekevät 80% ostoksista kotitaloudessa! Faktat kuntoon nyt!
Tuommoisen naisen kanssa jos aloittaa parisuhteen tietää jo etukäteen että taloudellisia ongelmia tulee kun nainen tuhlaa omat rahansa matkusteluun jonka jälkeen alkaa aina olettamaan että mies maksaa naisen elämän suomessa.
Tämmöisen naisen kanssa olen kokeillut monta kertaa suhdetta mutta joka kerta se suhde kaatuu siihen että nainen olettaa minun maksavan hänen elämän kun omat rahat menee matkusteluun. Ja lisäksi ihan jokainen näistä naisista on sanonut että petti minua matkoillaan kun eihän se kuulemma ole pettämistä jos ei olla edes samassa maassa.
Sehän johtuu siitä, että ne miehet on kateellisia persaukisia tai daijuja jotka eivät ole oppineet mitään muuta kieltä kuin suomea. M53
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ne jotka tietävät "Gr3ika"-keissin, tietävät ne 2 blondia jotka kävivät siellä tekemässä jotain paikallisen Jorgoksen kanssa, joka tallentui videolle. Ainakin toinen noista tytöistä oli varattu, joten se oli ääremmäisen ällöttävää toimintaa. Eivätkä käyttäneet suojausta. Että siksi se viini ja matkustus ei ole monen miehen mieleen.
Tää alkaa olla miesten keskuudessa jo moderni klassikko ;) Veikkaan että noin 80% alle 30v suomalaisista miehistä tietää tän videon/keissin. Ja tästä syystä se naisten seuranhakuprofiilissa esiintyvä matkustelun mainitseminen mielenkiinnon kohteena on aika red flag.
Aika lampaita ootte kun annatte yhden videon muokata mielipidettänne.
Eikä kyse ole vain yhdestä videosta mikä netissä pyörii vaan niitä samanlaisia on valtavasti.
Miehet tuomitsee naiset todisteiden perusteella ja naiset tuomitsevat miehet juorujen perusteella.
Tiedän nämä ”matkustelijat” ja ”viininmaistelijat”. Jokainen on ollut juoppo ja matkustelee jatkuvasti laivalla ryyppäämässä ja hakemassa juomia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sunko mielestä pikamuoti, trendit, matkustelu ja muutenkaan ulkonäkö asiat ei saastuta mitä naiset tekee?
Vierailija wrote:
Tuommoisen naisen kanssa jos aloittaa parisuhteen tietää jo etukäteen että taloudellisia ongelmia tulee kun nainen tuhlaa omat rahansa matkusteluun jonka jälkeen alkaa aina olettamaan että mies maksaa naisen elämän suomessa.
Tämmöisen naisen kanssa olen kokeillut monta kertaa suhdetta mutta joka kerta se suhde kaatuu siihen että nainen olettaa minun maksavan hänen elämän kun omat rahat menee matkusteluun. Ja lisäksi ihan jokainen näistä naisista on sanonut että petti minua matkoillaan kun eihän se kuulemma ole pettämistä jos ei olla edes samassa maassa.
Johan on sadut taas täällä. Mutta leikitään että tämä on totta: kummasti en ole koskaan tavannut yhtään naista jonka mielestä ulkomailla pettäminen ei ole pettämistä koska ei olla samassa maassa. Johtuu ihan siitä että olen valikoiva seurani suhteen. Että siitä ihan ilmainen vinkki sinulle.