Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada ihastus loppumaan?

Vierailija
25.10.2023 |

En voi miestä koskaan omakseni saada, joten ihastus pitäisi saada loppumaan. Onko aika ainoa keino?

Kommentit (213)

Vierailija
161/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihastuksesi kohteelle: rakastan sinua

Pakkien saaminen tuntuu niin pahalta, että kyllä normi  ihminen ymmärtää kerrasta

Vierailija
162/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap ei rakasta. Vaikeaahan se tuossa tilanteessa on. Ei tuo rakkautta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap, onko kyseessä ensimmäinen varattu ihastuksesi? Millaisia aiemmat parisuhteesi ovat olleet? Onko sinulla kenties alitajuista tarvetta hakeutua jollakin tavalla vastaavaan kuvioon? Sitoutumiskammoa, jonka vuoksi etsit saavuttamattomia ihastuksia? Hylkäyspelkoa jota elät uudelleen? Alitajuisia uskomuksia, ettet ansaitse aitoa vastavuoroista rakkautta tai se ei ole sinulle mahdollinen? Tarvetta rangaista itseäsi vahingoittavilla ihmissuhteilla? Onko sinua kenties syvästi vahingoitettu joskus aiemmin elämässä, ja vastaava epätasapainoinen dynamiikka herättää nyt niitä samoja tuttuja tunteita?

Onhan niitäkin ihmisiä, jotka normaalien, terveiden ja tasapainoisten parisuhteiden välissä hurahtavat kerran varattuun tai muuten täysin epäsopivaan kumppaniehdokkaaseen. Mutta aika usein näissä on taustalla jotain syvempääkin problematiikkaa ja toistuvaa kaavaa. Avain tilanteen ratkaisuun on ehkä niiden taustojen tunnistamisessa ja käsittelyssä.

E

Vedit nyt melkoisia tulkintoja musta. On ensimmäinen ihastus varattuun enkä todellakaan hakeudu vastaavaan tilanteeseen jatkuvasti. Ei ole sitoutumiskammoa tms. Mistä sä edes keksit nuo kaikki? Mä olen ihastunut varattuun mieheen eikä siihen tarvita mitään ihmeen diagnoosilitaniaa. Olen ollut ihan normaaleissa parisuhteissa, joissa toisessa sain lapsen. 

164/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pakkien saaminen tuntuu niin pahalta, että kyllä normi  ihminen ymmärtää kerrasta

Enkä kerro. Olen ihastunut, en rakastunut. En kerro myöskään olevani ihastunut. 

Vierailija
165/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Joku käsittelemätön asia näillä kakkosnaisilla itsessään lähes aina on."

Väitän, että useimmilla ihmisillä on käsittelemättömiä asioita itsessään. Kakkosnaisilla, pettäjillä, monella petetylläkin. Ja etenkin niillä, jotka syystä tai toisesta kokevat tarvetta verbaalisesti ruoskia vieraita ihmisiä näillä nimettömillä keskustelupalstoilla.

Nyt kandeis funtsii sitä omaa suhdettaan, että mitä on käsittelemättä.

Vierailija
166/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Väitän, että useimmilla ihmisillä on käsittelemättömiä asioita itsessään. Kakkosnaisilla, pettäjillä, monella petetylläkin. Ja etenkin niillä, jotka syystä tai toisesta kokevat tarvetta verbaalisesti ruoskia vieraita ihmisiä näillä nimettömillä keskustelupalstoilla.

Se on kyllä totta jos tänne täytyy tulla palstalaisia solvaamaan. 

Vierailija
167/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni-Maria wrote:

Vierailija wrote:

Limerenssiä.

168/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Anni-Maria wrote:

Vierailija wrote:

Limerenssiä.

Miten se liittyy tähän mun IHASTUMISEEN.

Vierailija
169/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on täyttä Porvoo-juttua. 🤣🤣🤣

Vierailija
170/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vedit nyt melkoisia tulkintoja musta. On ensimmäinen ihastus varattuun enkä todellakaan hakeudu vastaavaan tilanteeseen jatkuvasti. Ei ole sitoutumiskammoa tms. Mistä sä edes keksit nuo kaikki? Mä olen ihastunut varattuun mieheen eikä siihen tarvita mitään ihmeen diagnoosilitaniaa. Olen ollut ihan normaaleissa parisuhteissa, joissa toisessa sain lapsen."

Älä pillastu. En minä mitään tulkintoja tehnyt, vaan nimenomaan kysyin sinulta voisiko jostain tällaisesta olla kyse, vai onko kyseessä anomalia muuten tasapainoisen rakkauselämän joukossa. Nuo on tekijöitä, joita olen huomannut tai kuullut joidenkin salasuhteeseen ajautuneiden kohdalla vaikuttavan. Ei tietenkään kaikki tekijät esiinny kaikilla eikä joihinkin päde näistä mikään.

Vierailija
171/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se on kyllä totta jos tänne täytyy tulla palstalaisia solvaamaan. 

Kuka täällä solvaa?

