Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada ihastus loppumaan?

Vierailija
25.10.2023 |

En voi miestä koskaan omakseni saada, joten ihastus pitäisi saada loppumaan. Onko aika ainoa keino?

Kommentit (213)

Vierailija
141/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Silloin tällöin fantasioin että miehen puoliso saa meidät kiinni rysän päältä ja alkaa itkemään. Siinä on jotain niin kiihottavaa ja voimaannuttavaa. Saan lisä puhtia kun mietin sitä itkua.

Ap

Olet vielä narsistikin, joka saa voimaa toisten tuhoamisfantasioinnista. 

Tuo en ole minä ketjun oikea ap. Joku typerä kakara esittää mua.

Ap

Vierailija
142/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Silloin tällöin fantasioin että miehen puoliso saa meidät kiinni rysän päältä ja alkaa itkemään. Siinä on jotain niin kiihottavaa ja voimaannuttavaa. Saan lisä puhtia kun mietin sitä itkua.

Ap

Tapailetteko miehen kotona tai jossain muussa sellaisessa paikassa, jossa se olisi mahdollista? Toivottavasti jäättekin kiinni, miehen puoliso ansaitsee parempaa. Oletko muuten ajatellut, että tuo fantasiasi kertoo itse asiassa omasta epävarmuudestasi. Haluat toisen naisen miehen itsellesi, koska pohjimmiltaan tunnet alemmuutta muita naisia kohtaan. Viemällä joltain toiselta naiselta miehen, voit osoittaa olevasi parempi kuin tuo toinen nainen. Haukuttiinko ulkonäköäsi tai  oikeuttaisi tuntea itsesi naiseksi kun olit herkässä teini-iässä?

Mä ketjun oikea ap en todellakaan fantasioi mistään tuollaisesta. En todellakaan halua meidän jäävän rysän päältä kiinni. Tapaamme miehen luona koska mies on viikot yksin kun puoliso muualla töissä. Ei ole pelkoa, että puoliso tulisi kotiin viikolla. Siitä mä haaveilen, että mies eroaisi tuosta naisesta eikä välttämättä edes kertoisi toisesta naisesta. Mutta ei hän eroa, mä tiedän sen. Ei ainakaan mun vuoksi eroa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Tupla tai kuitti. Kerro sille puolisolle kanssa teidän viestittelyistä. Voit saada miehen kokonaan itsellesi, tai sitten teidän välit kylmenee siihen tyyliin ettei paluuta enää ole. Rohkea rokan syö."

Tämä.

En todellakaan kerro mitään. Se on miehen tehtävä kertoa pettämisestään, mutta tiedän ettei mies sitä tule koskaan tekemään. Eikä tule eroamaan tästä naisesta ainakaan mun vuoksi.

Ap

Vierailija
144/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miltä tuntuu se, kun varastan sun miehen?

Ap

Älä esitä olevasi minä, ketjun oikea ap. Sulla on todella köyhä elämä kun pitää tuollaista lapsellista pelleilyä harrastaa.

Ap

Kuka on oikea ap ketjussa? 

Vierailija
145/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hyi ku olis pervoa jos äijä miettii muijaansa ku heittää rojut kakkosen kakkoseen.

Miksi teille joillekin on anaaliseksi pakkomielle ja kuvittelette kaikkien haluavan sitä? Kyllä tämä mies on pillun perään ja erittäin mielellään käsittelee mun pillua. Anaalia en anna kenellekään koska ei kiinnosta sellaiset jutut.

Ap

Vierailija
146/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miltä tuntuu se, kun varastan sun miehen?

Ap

Älä esitä olevasi minä, ketjun oikea ap. Sulla on todella köyhä elämä kun pitää tuollaista lapsellista pelleilyä harrastaa.

Ap

Kuka on oikea ap ketjussa? 

Mä olen ketjun oikea ap. En todellakaan kirjoittanut mitään tuollaisista miesten varastamisista tai fantasioi rysän päältä kiinni jäämisestä.

Ap

147/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei sellaista ihmistä olekaan, jolle ei löytyisi voittajaa. Aina on komeampia, seksikkäämpiä jne. Ala katsella ympärillesi, millaisia erilaisia miehiä näet.

Ja tietysti kannattaa kuvitella, kuinka se ihastuksesi painaa sitä omaa vaimoaan.

Kyllä mä ympärilleni katson. On yksi mies joka mua kiinnostaa, mutta en tiedä onko mies musta lainkaan kiinnostunut. En uskalla lähestyä häntä. Olisin valmis tutustumaan tuohon mieheen ja tapailemaan häntä.

Ap

Vierailija
148/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelinkin, ettei tuo itkemisfantasiakirjoittaja ollut Ap, ei kuulostanut yhtään samanlaiselta tekstiltä kuin ensimmäisillä sivuilla. Tämä aihe on joillekin niin arka, että se provosoi hieman lapsellisiakin reaktioita. Ja tämä palsta myös tällainen trollien ja provoajien temmellyskenttä, valitettavasti. Yritä nyt sitten käydä täällä asiallista keskustelua hankalasta aiheesta.

149/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ketjun oikea ap kirjauduin tänne nyt, että ei voi joku muu väittää olevansa mä.

150/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Arvelinkin, ettei tuo itkemisfantasiakirjoittaja ollut Ap, ei kuulostanut yhtään samanlaiselta tekstiltä kuin ensimmäisillä sivuilla. Tämä aihe on joillekin niin arka, että se provosoi hieman lapsellisiakin reaktioita. Ja tämä palsta myös tällainen trollien ja provoajien temmellyskenttä, valitettavasti. Yritä nyt sitten käydä täällä asiallista keskustelua hankalasta aiheesta.

Olen nähnyt aiemminkin näitä jotka esittää ketjun oikeaa ap ja todella lapsellista toimintaa tuollainen. Aiheet ovat olleet erilaisia. Joillakin on vain niin tylsä elämä, että pitää trollata tuolla tavalla ja saada elämäänsä edes jotakin sisältöä.

Vierailija
151/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko kyseessä ensimmäinen varattu ihastuksesi? Millaisia aiemmat parisuhteesi ovat olleet? Onko sinulla kenties alitajuista tarvetta hakeutua jollakin tavalla vastaavaan kuvioon? Sitoutumiskammoa, jonka vuoksi etsit saavuttamattomia ihastuksia? Hylkäyspelkoa jota elät uudelleen? Alitajuisia uskomuksia, ettet ansaitse aitoa vastavuoroista rakkautta tai se ei ole sinulle mahdollinen? Tarvetta rangaista itseäsi vahingoittavilla ihmissuhteilla? Onko sinua kenties syvästi vahingoitettu joskus aiemmin elämässä, ja vastaava epätasapainoinen dynamiikka herättää nyt niitä samoja tuttuja tunteita?

Onhan niitäkin ihmisiä, jotka normaalien, terveiden ja tasapainoisten parisuhteiden välissä hurahtavat kerran varattuun tai muuten täysin epäsopivaan kumppaniehdokkaaseen. Mutta aika usein näissä on taustalla jotain syvempääkin problematiikkaa ja toistuvaa kaavaa. Avain tilanteen ratkaisuun on ehkä niiden taustojen tunnistamisessa ja käsittelyssä.

Erään nettiterapeutin kirjoituksessa joskus sanottiin, ettei kukaan päädy sattumalta kakkoseksi ihan samoin kuin kukaan ei päädy sattumalta pettäjäksi. Tällaiseen tilanteeseen ajautuminen kielii aina jonkinlaisista käsittelemättömistä kipukohdista. Äärimmäisen harvoin on niin, että tämä varattu olisi aidosti koko planeetan ainoa ihminen joka voisi kaikkiin rakkauden tarpeisiisi vastata. Ja ennen kaikkea, eihän hän niihin edes vastaa, jos tarpeesi on olla vastavuoroisessa rakastavassa suhteessa eikä tämä ihminen sitä sinulle anna. Mikä on se sisäinen lukko, joka estää sinua kiintymästä vastaavalla intensiteetillä niihin, jotka pystyisivät paremmin vastaamaan tunteisiisi?

Vierailija
152/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni-Maria wrote:

Vierailija wrote:

Olen nähnyt aiemminkin näitä jotka esittää ketjun oikeaa ap ja todella lapsellista toimintaa tuollainen. Aiheet ovat olleet erilaisia. Joillakin on vain niin tylsä elämä, että pitää trollata tuolla tavalla ja saada elämäänsä edes jotakin sisältöä.

Näissä tämän aihepiirin keskusteluissa tuo toisena kirjoittajana esiintyminen tuntuu myös olevan sellaista kakkosnaisen demonisointia, ei jotenkin haluta kohdata sitä että nekin on ihan tavallisia ihmisiä vikoineen ja hyveineen, heikkouksineen ja vahvuuksineen vaan halutaan maalata niistä jotain sadistisessa nautinnossa kieriviä narsisteja. Sitten samat kirjoittajat tulevat paasaamaan, että tuollaisia s*atanasta seuraavia hirvityksiä te kaikki varattuun ihastumatta olette. Heijastanee näiden kirjoittajien omia epävarmuuksia ja pelkoja enemmän kuin mitään muuta.

Vierailija
153/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Anni-Maria wrote:

Vierailija wrote:

Näissä tämän aihepiirin keskusteluissa tuo toisena kirjoittajana esiintyminen tuntuu myös olevan sellaista kakkosnaisen demonisointia, ei jotenkin haluta kohdata sitä että nekin on

Kirjoitusvirhe iski, "hirvityksiä te kaikki varattuun ihastuvat olette" piti kirjoittamani.

Vierailija
154/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Anni-Maria wrote:

Vierailija wrote:

Näissä tämän aihepiirin keskusteluissa tuo toisena kirjoittajana esiintyminen tuntuu myös olevan sellaista kakkosnaisen demonisointia, ei jotenkin haluta kohdata sitä että nekin on

Joku käsittelemätön asia näillä kakkosnaisilla itsessään lähes aina on.

Vierailija
155/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku käsittelemätön asia näillä kakkosnaisilla itsessään lähes aina on."

Väitän, että useimmilla ihmisillä on käsittelemättömiä asioita itsessään. Kakkosnaisilla, pettäjillä, monella petetylläkin. Ja etenkin niillä, jotka syystä tai toisesta kokevat tarvetta verbaalisesti ruoskia vieraita ihmisiä näillä nimettömillä keskustelupalstoilla.

Vierailija
156/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Väitän, että useimmilla ihmisillä on käsittelemättömiä asioita itsessään. Kakkosnaisilla, pettäjillä, monella petetylläkin. Ja etenkin niillä, jotka syystä tai toisesta kokevat tarvetta verbaalisesti ruoskia vieraita ihmisiä näillä nimettömillä keskustelupalstoilla.

Se on kyllä totta että käsittelemättömät asiat ilmentyvät patologisena normaalien tapojen halveksuntana joillakin somessa. 

Vierailija
157/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se on kyllä totta että käsittelemättömät asiat ilmentyvät patologisena normaalien tapojen halveksuntana joillakin somessa. 

En tiedä onko sellaisia ihmisiä juuri olemassakaan, joilla ei olisi käsittelemättömiä asioita taustalla. Ehkä on vain ihmisiä, jotka tekevät niille kipukohdilleen ja jotain ja ihmisiä, jotka keskittävät huomionsa muiden virheisiin ja laiminlyövät oman kasvunsa.

Vierailija
158/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En tiedä onko sellaisia ihmisiä juuri olemassakaan, joilla ei olisi käsittelemättömiä asioita taustalla. Ehkä on vain ihmisiä, jotka tekevät niille kipukohdilleen ja jotain ja ihmisiä, jotka keskittävät huomionsa muiden virheisiin ja laiminlyövät oman kasvunsa.

Kaipa normaali ihminen tunnistaa kipukohtansa ennen pidempiaikaisia parisuhteita tai perheen perustamista. Sitten on tietenkin niitä marginaali-ihmisiä jotka eivät niin tee. Koska kokevat sen halveksuttavaksi työksi.

Vierailija
159/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaipa normaali ihminen tunnistaa kipukohtansa ennen pidempiaikaisia parisuhteita tai perheen perustamista. Sitten on tietenkin niitä marginaali-ihmisiä jotka eivät niin tee. Koska kokevat sen halveksuttavaksi työksi."

Ai sinä oletkin se palstan kestojankkaaja, joka paasaa ketjusta ja päivästä toiseen oman persoonallisen normaaliuskäsitteensä ilosanomaa. Jotenkin aina yhtä surkuhupaisaa ja tuo mieleen vanhan sanonnan padasta ja kattilasta.

Vierailija
160/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä sarjapettäjiä, kakkosia ja sarjaeroajia normaaleina. Harva pitää.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi