Miksi miehiä häiritsee, jos nainen tykkää matkustella?
Olen lukenut useamman jutun aiheesta naiset treffipalstoilla/Tinderissä jne. Olen ihmetellyt, miksi näihin juttuihin haastatellut miehet usein tuntuvat tyrmäävän naiset, jotka tykkäävät matkustella tai juoda viiniä? Eikö nuo ole ihan normaaleja asioita?
Itselläni onneksi on ollut jo vuosia mies, joka tykkää matkustella kanssani. Mikäpä sen mukavampaa kuin ottaa taukoa arjesta ja kokea uusia asioita yhdessä. Suurimmalle osalle miehistä en näköjään kelpaisikaan.
Kommentit (313)
Samasta syystä kuin naisella ei saa olla koiraa, kissaa tai hevosta.
Kaikki aika ja keskittyminen pitää käyttää Mieheen.
Vierailija wrote:
Apua, olet kyllä armottoman tylsä. Aikuinen ihminen harrastaa siis ostamista, turhanpäiväistä ostamista, mikä ei kehitä sinua ihmisenä muuta kuin ostamaan lisää. Noloa. Niin noloa.
Onneksi niitä lomareissuja ei tarvii ostaa. Facepalm.
Miten muuten tarkkailet omaa kehitystäsi? Onko sinulla jotain pisteytyksiä käytössä vai mistä tiedät milloin olet kehittynyt seuraavalle tasolle? Entä onko näille tasoille jotain korskeita nimiä kuten "parempi ihminen" tai "vielä parempi ihminen"?
On eri asia mahdollistaa ostamisella uuden oppimista, kokemista ja näkemistä, itsensä haastamista, kuin ostaa turhaa rompetta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Apua, olet kyllä armottoman tylsä. Aikuinen ihminen harrastaa siis ostamista, turhanpäiväistä ostamista, mikä ei kehitä sinua ihmisenä muuta kuin ostamaan lisää. Noloa. Niin noloa.
Miten muuten tarkkailet omaa kehitystäsi? Onko sinulla jotain pisteytyksiä käytössä vai mistä tiedät milloin olet kehittynyt seuraavalle tasolle? Entä onko näille tasoille jotain korskeita nimiä kuten "parempi ihminen" tai "vielä parempi ihminen"?
On eri asia mahdollistaa ostamisella uuden oppimista, kokemista ja näkemistä, itsensä haastamista, kuin ostaa turhaa rompetta.
Ja ostamalla tukea maailman saastuttavinta kulutusmuotoa. Hyvin sä vedät! "Mut...mutku tää kehittää MUA!"
Itse pidän tätä kanssa kummallisena ja en ole oikeassa elämässä tähän törmännyt. Nimenomaan minua ja kumppaniani yhdisti rakastaminen matkustamiseen. Myös lähes kaikki tuntemani miehet tykkäävät matkustella ja pitävät matkustelua ja uusien asioiden kokemista täysin normaalina asiana. Ehkä pyörimme hieman erilaisissa piireissä...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ja ostamalla tukea maailman saastuttavinta kulutusmuotoa. Hyvin sä vedät! "Mut...mutku tää kehittää MUA!"
Ei matkustaminen ole maailman saastuttavin kulutusmuoto, jos sen tekee oikein. Sen sijaan liian suuret asunnot, turhat remontit ja ne typerät autot saastuttaa ja aivan turhaan.
Ei se matkustelu häiritse. Se häiritsee, että paljon matkusteleva nainen on muka huolissaan ilmaston muutoksesta ja luontokadosta. Se on sellaista tekopyhyyttä, jota en voi sietää.
Itse olen rehellisesti yksi niistä, jotka paljolla matkustelullaan tuhoaa ilmastoa.
Koska matkustelusta tulee mielikuva pintaliitoelämästä tai kullankaivajasta. Yritetään esittää jotain, mitä ei ole.
Itseäni ärsyttää aina suunnattomasti ne kuvat jostain kallion laidalta tai vastaavasta paikasta tai somessa esitellään reissukuvia. Hylky automatig.
M38
Ei matkustaminen ole maailman saastuttavin kulutusmuoto, jos sen tekee oikein. Sen sijaan liian suuret asunnot, turhat remontit ja ne typerät autot saastuttaa ja aivan turhaan.
Jos matkustat lentokoneella, kuten useimmat ihmiset tekevät, niin se on selvästi saastuttavin kulutusmuoto. Esim. yksi etelänmatka vastaa yli vuoden yksityisautoilua, joten tuosta voi saada vähän mittakaavaa millaisissa sfääreissä liikutaan matkustelun osalta.
Toki jos sun matkustelut rajoittuu vain reppureissaamiseen Euroopassa junalla, niin sitten, mutta se suuri enemmistö ihmisistä ei tällaista matkustelua tee.
Vierailija wrote:
Ei matkustamisessa mitään väärä sinällään ole. Deitti-ilmoituksessa kiinnostuksen kohteena viinit ja matkustelu on vaan aika kliseisiä, vähän niin kuin mies sanoisi että kiinnostaa autot ja oluet. Vähän tulee sellainen 13 tusinassa vaikutelma, vaikka ihan hyviä mielenkiinnon kohteita sinällään
Tämähän on nimenomaan deittailun tarkoitus: löytää kumppani, jolla on samanlaiset kiinnostuksen kohteet. Jos matkustelu on sinulle tärkeä harrastus, todennäköisesti haluat kumppaniksesi myös matkustavan henkilön. Siksi on erityisen tärkeää mainita, että ne, jotka inhoavat matkustamista, eivät turhaan ota yhteyttä ja mies, joka haluaa matkustella, tulee todennäköisemmin ottamaan sinuun yhteyttä.
Itseasiassa nyt kun tuli puheeksi, niin alkuperäinen syy miksi varmaan päädyin mieheni kanssa yhteen on se, että hän on mitä parhainta matkaseuraa. Turvallinen ja pärjää missä päin maailmaa vaan. Hänen kanssa matkustaessa tulee sellainen olo, että mun ei tarvitse olla mikään matkanjohtaja ja pahan paikan tullen mies ottaa ohjat käsiinsä.
Vaikka toki ollaan oltu eron partaallakin ja liittomme on latistunut.
Mutta ehkä joskus eläkkeellä lähdetään yhteiselle reissulle.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On kyllä ankea elämä jos noiden kokemiseen pitää matkustella
Vierailija wrote:
Naisten matkat tiedetään. Eivät ne missään Lontoossa tai Berliinissä käy vaan Tallinassa ja Kreetalla.
Itse olen käynyt kaikissa noissa paikoissa, yhteensä lähes sadassa maassa. Olen muun muassa käynyt Botswanassa safarilla ja viettänyt kuukauden Tiibetin vuorilla.
T. N29
Joillekin myös lemmikinkuva oli liikaa, mutta silloinhan se kuva toimi niin kuin pitikin. Lemmikki ja lapset on asioita, jotka on paras kertoa heti kättelyssä, niin ei tule haaskattua aikaa niiden kanssa, joille ne eivät sovi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Naisten matkat tiedetään. Eivät ne missään Lontoossa tai Berliinissä käy vaan Tallinassa ja Kreetalla.
Itse olen käynyt kaikissa noissa paikoissa, yhteensä lähes sadassa maassa. Olen muun muassa käynyt Botswanassa safarilla ja viettänyt kuukauden Tiibetin vuorilla.
T. N29
Miltä tuntuu kun katsoo peiliin ja näkee todellisen ilmastoterroristin?
Todennäköisesti ongelma on se, että jos profiilissa ei lue mitään muuta kuin "tykkään viinistä ja matkustelusta", niin profiili vaikuttaa tosi mielikuvituksettomalta. Mitä olen miehiltä kuullut niin tuo lause löytyy lähes jokaiselta naiselta. Ja välillä ei lue yhtään mitään muuta. Kun sama lause löytyy lähes kaikilta niin se alkaa olla blankolause, joka ei kerro oikein mitään kirjoittajasta.
Lisäksi jos profiilikuvina on pelkkiä matka- ja bikinikuvia niin siitä voi saada käsityksen, että nainen odottaa miehen tarjoavan matkoja.
Ongelma ei siis ole matkustaminen itsessään.
Vierailija wrote:
Mua häiritsee, koska mulla on niin paha kahvikuppineuroosi, että en pysty syömään lentokoneessa/ravintoloissa ulkomailla. Jos lähdettäisiin reissuun naisen kanssa, hän saisi koko ajan hävetä minua, kun en esim. pysty juomaan yhdellä kädellä vaan pitää pitää kahdella kädellä mukista kiinni :(
M29v
Ei tuossa ole mitään hävettävää. En edes kiinnittäisi huomiota pitääkö mies kupista kiinni yhdellä vai kahdella kädellä. Varmasti myös siedätyshoito lieventäisi vaivaasi, eli rohkeasti vain ulos syömään ja matkustelemaan. Älähän anna tuollaisen rajoittaa elämääsi. Jää muuten moni hieno asia kokematta.
Vierailija wrote:
Siis, mitä ihmettä? Lontoo ja Berliini ovat yksiä suosituimpia lomakohteita. Ja mikä vikaa Tallinnassa on? Se on todella kaunis kaupunki, ja Kreetallakin on paljon esimerkiksi kivoja patikointireittejä. Mitä pahaa siinä on, jos joskus haluaa vaikka rentoutua rannallakin? Itse kävin viimeksi lomalla siskoni kanssa Sisiliassa. Kävimme tulivuori Etnalla, vierailimme antiikin raunioilla, osallistuimme 'mafiakiertueeseen', vietimme pari päivää kuvankauniissa Taorminassa, uimme kirkkaan sinisessä vedessä ja nautimme ihanasta paikallisesta ruuasta...
Vierailija wrote:
Siis, mitä ihmettä? Lontoo ja Berliini ovat yksiä suosituimpia lomakohteita. Ja mikä vikaa Tallinnassa on? Se on todella kaunis kaupunki, ja Kreetallakin on paljon esimerkiksi kivoja patikointireittejä. Mitä pahaa siinä on, jos joskus haluaa vaikka rentoutua rannallakin? Itse kävin viimeksi lomalla siskoni kanssa Sisiliassa. Kävimme tulivuori Etnalla, vierailimme antiikin raunioilla, osallistuimme 'mafiakiertueeseen', vietimme pari päivää kuvankauniissa Taorminassa, uimme kirkkaan sinisessä vedessä ja nautimme ihanasta paikallisesta ruuasta...
Matkustelijat ovat usein sitä tyyppiä joita ei kiinnosta asettua paikalleen. Kokoajan johonkin pitäisi olla menossa, yhteiset hetket vähissä (jos yksin tykkää matkustella), tai perhettä ei kiinnosta perustaa. Eiköhän niitä sopivia miehiä siltikin löydy.