Miksi miehiä häiritsee, jos nainen tykkää matkustella?
Olen lukenut useamman jutun aiheesta naiset treffipalstoilla/Tinderissä jne. Olen ihmetellyt, miksi näihin juttuihin haastatellut miehet usein tuntuvat tyrmäävän naiset, jotka tykkäävät matkustella tai juoda viiniä? Eikö nuo ole ihan normaaleja asioita?
Itselläni onneksi on ollut jo vuosia mies, joka tykkää matkustella kanssani. Mikäpä sen mukavampaa kuin ottaa taukoa arjesta ja kokea uusia asioita yhdessä. Suurimmalle osalle miehistä en näköjään kelpaisikaan.
Kommentit (313)
Ei minua kiinnosta teidän matkustelu, senkun matkustelette ihan rauhassa
Andrew Tate sanoi, että kun mies kuulee naisen matkusteluista, miehen ensimmäinen ajatus on "sinua on pantu" (you've been fucked).
Karkeasti sanottu, mutta tuossa on totuuden siemen. Itse suhtaudun naisen matkusteluihin ambivalentisti; pidän hyvänä sitä, että naisella on kiinnostusta ja kykyä käydä rajojen ulkopuolella, mutta himomatkustelusta tulee mieleen se, miten monien miesten kanssa nainen on harrastanut seksiä salaa ja minkälaiset kriteerit hänellä on sitten kumppanille. Eri asia jos kelpaan hänelle yhden yön seksiin eli hän pitää minuakin seksikkäänä. Naiset seurustelevat hyödyllisten miesten kanssa ja harrastavat pikaseksiä kuumina pitäminsä miesten kanssa; parisuhteeseen pääseminen on tavallaan lohdutuspalkinto.
En tiedä, mutta ihmisillä nyt on erilaisia asioista joista tykkää ja ei tykkää.
Vierailija wrote:
Matkustelijat ovat usein sitä tyyppiä joita ei kiinnosta asettua paikalleen. Kokoajan johonkin pitäisi olla menossa, yhteiset hetket vähissä (jos yksin tykkää matkustella), tai perhettä ei kiinnosta perustaa. Eiköhän niitä sopivia miehiä siltikin löydy.
Blaah, itse olen vakiintunut enkä ole perheen perustamisen jälkeen juuri matkustellut ja kaikki matkat mitä tehdään tehdään mieluiten yhdessä koko perheen kanssa. Viimeiset 20 vuotta.
Nuorena matkustelin ja pidän matkustamisesta, mutta nuorena se pitääkin matkustella ja nähdä maailmaa. Jää kivoja muistoja. Parhaimmat muistot on ajoista, jolloin matkustelin miehen kanssa kaksin ja lapsia ei vielä ollut. Toki lasten kanssa matkustamisestakin jää muistoja, joita on hauska naureskella yhdessä myöhemmin.
Vierailija wrote:
Ei matkustaminen ole maailman saastuttavin kulutusmuoto, jos sen tekee oikein. Sen sijaan liian suuret asunnot, turhat remontit ja ne typerät autot saastuttaa ja aivan turhaan.
Jos matkustat lentokoneella, kuten useimmat ihmiset tekevät, niin se on selvästi saastuttavin kulutusmuoto. Esim. yksi etelänmatka vastaa yli vuoden yksityisautoilua, joten tuosta voi saada vähän mittakaavaa millaisissa sfääreissä liikutaan matkustelun osalta.
Toki jos sun matkustelut rajoittuu vain reppureissaamiseen Euroopassa junalla, niin sitten, mutta se suuri enemmistö ihmisistä ei tällaista matkustelua tee.
Ja sitten nämä lentopisteiden keräilijät ovat huolissaan ilmastonmuutoksesta ja vastustavat autoilua. On kyllä varsin "vitsikästä" porukkaa, yhtä älyvapaita kun iiris suomela
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulle tulee matkustelusta positiivisia mielikuvia. Todennäköisesti itsestään huolta pitävä, koulutettu, elämälle utelias ja asenteeltaan avoin ihminen. Ei liikaa vihervassari-ideologiaa, ei ahdistu jos jokainen muovinpala ei tule kierrätettyä ja syö todennäköisesti myös lihaa.
No tässä sitten toinen esimerkki mitä en käsitä. Miksi se, että joku ajattelee muitakin kuin vain itseään, on hirveä ongelma? Kierrättävä ja lihaton ihminen tavoittelee sitä, että maapallosta on jotain jäljellä muillekin ja tuleville sukupolville. Hän ajattelee myös sinun parastasi. Hän tekee uhrauksia ja tekoja sinun vuoksesi.
Mikä tahansa ääripään ajattelu ja elämäntapa on todella ongelmallista parisuhteen kannalta. Jos tällaista edustaa itse, ei kannata etsiä kumppania kuin siitä oman genren sisältä. Uskon, että tässä viitattiin tavanomaista suurempaan ilmasto- ja ympäristöahdistukseen, jossa elämään kuuluu paljon rajoitteita ja rajoittaminen siirtyy myös mahdolliseen seurustelukumppanin elämäntapaan.
Vierailija wrote:
Andrew Tate sanoi, että kun mies kuulee naisen matkusteluista, miehen ensimmäinen ajatus on "sinua on pantu" (you've been fucked).
Karkeasti sanottu, mutta tuossa on totuuden siemen. Itse suhtaudun naisen matkusteluihin ambivalentisti; pidän hyvänä sitä, että naisella on kiinnostusta ja kykyä käydä rajojen ulkopuolella, mutta himomatkustelusta tulee mieleen se, miten monien miesten kanssa nainen on harrastanut seksiä salaa ja minkälaiset kriteerit hänellä on sitten kumppanille. Eri asia jos kelpaan hänelle yhden yön seksiin eli hän pitää minuakin seksikkäänä. Naiset seurustelevat hyödyllisten miesten kanssa ja harrastavat pikaseksiä kuumina pitäminsä miesten kanssa; parisuhteeseen pääseminen on tavallaan lohdutuspalkinto.
NO HUH HUH. Taitaa olla näillä miehillä vaan puhe siitä, mistä puute, ja kuvittelevat, että naise tuolla jalat levällään ilakoivat kaikkien muiden paitsi MINUN kanssa. Tässäkin syy on tietysti sen tyhmeliini naisen eikä niiden toisten miesten, jotka ovat vetävämpiä.
Terveisin Seksi Kuuluu Vain Parisuhteeseen-nainen, ahkera matkustaja.
Vierailija wrote:
Kai se matkustelu yhdistetään vielä jollain tavoin merimiehiin. Toiseen kulttuuriin tutustuminen johtaa seksiin.
Lentokoneella lentäminen ei ole ympäristötietoisen ihmisen harrastus, koska lentäminen saastuttaa ympäristöä voimallisesti.
Ei oikeen naiset tykkää jos kerron että olen käynyt Thaimaassa + sen ympäristössä useita kymmeniä kertoja.
"Tässäkin syy on tietysti sen tyhmeliini naisen eikä niiden toisten miesten, jotka ovat vetävämpiä."
Jos olet parisuhteessa, niin pettäjä on syyllinen AINA.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
NO HUH HUH. Taitaa olla näillä miehillä vaan puhe siitä, mistä puute, ja kuvittelevat, että naise tuolla jalat levällään ilakoivat ka
Eipä taida ilkkuminen poistaa ongelmaa. Jos mies ja nainen tutustuvat toisiinsa, niin silloinhan jo tiedetään, että seksuaaliset tarpeet pitäisi täyttää tai ei olisi tutustuttu ollenkaan. Samalla tavalla ihmisellä on ruokakauppaan mennessä aatteissa se, mistä on puute eli ruoka.
No tää on tätä jenkkien incel propagandaa. Naiset viini ja matkustelu on yök ovat heidän viestinsä ja miehet sitten toistelevat tätä. Lampaita kun ovat. Miehissä näkee tämän lammas laumamielisyyden hyvin.
Vierailija wrote:
Tästä tulee väkisin mieleen onko kyse projisoinnista. Eli koska miehiä itseään kiinnostaisi paneskelu ulkomailla niin olettavat, että kaikki naisetkin haluavat samaa. Todellisuuden kanssa asialla tuskin on paljon tekemistä. Olen opiskelun ja työn puolesta matkustanut paljon. Ja nähnyt myös paljon samoista syistä matkaavia naisia. Ei joukossa ole ollut ketään "seksihurjastelijaa". Eli kuvitelmat ovat miesten itsensä korvien välissä.
Tietysti miehet saavat kuvitella ihan mitä haluavat. Mutta he siinä lopulta itse häviävät.
Menee rahat kankkulan kaivoon ja ympäristö kärsii.
Matkustelu on nykyään kuin tupakan poltto. Ennen niin coolia ja koko kansan harrastamaa, mutta nykyään noloa missä menee rahat ja terveys kärsii.
Vierailija wrote:
Koska matkustelusta tulee mielikuva pintaliitoelämästä tai kullankaivajasta. Yritetään esittää jotain, mitä ei ole.
Itseäni ärsyttää aina suunnattomasti ne kuvat jostain kallion laidalta tai vastaavasta paikasta tai somessa esitellään reissukuvia. Hylky automatig.
M38
No se kuvien esittely ja matkustelusta pitäminen onkin 2 eri asiaa, hiffaatko?
Vierailija wrote:
Siinä on hyvä esimerkki miehestä, jolle oma ja muiden miesten pippeli on elämän tärkein asia ja keskipiste. Pojilla tuo taitaa olla siinä taaperovaiheessa, joten tuosta kommentista huomaa, että henkinen kehitys pysähtyi siihen. Ne teidän pippelit on kaikki ihan samanlaisia ja yhtä rumia.
Ne jotka tietävät "Gr3ika"-keissin, tietävät ne 2 blondia jotka kävivät siellä tekemässä jotain paikallisen Jorgoksen kanssa, joka tallentui videolle. Ainakin toinen noista tytöistä oli varattu, joten se oli ääremmäisen ällöttävää toimintaa. Eivätkä käyttäneet suojausta. Että siksi se viini ja matkustus ei ole monen miehen mieleen.
Vierailija wrote:
Mites tämä Andrew Tate itse, onko hän harrastanut seksiä tai matkustellut?
Suurimmalla osalla tuskin on tuosta kovinkaan negatiivista mielipidettä, jos se ei nyt sitä tarkoita, että kaikki rahat pitää laittaa matkusteluun.
Ja toinen on se, että varsinkin nuoremmilla naisilla, nuo on yleensä ne yleisimmät "harrastukset" mitä mainitaan, kun haluaa esiintyä ns aikuisena tai "uniikkina". Eli se nähdään vähän kuin vitsinä.