Vierailija
172/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Vedit nyt melkoisia tulkintoja musta. On ensimmäinen ihastus varattuun enkä todellakaan hakeudu vastaavaan tilanteeseen jatkuvasti. Ei ole sitoutumiskammoa tms. Mistä sä edes keksit nuo kaikki? Mä olen ihastunut varattuun mieheen eikä siihen tarvita mitään ihmeen diagnoosilitaniaa. Olen ollut ihan normaaleissa parisuhteissa, joissa toisessa sain lapsen."

Älä pillastu. En minä mitään tulkintoja tehnyt, vaan nimenomaan kysyin sinulta voisiko jostain tällaisesta olla kyse, vai onko kyseessä anomalia muuten tasapainoisen rakkauselämän joukossa. Nuo on tekijöitä, joita olen huomannut tai kuullut joidenkin salasuhteeseen ajautuneiden kohdalla vaikuttavan. Ei tietenkään kaikki tekijät esiinny kaikilla eikä joihinkin päde näistä mikään.

Nuo tekijåt ilmentävät ainakin silloin jotain käsittelemätöntä jos nuo toistuvat elämän aikana.

Vierailija
173/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nuo tekijåt ilmentävät ainakin silloin jotain käsittelemätöntä jos nuo toistuvat elämän aikana.

Ei kyse ole välttämättä kolmiodraaman tai salasuhteen toistumisesta, voi olla hyvinkin erilaisia suhteita joissa on vaan tavalla tai toisella samantyyppisiä ongelmallisia elementtejä tai epätervettä dynamiikkaa. Joskus taas ajaudutaan ääripäästä toiseen. Näitä voi olla hyvinkin vaikea tunnistaa kaavaksi. Mutta jos kokee, että aiemmat suhteet on olleet tasapainoisia, onnellisia ja terveitä, niin ehkä näin ei siinä tapauksessa ole. Harva kuvaa epätervettä suhdetta onnelliseksi, vaikkei niitä omia ongelmia täysin tunnistaisikaan. 

Vierailija
174/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde kuluttaa ihmistä. Ellei ole sitten persoonallisuushäiriöinen jotka hakeutuvat niihin toistuvasti elämässään.

Vierailija
175/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itselläni ihan sama tilanne, miehelle olen pelkkä pano ja itselläni tunteita häntä kohtaan. Varmaan tästä pitäisi itsensä jotenkin irti riuhtaista mutta täysin mahdottomalta se tuntuu.

Mulla sama tilanne, paitsi että me kyllä seurustellaan. Mutta esim hänen perhettään en ole kelvollinen tapaamaan, joten en koe olevani kovinkaan vakavasti otettu kumppani enkä lainkaan rakastettu.

Vierailija
176/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastukset on loppuneet ajan kanssa.

Jotkut ottaneet vuodenkin.

Yksi ihastus loppui ikävä kyllä tämän henkilön kuolemaan  :(

Noin 6 vuotta kesti surra häntä.

Onneksi on uusia aina löytynyt  x)

Vierailija
177/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Itselläni ihan sama tilanne, miehelle olen pelkkä pano ja itselläni tunteita häntä kohtaan. Varmaan tästä pitäisi itsensä jotenkin irti riuhtaista mutta täysin mahdottomalta se tuntuu.

Mulla sama tilanne, paitsi että me kyllä seurustellaan. Mutta esim hänen perhettään en ole kelvollinen tapaamaan, joten en koe olevani kovinkaan vakavasti otettu kumppani enkä lainkaan rakastettu.

Olet pelkkä lelu. Jätä se sika.

Vierailija
178/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käy siis naimassa tätä varattua, petollista miestä hänen ja vaimon kodissa? Miten ihmeessä kukaan itseään arvostava nainen menee toisen naisen kotiin naimaan tämän aviomiestä? Miten voi edes ihastua mieheen joka paneskelee salaa jotain hoitoa yhteisessä kodissa? Onko kumpikaan teistä eli salapano ja varattu pettäjä, mieleltään terve? Ihan white trash hommaa.

Vierailija
179/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Salasuhde kuluttaa ihmistä. Ellei ole sitten persoonallisuushäiriöinen jotka hakeutuvat niihin toistuvasti elämässään.

Hehän noihin juuri hakeutuvat, koska normiarki on niin tylsää. On vain pettäjiä ja petetyiksi tulleita. 

Vierailija
180/213 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap käy siis naimassa tätä varattua, petollista miestä hänen ja vaimon kodissa? Miten ihmeessä kukaan itseään arvostava nainen menee toisen naisen kotiin naimaan tämän aviomiestä? Miten voi edes ihastua mieheen joka paneskelee salaa jotain hoitoa yhteisessä kodissa? Onko kumpikaan teistä eli salapano ja varattu pettäjä, mieleltään terve? Ihan white trash hommaa.

Tuollaiset naiset ovat kaikista onnettomimpia elämässään. He eivät arvosta edes itseään sen vertaa että sanoisivat ei tuolle kuviolle. Välttelevä kiintymyssuhdetyyli lapsuudesta saatuna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän