Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada ihastus loppumaan?

Vierailija
25.10.2023 |

En voi miestä koskaan omakseni saada, joten ihastus pitäisi saada loppumaan. Onko aika ainoa keino?

Kommentit (213)

Vierailija
21/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siis olette olleet sängyssä, vaikka hän on varattu? Hyi olkoon.

Ei kai Ap ole minun laskujeni mukaan sanonut miehen olevan varattu? Pari muuta kirjoittajaa on sen sijaan haikaillut varatun perään. Ei sillä, että tiukassa moralisoinnissa olisi minusta muutenkaan järkeä, ainakaan sen osapuolen osalta joka ei ole varattu.

Kyllä tässä munkin tapauksessa valitettavasti mies on varattu. 

Ap

Vierailija
22/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Näin eilen kaupassa erään toisen miehen, jota olen vähän sillä silmällä katsellut, mutta en ole uskaltanut lähestyä enkä kyllä uskalla koskaan lähestyä. Ei ole mitään tietoa onko mies millään tavalla musta kiinnostunut. Ainakin mies on sinkku, sen verran tiedän. 

Toki olen tinderissäkin, mutta se nyt on mitä on. Yritän kovasti, että unohtaisin tämän ihastuksen kohteen. Vaikeaa se kuitenkin on

Ap

You are disgusting

Mitä ihmettä??? Mitä sä oikein sekoilet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi ette voisi olla yhdessä?

Mies on varattu eikä tule puolisoaan jättämään.

Vierailija
24/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei kai Ap ole minun laskujeni mukaan sanonut miehen olevan varattu? Pari muuta kirjoittajaa on sen sijaan haikaillut varatun perään. Ei sillä, että tiukassa moralisoinnissa olisi minusta muutenkaan järkeä, ainakaan sen osapuolen osalta joka ei ole varattu.

Kyllä tässä munkin tapauksessa valitettavasti mies on varattu. 

Ap

Aa okei, no siinä tapauksessa otan osaa. Sama pattitilanne itselläkin menossa. Koskakohan tästä pääsisi irti. Välillä tuntuu, että voi jo ikäänkuin koskettaa sitä tunnetta kun on jo päässyt yli, ja sitten huomaa sen olleen vain itsepetosta ja että on koko ajan ollut yhtä syvällä suossa kuin aiemminkin.

Mietin pettämistä ja kakkosnaiseutta, ja sitä että jotkut pitävät sitä ikäänkuin yhtä pahana. Mutta pettäjällä, joka kokee vetovoiman liian suureksi vastustaa on aina vaihtoehto - erota omasta kumppanista ja alkaa uuteen suhteeseen. Se valinta, jonka itse tekisin ja olen aikanaan tehnytkin. Kakkosella on tämä yksi vaihtoehto vähemmän. Se rehdisti uuteen suhteeseen alkaminen kun ei ole omissa käsissä. Se tekee tästä jotenkin niin vaikeaa.

Vierailija
25/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen taistellut saman ongelman kanssa. Olen pyrkinyt erilaisten self help -kirjojen kautta löytämään tekniikoita, joilla saan omaa sisäistä rakkautta, hyväksyntää ja turvallisuutta parannettua niin paljon, etten ajan myötä enää kokisi tarvetta ripustautua mahdottomaan rakkauteen. Koska näin minä sen näen, että tunne lähtee aina tarpeesta, ja pitää vaan löytää se tarve sen tynteentaustalla ja vastata siihen jollakin muulla tavalla. Tunne on ikäänkuin viesti joka haluaa tulla kuulluksi. Ja aina se viesti ei ole se, että "tämän ihmisen kanssa minun kuuluu olla". Joskus se viesti on opetus omasta itsestä.

Kaikesta huolimatta en ole toistaiseksi saanut tunteita tapettua. Mutta nykyään minulla on parempi olla siinä elämässä jota elän. Olkoonkin, että tällä hetkellä se on elämä jossa olen yksipuolisesti tai ainakin epäsuhtaisesti kiintynyt varattuun. Yritän ajatella, ettei se määritä minua tai ole ikuinen olotila. Eikä minun arvoni ole kiinni yhden ihmisen hyväksynnästä tai ylipäänsä tästä yhdestä heikkoudesta minussa. Edelleen, joku osa minusta odottaa, mutta minä uskon olevani aika pitkällä sillä tiellä jonka päässä häämöttää lopullinen luovuttaminen ja hyväksyntä. Ja silloin minä olen vapaa.

Vierailija
26/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lopettaa heti, kun huomaa ihastuvansa. Mistä teitä riittää? Kärsi nahoissasi, koska menit ihastumaan varattuun.

Vierailija
27/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ihastunut puolituttuun rouvaan ja vaikka hän on epäelegantti, käy tuulella ja vuosien myötä ulkoinen viehätyskin rapissut ja pitää etäisyyden, on silti vaikea lopettaa ihastusta. Ehkä pakkomielle kyseessä? 

Vierailija
28/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkkä tieto, että on varattu riittäisi minulle lopettamaan kiinnostuksen. Onko tuo jotain jännityksen hakemista, ihastua saavuttamattomaan, kun on vapaitakin tarjolla, en ymmärrä. 

Vierailija
29/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pitäisi lopettaa heti, kun huomaa ihastuvansa. Mistä teitä riittää? Kärsi nahoissasi, koska menit ihastumaan varattuun.

Hiton viisas vinkki taas kerran, unohdit vaan kertoa miten se tehdään. Ei se ainakaan minulla ollut alussa yhtään sen helpompaa kuin myöhemminkään.

Vierailija
30/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jo pelkkä tieto, että on varattu riittäisi minulle lopettamaan kiinnostuksen. Onko tuo jotain jännityksen hakemista, ihastua saavuttamattomaan, kun on vapaitakin tarjolla, en ymmärrä. 

Jotkut ihastuu ihmiseen, ei parisuhdetilanteeseen. Ei minua ainakaan kiinnosta kuka tahansa vastaantulija. Rakastun kun ihminen tosissaan kolahtaa, oli se sitten vapaa tai varattu. Tapahtuu max kerran kymmeneen vuoteen. Hyvä siinä on viisastella, että tuolla on vapaitakin tarjolla. Joo, on mutta, ei vapaita jotka tuntuu tältä.

Vierailija
31/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siis miten tunteet lopetetaan? Et ole tainnut olla oikeasti koskaan ihastunut tai rakastunut kun kuvittelet, että tunteet voi noin vain lopettaa. 

Ap

Vierailija
32/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No ei mulla ainakaan toimi noin. En mä saa tunteita pois päältä nappia painamalla. Eipä noita vapaita ole kyllä kauheasti näkynyt olevan mulle tarjolla.

Ap

Vierailija
33/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pidätkö miestä lähinnä kertapanona? hankkiudu johonkin hoitoon, mikäli yrität tarkaista asiaa häiriköiden, ongelmia tulee viranomaistasollakin.

eikä se auta että roikkuu jossain somessa hankkimassa vertaistukea.

Vierailija
34/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote: vai pidätkö miestä lähinnä kertapanona? hankkiudu johonkin hoitoon, mikäli yrität tarkaista asiaa häiriköiden, ongelmia tulee viranomaistasollakin. eikä se auta että roikkuu jossain somessa hankkimassa vertaistukea.

Mitä ihmettä sä oikein selität? Olet kyllä itse aika sekaisin. 

Vierailija
35/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä sitten? Ei ole sun puolisosta kyse.

Olet ihminen, et eläin.

Ihmisyyteen kuuluu inhimillisyys ja kyky myötätuntoon. Kyky säädellä tunteitaan, säädellä ja hallita.

Mieti omille kohdille, mitä jos sinun puolisosi on katala petturi? 

Mitäpä sanot jos paras ystäväsi on saanut päähänsä "ihastua" puolisosi?

Ystävä, jonka lasta olet hoitanut, kun ystäväsi on surullinen oman miehensä pettäessä ja jättäessä. 

Ja nyt kaipailee laastarisuhdetta, kohteena puolisosi.

Miltä sinusta tuntuu kun vaakalaudalla on myös lastesi tulevaisuus?

Toivoisitko että pääset ystäväsi puolison, ihastuksesi kanssa toteuttamaan haaveitasi ja rikkomaan ystäväperheesi 15 vuotta kestäneen liiton?

Vai työnnätkö mieluummin vaikka pääsi hetkeksi kylmän vesisuihkun alle jotta et rikkoisi, et vaikka mikä "rakkausihastus" olisi!?

Hallitsetko himosi vai annatko himosi hallita sinua?

Vierailija
36/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jotkut ihastuu ihmiseen, ei parisuhdetilanteeseen. Ei minua ainakaan kiinnosta kuka tahansa vastaantulija. Rakastun kun ihminen tosissaan kolahtaa, oli se sitten vapaa tai varattu. Tapahtuu max kerran kymmeneen vuoteen. Hyvä siinä on viisastella, että tuolla on vapaitakin tarjolla. Joo, on mutta, ei vapaita jotka tuntuu tältä.

Oletko päästäsi pipi?

Vierailija
37/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siis miten tunteet lopetetaan? Et ole tainnut olla oikeasti koskaan ihastunut tai rakastunut kun kuvittelet, että tunteet voi noin vain lopettaa. 

Ap

Kyllä ne yleensä sammuu jos ihastuksen kohde on varattu, järkikin jo sanoo sen. 

Vierailija
38/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap

Kyllä ne yleensä sammuu jos ihastuksen kohde on varattu, järkikin jo sanoo sen. 

Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei ainakaan mulla sammu. Te jotkut taidatte olla aika tunnekylmiä kun noin vain tunteet sammuu.

Ap

Vierailija
39/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olet ihminen, et eläin.

Ihmisyyteen kuuluu inhimillisyys ja kyky myötätuntoon. Kyky säädellä tunteitaan, säädellä ja hallita.

Mitäpä sanot jos paras ystäväsi on saanut päähänsä "ihastua" puolisoosi?

Ystävä, jonka lasta olet hoitanut, kun ystäväsi on surullinen oman miehensä pettäessä ja jättäessä. 

Ja nyt ystäväsi kaipailee laastarisuhdetta, kohteena puolisosi.

Toivoisitko että pääset ystäväsi puolison, ihastuksesi kanssa toteuttamaan haaveitasi ja rikkomaan ystäväperheesi 15 vuotta kestäneen liiton?

Vai työnnätkö mieluummin vaikka pääsi hetkeksi kylmän vesisuihkun alle jotta et rikkoisi, et vaikka mikä "rakkausihastus" olisi!?

Hallitsetko himosi vai annatko himosi hallita sinua?

Vierailija
40/213 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olet ihminen, et eläin.

Mitäpä sanot jos paras ystäväsi on saanut päähänsä "ihastua" puolisoosi?

Ja nyt ystäväsi kaipailee laastarisuhdetta, kohteena puolisosi.

Toivoisitko että pääset ystäväsi puolison, ihastuksesi kanssa toteuttamaan haaveitasi ja rikkomaan ystäväp

Jankuti jankuti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme