Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä häiritsee, jos nainen tykkää matkustella?

Vierailija
26.10.2023 |

Olen lukenut useamman jutun aiheesta naiset treffipalstoilla/Tinderissä jne. Olen ihmetellyt, miksi näihin juttuihin haastatellut miehet usein tuntuvat tyrmäävän naiset, jotka tykkäävät matkustella tai juoda viiniä? Eikö nuo ole ihan normaaleja asioita?

Itselläni onneksi on ollut jo vuosia mies, joka tykkää matkustella kanssani. Mikäpä sen mukavampaa kuin ottaa taukoa arjesta ja kokea uusia asioita yhdessä. Suurimmalle osalle miehistä en näköjään kelpaisikaan.

Kommentit (313)

Vierailija
21/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, käynyt 40 maassa. Viiniäkin tykkään juoda.

Eli ei, ei haittaa.

Vierailija
22/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pelkäävät että nainen löytää matkoilta parempaa.

Ehkä tämä? Mun entinen ei tykännyt matkustelusta siksi, että kuvitteli naisten aina panevan matkoillaan ulkomaalaisia miehiä. 

Sellaista kuvitellessa saattaakin kertoa ehkä enemmän omista ajatuksistaan kuin naisten…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jotain köyhiä henkisesti tai aidosti. Kuka sellaisia miehiä edes haluaisi, joten ei kiinnosta heidän itkunsa. 

Vierailija
24/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kallista. Ei peräkamaripojan työttömyys raha 595€ riitä matkailuun.

Vierailija
25/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se haittaa eniten näitä katkeria pihejä akkoja jotka ei ikinä matkustele minnekään ja jopa kehuskelevat sillä. 

Vierailija
26/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten matkustelu = Viron ja Tukholman matkoja sekä kesällä Retrettiin ja johonkin Bomba-talolle😆

Vierailija
27/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulle tulee matkustelusta positiivisia mielikuvia. Todennäköisesti itsestään huolta pitävä, koulutettu, elämälle utelias ja asenteeltaan avoin ihminen. Ei liikaa vihervassari-ideologiaa, ei ahdistu jos jokainen muovinpala ei tule kierrätettyä ja syö todennäköisesti myös lihaa.

Toisinpäin. Yleensä matkustelu avartaa maailmankatsomusta sen verran, että se huuhtoo oikeistolaisen/äärioikeistolaisen ideologian pois. Silmät avautuvat siihen, että ihmiset ovatkin suurimmaksi osaksi suhteellisen samanlaisia ympäri maailmaa. Eli päinvastoin kuin nurkkapatriotismisen ajattelutavan mukaan.

Vierailija
28/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten matkat tiedetään. Eivät ne missään Lontoossa tai Berliinissä käy vaan Tallinassa ja Kreetalla. 

Vierailija
29/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naisten matkustelu = Viron ja Tukholman matkoja sekä kesällä Retrettiin ja johonkin Bomba-talolle😆

Millä 70-luvulla sä oikein elät?

Vierailija
30/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sepä siinä taitaa juuri olla, kun suurin osa naisista ilmoittaa mielenkiinnon kohteikseen tuon viinin ja matkusteluun. Hitaista aamuista nauttiminen vielä siihen, niin siinä on tyypillinen nainen. Kopioita toisistaan, ei mitään omaperäistä. Lampaita. 

No sittenhän minä olen uniikki lumihiutale, kun tykkään teestä, sohvalla lojumisesta ja lauantaiaamulla viimeistään klo 8 siivouksen aloittamisesta. Jos mies tykkää nukkua myöhään, niin ei käy, imurin laitan päälle muutama minuuttia myöhemmin.

Vierailija
31/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei mulla oo raha lähtä mukaan enkä osaa edes tätä yhtä kotmaista kunnolla.

T. Työtön persu Savosta

Vierailija
32/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että negatiivisia mielikuvia herää niistä profiileista, joissa viini ja matkustelu on suunnilleen ainoat mielenkiinnon kohteet. Naisilta kaivataan muutakin. Lisäksi nuo olivat yhdessä vaiheessa sellainen trendi tinderissä, että joka toisella naisella oli nämä mielenkiinnon kohteet, jolloin tuli vähän liian massavibat.

Ja kyllä siellä tinderissä tulee minulle ainakin paljon vastaan myös miehiä, joiden profiilista käy ilmi, että tykkäävät matkustelusta. Itse en pidä matkustelua niin isona intohimona, että mainitsisin sitä deittiprofiilissa. Käytän rahani mieluummin muualle, esimerkiksi asumiseen, hienoihin autoihin, ravintoloihin ja harrastusvälineisiin, vaikka on se kiva joskus reissussakin käydä, mutta kovin paljoa ei rahat siihen riitä. En lähtökohtaisesti haluaisi itselle kumppania, joka priorisoisi rahat ennemmin matkoihin, joille en edes haluaisi lähteä mukaan. Siksipä skippaan miehet, joiden profiilissa on matkustus intohimona ja etsin miehiä, joilla on enemmän samankaltaiset intohimon kohteet kuin minulla.

Vierailija
33/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelevien naisten suvaitsevaisuus ja yleinen ihanuus käy hyvin ilmi tästä ketjusta, jossa he pyrkivät halventamaan ja vähättelemään miehiä, jotka eivät syystä tai toisesta ole heistä kiinnostuneita. Selvästi ovat muita parempia sekä matkustelun ansiosta myös avarakatseisempia ihmisiä. 

Vierailija
34/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini ja matkustelu deittiprofiilissa on w,t:n merkki. Miehillä vastaava on auto- ja olutjutut.

Vierailija
35/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet on luultavasti tavanneet riittävän monta oman ilmoituksensa mukaan matkustelusta ja viinistä pitävää naista, että he osaavat yhdistää kyseisen ilmaisun sellaisiin piirteisiin joista he eivät viehäty.

Vierailija
36/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulle tulee matkustelusta positiivisia mielikuvia. Todennäköisesti itsestään huolta pitävä, koulutettu, elämälle utelias ja asenteeltaan avoin ihminen. Ei liikaa vihervassari-ideologiaa, ei ahdistu jos jokainen muovinpala ei tule kierrätettyä ja syö todennäköisesti myös lihaa.

No tässä sitten toinen esimerkki mitä en käsitä. Miksi se, että joku ajattelee muitakin kuin vain itseään, on hirveä ongelma? Kierrättävä ja lihaton ihminen tavoittelee sitä, että maapallosta on jotain jäljellä muillekin ja tuleville sukupolville. Hän ajattelee myös sinun parastasi. Hän tekee uhrauksia ja tekoja sinun vuoksesi.

Vierailija
37/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Toisinpäin. Yleensä matkustelu avartaa maailmankatsomusta sen verran, että se huuhtoo oikeistolaisen/äärioikeistolaisen ideologian pois. Silmät avautuvat siihen, että ihmiset ovatkin suurimmaksi osaksi suhteellisen samanlaisia ympäri maailmaa. Eli päinvastoin kuin nurkkapatriotismisen ajattelutavan mukaan.

Mitenkäs tähän vihervassarien himomatkusteluun sopeutuu hiilijalanjälki ja ilmastonmuutos? Vai onko se vain IHAN ERI ASIA kuin lihansyönti ja yksityisautoilu?

Vierailija
38/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlausta ja ympäristölle tuhoisaa toimintaa, joka kertoo eräänlaisesta juurettomuudesta. Varsinkin jos ja kun se matkailu on tyypillistä someajan matkailua, jossa mennään viikonlopuksi johonkin kaupunkiin tekemään ne kaikki samat jutut samoissa ketjupaikoissa, jotka löytyvät kaikkialta niin onhan se aika naurettavaa. Suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan ole sellaisia heittäytyjiä, jotka edes yrittäisivät päästä kiinni paikalliseen kulttuuriin, jos se nyt edes teoriassa olisi mahdollista.

Vierailija
39/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee, koska mulla on niin paha kahvikuppineuroosi, että en pysty syömään lentokoneessa/ravintoloissa ulkomailla. Jos lähdettäisiin reissuun naisen kanssa, hän saisi koko ajan hävetä minua, kun en esim. pysty juomaan yhdellä kädellä vaan pitää pitää kahdella kädellä mukista kiinni :(

M29v

Vierailija
40/313 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, olet kyllä armottoman tylsä. Aikuinen ihminen harrastaa siis ostamista, turhanpäiväistä ostamista, mikä ei kehitä sinua ihmisenä muuta kuin ostamaan lisää. Noloa. Niin noloa.

Onneksi niitä lomareissuja ei tarvii ostaa. Facepalm.

Miten muuten tarkkailet omaa kehitystäsi? Onko sinulla jotain pisteytyksiä käytössä vai mistä tiedät milloin olet kehittynyt seuraavalle tasolle? Entä onko näille tasoille jotain korskeita nimiä kuten "parempi ihminen" tai "vielä parempi ihminen"? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi