Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat - kertokaa nöyryyttävimmistä kokemuksistanne

Vierailija
26.10.2023 |

Itse kerron myöhemmin omat kokemukseni ketjussa, mutta en vielä, koska en halua kommentoijien tarttuvan heti niihin vaan kertoa eka omat kokemuksensa. Ja ei lihavien syyllistämis/haukkumisketjua tästä, kiitos. Niitä on jo riittämiin.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No, ketju täyttyikin jo heti trolleista kuten pelkäsin. Modet - saatte poistaa ketjun.

Ap

Ylilaudan luuserijuopot ja incelit on joukkohyökänneet tänne laudan muuttuessa maksulliseksi. Eli asiallisena nää ketjut ei enää pysy.

Jepjep ja korona oli huijaus. 

Vierailija
22/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies kysyi saisiko panna mua reisien väliin kun on niin tuhdit reidet :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Näitä sattuu, mutta joo

- Kahvilan tuoli hajosi. Onneksi ei sattunut muuten kuin henkisesti.

- Pitkän matkan bussissa oli numeroidut istumapaikat ja kun  ikkunapaikalla istuva huomasi, että istun viereen, hän laski käsinojan, laittoi kätensä käsinojalle ja piti kättä siinä koko matkan. Huomautin asiasta, jolloin hän sanoi, että muuten läskini työntyvät hänen puolelleen, jos ei pidä kättä noin. En saanut kuin toisen jalkani mahtumaan istuimelle ja matka oli tuskastuttavan pitkä.

- Olin kahvilassa. Tilasin normaalin kahvin ja kakkupalan, mutta toisesta pöydästä tuli nainen sanomaan, että häntä pelottaa, että saan sairauskohtauksen kesken syömisen, kun näytin hänen mielestään huonovointiselta. Olin punainen ja hengästynyt liikkumisesta.

+ 200 kg

Sunhan olisi oikeasti pitänyt ostaa kaksi paikkaa sinne bussiin. Olen kerran istunut isokokoisen ihmisen vieressä bussissa ja se oli aivan hirveää, kun toinen vei puolet munkin paikasta. Toista kertaa en siihen enää suostu, mutta tuolloin en kehdannut sanoa mitään.

Vierailija
24/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teille tapahtuu tämmösiä julkisia nöyryytyksiä ja tunnette häepää läskeistänne, niin minkä hemmetin takia te ootte si edelleen läskejä? Ei kukaa sitä mättöä lapiolla teiän kitaan tunge. Itse kukin vastaa seurauksista. Jos hävettää, niin älä sitten ole läskikasa. Valinnoista se on kiinni.

Vierailija
25/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun polvet kyllä 50 v kestä purjeveneeseen hyppelyä 

Vierailija
26/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Neuvolalääkäri ei tuntenut vauvaa ollenkaan kohdusta kun kokeili vatsan päältä, oli "niin hirveästi tätä rasvakudosta tässä". BMI 26 silloin, en unohda lääkärin säälin ja inhon sekaista ilmettä koskaan. Sen jälkeen hoitaja kokeili ja kertoi nopeasti, miten päin vauva oli ja antoi hyvin tarkaksi osoittautuneen painoarvion. Tuo oli lääkäriltä pelkkää kiusaamista.

Mä olen kokenut saman ikään kuin käänteisenä, kun ultrannut erikoislääkäri (tutkittiin sikiön sydäntä) totesi, että kylläpä on helppo ultrata, kun ei ole rasvakerrosta mahan päällä. En nyt odota lääkärin pisteyttävän asiakkaita, eikä kiinnosta tulla vertailluksi muihin, vaikka positiiviseksi kommenttinsa tarkoittikin. 

Vierailija
27/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot läski valasta muistuttava, niin deal with it. Ketään ei pakottanu. Ja niiden lääkäreiden kuuluu sanoa asiasta luonnollisesti. 

Vierailija
28/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En mahtunut huvipuistolaitteeseen.

Sama. Tai takapuoli oli melko leveä juuri siihen laitteeseen, oli kai lapsille tarkoitettu.

Vierailija
29/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole yhtään haitannut jos ja kun monet ovat sanoneet kiloistani. Se on minulle ihan ok.

Vierailija
30/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viitsitkö pilkata ihmisiä. Minusta ei ole mitään huvittavaa, jos lihavalle tai kenellekään muillekaan sattuu kömmähdyksiä. 

Vierailija
31/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Moni kehopossu nolaa itse itsensä pyllistelemällä ventovieraille julkisissa paikoissa. Lyllerölölleröillä ei polvet taivu, ovat syöneet itsensä niin massiiviseksi, että kyykistymisestä on tullut vaivalloista ja siksi pyllyilevät siellä täällä.

Lopeta jo fetissisi levittäminen!

Vierailija
32/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en läskinä ees kehtais levitä läskeineni julkisissa niin, että vien puolet toisen paikasta. Musta tämmönen säkki pitäs poistaa junasta/bussista tai jostain, jos ei ole maksanut kahdesta paikasta.

Vierailija
33/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lihavuudesta sellaista, että istui auton takapenkillä aina puoli reittäni nipistyksiin alleen, kun kulki kyydissämme töihin.

Vierailija
34/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 169cm ja 68kg. Piti laihduttaa, koska miehen sukulainen oli tulossa kylään.  

Vierailija
35/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolloin painoin 75kg mutta oli raskauden jäljiltä hyvin itselleni oudossa kehossa ja tunsin itseni norsuksi.

Oli kylmä talvipäivä -15 ja päälläni paksu untuvatakki, tulimme talvilomalta pohjoisesta, haaveilimme pienestä purjeveneestä ja mies oli löytänyt sellaisen myynnistä kotimatkan varrelta. 

Maalla olevaan purjeveneeseen on kiivettävä tikapuita pitkin ja ensin en ollut innokas sinne kiipeämään, lopulta lähdin kun mies huuteli veneestä että tule nyt niin näet, toiselle askelmalle päästyäni reidestä joku lihas kramppasi tms kylmästä ja pitkästä istumisesta, totesin että en pääse veneeseen, maasta veneen myyjä totesi, että kyllä hänen vaimonsakin pääsee veneeseen vaikka on lähes yhtä lihava kuin minä. Kiukuisena ja loukkaantuneena kömmin veneeseen ja totesin etten pidä veneestä.

Nyt painan 25kg enemmän ja nöyryyttävimmät kokemukset ovat peilin edessä kun vaatteet näyttävät kamalilta päällä.

Vierailija
36/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ulkomailta oli tulossa Suomeen.  Mies kysyi että tuonko näköisenä aiot esiintyä?

Vierailija
37/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olin 169cm ja 68kg. Piti laihduttaa, koska miehen sukulainen oli tulossa kylään.  

Olihan tuossa ylipainoa jonkin verran,  joten en kiistä mitään.  

Vierailija
38/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olihan tuossa ylipainoa jonkin verran,  joten en kiistä mitään.  

Ja ei muuten ole. 169/68 on painoindeksitaulukon mukaan normaalipainonen.

Vierailija
39/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää läskiviha näillä palstoilla on huvittavaa, kun en mä siihen kuitenkaan oo ikinä oikeassa elämässä törmännyt. Ihmiset on aina olleet kohteliaita ja kunnioittavia. Tuntuu vähän, että se on ne yhdet ja samat muutama tyyppi, jotka näitä läskivihakommentteja kirjottelevat. Ei todellisuudessa kukaan kiinnitä toisten vartaloihin huomiota. Ainakaan normaalit ihmiset.

Vierailija
40/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tää läskiviha näillä palstoilla on huvittavaa, kun en mä siihen kuitenkaan oo ikinä oikeassa elämässä törmännyt. Ihmiset on aina olleet kohteliaita ja kunnioittavia. Tuntuu vähän, että se on ne yhdet ja samat muutama tyyppi, jotka näitä läskivihakommentteja kirjottelevat. Ei todellisuudessa kukaan kiinnitä toisten vartaloihin huomiota. Ainakaan normaalit ihmiset

Kyllä muuten kiinnittää :D Eivät vain viitsi sanoa mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän