Miten saada ihastus loppumaan?
En voi miestä koskaan omakseni saada, joten ihastus pitäisi saada loppumaan. Onko aika ainoa keino?
Kommentit (213)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Normaali ihninen kykenee tuollaisessa tilanteessa tappamaan tunteensa. Heikko reunaihminen ei.
Olet aika lapsellinen ja mustavalkoinen ihminen. Voimakkaiden tunteiden säätelyn vaikeus on nimenomaan normaalia, ihminen ei ole a) täydellinen b) robotti.
Ihminen ei ole eläin. Eläimeillä himoo johtaa eikä hän kykene hallitseman järjellä tunteita. Ihminen on omien himojensa herra ja jos tietää aiheuttavan omalla himolla toisen avioliittoon sirpaleita ja surua, niin kylllä tervejärkinen kyllä tiukan EI itsellesi sitten sanoo. Elikä tiukka ei ja kerrassan poikki. Muuten löytää itsensä itkemästä vähän ajan päästä, kun himoja ei hallitse. Himo ja rakkaus on kaksi eri asiaa. On jo rikos ja petos sinäänsä tunkeuttua omilla himoilla toisten parisuhteeseen. Itsensäkunnioittava ihminen koskaan edes ei vajoa niin alas eikä anna ikimaailmassa käyttä itseensä hyväksi eikä aiheutta toiselle mielipahaa ja kyyneleitä.
Itse tein siten, että yksinkertaisesti päätin, että nyt saa tunteet riittää. Kun toinen tuli mieleen, niin pakotin ajatukset muualle ja keksin jotain tekemistä. Ala tekemään raivolla vaikka vatsalihaksia. Pakotin itseni myös lopettamaan häneen yhteyden ottamisen. Koska olimme tutustuneet, niin tiesin myös hänen huonoja puoliaan. Ei ollut aina kohdellut minua reilusti. Mietin niitä ja sain inhon tunteita häntä kohtaan. Nykyään fiilikseni on sellaiset, että hänen olemassa olonsa on minulle aivan sama. Ei ole mitään kiinnostusta hakeutua hänen seuraansa. On vapauttava tunne.
Aika hyvin pystyin pakottamaan itseni noihin juttuihin, koska olin niin kyllästynyt vellovaan tunteeseen. Se oli niin kuluttavaa. Mutta nuo toimet auttoi häivyttämään tunteet. Vaatii vaan lujaa tahtoa ja päättäväisyyttä hillitä omat ajatukset.
Vierailija wrote:
Tarkoitin tässä kyllä naista. Naisen kosketusta ikävä…
Niin sulla ikävä naisen kosketusta ja mulla ikävä tämän miehen kosketusta.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siis tarkoitin, että sattumalta näemme joskus kaupassa. Viestein on sitten sovittu tapaamiset kun on ollut seksiä.
Ap
Viestein sovitte seksitreffejä? En ole mikään asiantuntija, mutta epäilen tuon olevan aika huono keino päästä eroon hänen ajattelustaan.
No viestein sovitaan joo. Lähinnä sen mukaan kuinka miehelle sopii töiden ja puolison osalta. Toki ei mullekaan aina käy miehen ehdotukset enkä peru menoja miehen vuoksi. Viestittely välillä aika seksipitoista, siis tunnelman nostatusta ennen tapaamista.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siis tarkoitin, että sattumalta näemme joskus kaupassa. Viestein on sitten sovittu tapaamiset kun on ollut seksiä.
Ap
Viestein sovitte seksitreffejä? En ole mikään asiantuntija, mutta epäilen tuon olevan aika huono keino päästä eroon hänen ajattelustaan.
No viestein sovitaan joo. Lähinnä sen mukaan kuinka miehelle sopii töiden ja puolison osalta. Toki ei mullekaan aina käy miehen ehdotukset enkä peru menoja miehen vuoksi. Viestittely välillä aika seksipitoista, siis tunnelman nostatusta ennen tapaamista.
Ap
Porvoosta tämä mies?
Minunkin pitäisi jotenkin päästä ihastuksen tunteesta eroon. Olemme molemmat kylläkin sinkkuja, mutta ei siitä silti mitään tulisi. Hankalaa on.
Olen laittanut telkkarissa Youtuben pyörimään ja kuinka sattuikin, että juuri nyt tulee tämä video.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Ap
Porvoosta tämä mies?
Anteeksi mitä? Mitä ihmettä oikein tarkoitat?
Ap
Vierailija wrote:
Itse tein siten, että yksinkertaisesti päätin, että nyt saa tunteet riittää. Kun toinen tuli mieleen, niin pakotin ajatukset muualle ja keksin jotain tekemistä. Ala tekemään raivolla vaikka vatsalihaksia. Pakotin itseni myös lopettamaan häneen yhteyden ottamisen. Koska olimme tutustuneet, niin tiesin myös hänen huonoja puoliaan. Ei ollut aina kohdellut minua reilusti. Mietin niitä ja sain inhon tunteita häntä kohtaan. Nykyään fiilikseni on sellaiset, että hänen olemassa olonsa on minulle aivan sama. Ei ole mitään kiinnostusta hakeutua hänen seuraansa. On vapauttava tunne.
Aika hyvin pystyin pakottamaan itseni noihin juttuihin, koska olin niin kyllästynyt vellovaan tunteeseen. Se oli niin kuluttavaa. Mutta nuo toimet auttoi häivyttämään tunteet. Vaatii vaan lujaa tahtoa ja päättäväisyyttä hillitä omat ajatukset.
No sun viestiä lukiessa tuli mieleen, että pitäisi varmaan alkaa taas enemmän liikkumaan luonnossa ja valokuvata.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Normaali ihninen kykenee tuollaisessa tilanteessa tappamaan tunteensa. Heikko reunaihminen ei.
Olet aika lapsellinen ja mustavalkoinen ihminen. Voimakkaiden tunteiden säätelyn vaikeus on nimenomaan normaalia, ihminen ei ole a) täydellinen b) robotti.
Missä on sanottu että ihminen on täydellinen robotti? Ei missään. Narsisiti käåntelevät ja vääntelevät aina asian noin.
Olikohan nyt vähän liioiteltua vetää narsistit tähän mukaan. Se, että ajattelee ettei ihminen ole täydellinen ja robotti ei tee kenestäkään narsistia.
Itse olen kaukana narsistista, että turha tulla mua sellaiseksi väittämään.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Ap
Tupla tai kuitti. Kerro sille puolisolle kanssa teidän viestittelyistä. Voit saada miehen kokonaan itsellesi, tai sitten teidän välit kylmenee siihen tyyliin ettei paluuta enää ole. Rohkea rokan syö.
Musta olis reilua kertoa puolisolle. Se mies varastaa siltä naiselta aikaa ja rakkautta.
Luuserit on pelkureita. Eivät pysty rehellisyyteen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kai se onnistu kuin ajan kanssa. Tai voit kokeilla ajatella ihastuksen tekevän jotain todella inhottavaa.
No onhan se aika inhottavaa, että olen miehelle pelkkä pano.
Miten on mahdollista ylläpitää ihastuksen tunteita mieheen, joka haluaa vain panna sinua silloin tällöin. Miten teet tuon? Mikset ihastu niihin miehiin, jotka oikeasti haluavat olla kanssasi?
Etäisyyttä ottamalla pääsee eroon. Kaksi ekaa viikkoa on vaikeimmat, mutta sitten helpottaa. Poissa silmistä jne. Jos edelleen tapailee tai viestailee, niin ei pääse kuin v*tutukseen, turhautumiseen, nousuun ja laskuun. Pitkittynyt juttu on aina vaikeempi lopettaa. Pikku hiljaa ja muita ihmisiä tapaamalla, siis ystäviä ja kavereita, harrastamalla jne. Ei siihenkään mitään laastaria kande sotkee.Kohtaamalla totuuden ja olemalla itselle hyvä kaikin tavoin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei varattuihin kannata sotkeentua. Siinä antaa jotenkin pääroolin elämässään sellaiselle ihmiselle, jonka tarinassa on itse pelkkä sivujuonne. Nostaa tärkeään asemaan ihmisen, jolle itse on pelkkä kaukainen kakkonen. Se, josta uneksit öisin ja jonka perään haikailet ei haikaile sinua takaisin, vaan valitsee joka ikinen päivä jonkun muun. Nukkuu jonkun muun sängyssä ja kantaa jonkun toisen sormusta. Sinä olet pelkkä likainen pikku salaisuus. Kätevä lelu, joka heitetään käytön jälkeen nurkkaan ja otetaan taas hetkeksi takaisin leikkiin kun oma elämä ahdistaa. Menetät lopulta kaiken itsekunnioituksesi ihmisen vuoksi, joka ei koskaan sinua kunnioittanut tai sinusta välittänyt. Jolle olit pelkkää ajanvietettä. Täytesuhde niiden varsinaisten rakkaustarinoiden välissä, ja niiden joukkoon et koskaan yllä. Jos olisit yltänyt, jos se tunne jota tunnet olisi aidosti molemminpuolinen hän ei koskaan olisi r
Jaa. Ihmiset ovat erilaisia. Mikäli kakkosihmisenä oloon ei liittyisi mitään moraalisia ongelmia, voisin hyvin olla tällainen. Sehän ei tarkoita sitä, että kohdellaan huonosti. Kukaan ei mene sänkyyn kenenkään kanssa, jos kokee olevansa pelkkä lelu. Päivittäistä sängynjakajaa en oikeastaan tarvitse. Enkä painavia sormuksia, en kenenkään likapyykkejä, tiskejä ja ikuisia kompromisseja.
Miten ykkösihminen muuten on arvostettu, jos hänen kanssaan eläjä tarvitsee vielä jonkun kakkosihmisen, jotta kaikki tarpeet täyttyvät?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ihminen ei ole eläin. Eläimeillä himoo johtaa eikä hän kykene hallitseman järjellä tunteita. Ihminen on omien himojensa herra ja jos tietää aiheuttavan omalla himolla toisen avioliittoon sirpaleita ja surua, niin kylllä tervejärkinen kyllä tiukan EI itsellesi sitten sanoo. Elikä tiukka ei ja kerrassan poikki. Muuten löytää itsensä itkemästä vähän ajan päästä, kun himoja ei hallitse. Himo ja rakkaus on kaksi eri asiaa. On jo rikos ja petos sinäänsä tunkeuttua omilla himoilla toisten parisuhteeseen. Itsensäkunnioittava ihminen koskaan edes ei vajoa niin alas eikä
Kyllä ihminen on myös eläin. Sitä paitsi eivät eläimetkään noin vaan saa ketä tahansa kuksia. Yleensä paritteluoikeus on vain alfauroksella ja muut joutuvat hillitsemään himonsa.
Jos viestittelee vain seksuaalisia, niin koko juttu on siis vain sitä. Itseäni ei tyydyttäisi tuollainen.
Missä on sanottu että ihminen on täydellinen robotti? Ei missään. Narsisiti käåntelevät ja vääntelevät aina asian noin.