Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada ihastus loppumaan?

Vierailija
25.10.2023 |

En voi miestä koskaan omakseni saada, joten ihastus pitäisi saada loppumaan. Onko aika ainoa keino?

Kommentit (213)

Vierailija
201/213 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sanokaa mitä sanotte mut kyllä tällaiset toiselta varastavat ovat luonteeltaan tietynlaisia ja persoonallisuushäiriöisiä.. Ja en usko että oikeasti ovat yrittäneet mitään muutosta saada aikaiseksi. Kunhan vaan näennäisesti ovat lukeneet ja sitten uhriutuvat kun ei voi saada toista. Keksivät samalla vauva palstalla kaikkea millä tavoin voisivat vaikuttaa toisten mieleen ja parisuhteeseen ;) 

Toiselta varastavat? Kyllä on jotain perustavanlaatuista ihmisyydestä hukassa, jos kumppani nähdään omistettavana tavarana joka voidaan "varastaa".

Millä tavalla itse ajattelet tämän asian? Jos siis olisit tilanteessa että seurustelet miehen kanssa joka harrastaa tällaista? Oletko siis avoimen suhteen kannalla? 

En suinkaan, mutta ihan vapaaehtoise

Tuohan on ihan itsestäänselvyys. Että tuo on asia jolla oikeutat oman tilanteesi. Mutta hyvä että on vähän kilpailua niin tämä kumppanikin näkee kenen kanssa haluaa olla ;) Jos itse et halua olla nykyisessä tilanteessa niin olet vapaa lähtemään... 

Vierailija
202/213 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap trollailee.

Mahdollisesti, tästä aiheesta on kyllä suhteellisen helppo huudattaa epäonnistuneissa suhteissa katkeroituneita moraalikiihkoilijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/213 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla varastamisella tarkoitetaan tilannetta jossa tällä hetkellä petetään. Ei sitä tilannetta kun on erottu. Viedään toisten parisuhteesta aikaa, yhteisöllisyyttä, luottamusta yms. Rikotaan toisten rajoja. Yritetään vaikuttaa huonontavasti toisten elämään ja perheeseen. Varsinkin jos tarkoituksena on se, että toinen lähtee. Eri asia pelkät seksisuhteet jotka voi olla myös sovittuja puolison kanssa. 

Vierailija
204/213 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on mahtavaa, jos/kun jokainen näkee kenen kanssa haluaa olla ja uskaltaa sen mukaan myös toimia. En oikein hahmota, mitä naureskeltavaa siinä kenenkään mielestä on.

Vierailija
205/213 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuolla varastamisella tarkoitetaan tilannetta jossa tällä hetkellä petetään. Ei sitä tilannetta kun on erottu. Viedään toisten parisuhteesta aikaa, yhteisöllisyyttä, luottamusta yms. Rikotaan toisten rajoja. Yritetään vaikuttaa huonontavasti toisten elämään ja perheeseen. Varsinkin jos tarkoituksena on se, että toinen lähtee. Eri asia pelkät seksisuhteet jotka voi olla myös sovittuja puolison kanssa. 

Se rajojen rikkoja on kyllä silloin se pettäjä, ei kukaan ulkopuolinen. Tavaroita varastetaan, eläimiä varastetaan, orjia varastetaan, lapsiakin valitettavasti joskus varastetaan. Täysvaltaisia aikuisia ei varasteta vaan he valitsevat tekonsa itse. Jos joku tuossa tilanteessa ottaa parisuhteesta jotain pois, niin se on se parisuhteen osapuoli joka on itse päättänyt antaa sitä aikaa ja huomiota muualle. Jos joku rikkoo luottamuksen, se on se joka niitä lupauksia on tehnyt ja päättänyt ne rikkoa.

Vierailija
206/213 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sanokaa mitä sanotte mut kyllä tällaiset toiselta varastavat ovat luonteeltaan tietynlaisia ja persoonallisuushäiriöisiä.. Ja en usko että oikeasti ovat yrittäneet mitään muutosta saada aikaiseksi. Kunhan vaan näennäisesti ovat lukeneet ja sitten uhriutuvat kun ei voi saada toista. Keksivät samalla vauva palstalla kaikkea millä tavoin voisivat vaikuttaa toisten mieleen ja parisuhteeseen ;) 

Toiselta varastavat? Kyllä on jotain perustavanlaatuista ihmisyydestä hukassa, jos kumppani nähdään omistettavana tavarana joka voidaan "varastaa".

Millä tavalla itse ajattelet tämän asian? Jos siis olisit tilanteessa että seurustelet miehen kanssa joka harrastaa tällaista? Oletko siis avoimen suhteen kannalla? 

Vastaan itseasiassa tähän vielä toisin. Jos olisin itse tilanteessa, jossa seurustelisin vieraissa juoksevan kumppanin kanssa tekisin niinkuin kuka tahansa itseään kunnioittava ihminen - laittaisin ulkoruokintaan ja lähettäisin käräyttäjälle kukkakimpun ja kiitoskortin.

Vierailija
207/213 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vastaan itseasiassa tähän vielä t

Tuskinpa.. luuletko sitten että tilanne muuttuisi kanssasi vai miksi niin kovasti haluat hänen eroavan.. en usko että tulisit kestämään.. 

208/213 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ristiriitainen tämä ap:n keissi. Kysyy miten saada ihastus loppumaan ja kuitenkin toimii siten ettei se tule sillä tavoin loppumaan. Ei kommentoi niitä, jotka ehdottavat etäisyyden ottamista jne. Joten taas yx turhanpäiväinen ketju.

No älä sitten lue tätä ketjua jos häiritsee. 

Mä tiedän, että pitäisi ottaa etäisyyttä mieheen niin pystyisin paremmin hänet unohtamaan. En kuitenkaan pysty siihen vielä, olen liian heikko siihen. Kaipaan miehen kosketusta, tuoksua, vartaloa, ääntä. Mies pitää mua hyvänä ja seksi on parasta mitä mulla on koskaan ollut, ei mies vain omaa nautintoaan jahtaa. 

209/213 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap trollailee.

Huoh. Kyllä te jotkut olette lapsellisia kun aina pitää tulla syyttelemään trolliksi joka ketjussa. Ei, en ole trolli vaan tämä on ihan totisinta totta mulle. Mene muualle jos et tätä ketjua kestä. 

210/213 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään pystynyt lopettamaan suhdetta. Mies oli eilen mun luona parisen tuntia. Aivan aluksi seksiä, sen jälkeen odoteltiin saunan lämpeämistä ja juteltiin. Saunottiin ja sen jälkeen taas seksiä. Parisen viikkoa sitten mies kävi täällä ja saunottiin silloinkin seksin jälkeen. 

Vierailija
211/213 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää lopettaa tuo suhde itsesi vuoksi.

Vierailija
212/213 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään hunaja-ansoilla ei voi minua houkutella valtiolle/politiikkaan töihin.

Vierailija
213/213 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millään hunaja-ansoilla ei voi minua houkutella valtiolle/politiikkaan töihin.

Miten tämä sun viesti liittyy ap:n aloitukseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi