Mistä johtuu ihmisten ilkeä suhtautuminen kaupustelijoihin tai muihin asiakaspalvelijoihin
Oikein ylpeillään sillä mitä tuli sanottua puhelinmyyjälle tai "uhkailtua" ovelta ovelle kiertävää kaupustelijaa. En minäkään niistä pidä ja jos jaksan oven avata niin osaan kyllä kauniisti sanoa kiitos ei, enkä alkaa mitään viisastelemaan siinä.. Toki täytyy olla tiukkana sit jos tuntuu ettei uskota mitä on ei mutta noin yleensä. Jatkuvasti kuulee työtovereiden, omien sukulaisten jne toimesta sitä "miten minä laitoin luun kurkkuun sille ja sille!!". Olen kait liian herkkä kun tuntuu etten jaksa tällaista yleisesti vihamielistä ympäristöä :D en oikein aina tiedä mitä vastaisi omalle äidillekään, joka kertoo miten sanoi "suorat sanat" asikaspalvelijalle siellä ja siellä esim siksi että sattui ottamaan tomaattirasian jossa homeisia, saa kyllä kassamyyjä kuulla kunniansa vaikkei olisi mitään tekemistä koko asian kanssa. Olen yrittänyt sanoa että eihän se sen kassan vika ole, jollekin se vihaisuus vaan täytyy purkaa, huoh.
Kommentit (3)
Koska niiden työ on häiritsevää. Ennemmin niin että maksetaan niillekin siitä etteivät tee sitä duunia. Joitain töitä ei pitäisi tehdä.
Eikä ihmisten ovikelloja pidä soittaa kaupustelumielessä.
Kaupustelijat ja asiakaspalvelijat on aivan eri asia.
Oon aina TIETENKIN ystävällinen myyjille yms. jolleivät itse ole mulkkuja, mutta en tosiaan tarvitsee ketään tyrkyttämään asioita esimerkiksi kadulla kun yritän vain siirtyä paikasta A paikkaan A. Ja puhelimeen ei tarvitse myöskään myyjien tunkeutua.