Isä hylkäsi vammaisen Leon
Kommentit (161)
Ei varmasti ole suosittu mielipide mutta aborttihan tuossa olisi pitänyt tehdä heti kun löydös havaittiin.
Vierailija wrote:
Eikö tuollainen pitäisi vain viedä piikille? Maailmassa on muutenkin liikaa ihmisiä, miksi tänne päästetään vielä vammaisiakin saastuttamaan?
Jospa piikittäisit ensin itsesi, niin olisi yksi asennevammainen vähemmän
Vierailija wrote:
Ei varmasti ole suosittu mielipide mutta aborttihan tuossa olisi pitänyt tehdä heti kun löydös havaittiin.
Miten niin ei ole suosittu mielipide? Ihmiset kannattavat, erityisesti naiset kannattavat aborttia niin kauan kuin heidän itse pitäisi sitten tehdä abortti. Tämä pätee vähän kaikkeen. Sitten kun itse pitäisi tehdä joku asia mitä kannatetaan, sitä ei tehdä. Silloin kun itse pitäisi maksaa veroja, niitä ei halutakaan maksaa. Jne jne.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eikö tuollainen pitäisi vain viedä piikille? Maailmassa on muutenkin liikaa ihmisiä, miksi tänne päästetään vielä vammaisiakin saastuttamaan?
Asennevammastani huolimatta elätän itse itseni, en tarvitse avustajaa. Siinä vaiheessa kun tarvitsen, vaadin myös itse piikkiä itselleni.
Vierailija wrote:
No tokihan me tarvitaan tämmöisiä tietoisesti synnytettyjä tulevia veronmaksajia eikö niin? Ja syyllinen tässäkin asiassa mies, joka todennäköisesti oli ainut järjen ääni tässä projektissa. Montako miljoona tämä lapsi tulee elämänsä aikana meille maksamaan? Välillä pitäisi enempi ajatella järjellä kuin tunteella.
N a t s i
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Asennevammastani huolimatta elätän itse itseni, en tarvitse avustajaa. Siinä vaiheessa kun tarvitsen, vaadin myös itse piikkiä itselleni.
Mitä sitten? Sanoit että maailmassa on liikaa ihmisiä. Vähentämisen voit aloittaa itsestäsi.
Kyllä on taas hyvin menny miehen valinta jollakin sutturalla, ei voi muuta sanoo
Vierailija wrote:
Vai onko tässä kyse siitä että äiti halusi väkisin synnyttää vammaisen lapsen vaikka toisenlainenkin vaihtoehto olisi ollut tarjolla? Ja miten kävikään, nyt lapsi on laitoshoidossa, jonka kustannamme me veronmaksajat.
Annettujen tietojen perusteella en syyllistäisi isää suorilta käsin.
Kaverin lapsella on tämä hydrokefalia . Vaikuttaa täysin normaalilta 7vuotiaalta eli en minäkään vain tuollaisen diagnoosin takia tekisi aborttia! Leollahan on muitakin ongelmia jotka ilmenivät vasta synnytyksen jälkeen.
Luulisin että nykyiselle sisäministeri Mari Rantaselle kävi melko samalla tavalla.
This is the fully-sourced and backed-up history of Hitler's "Aktion T4" program, which targeted disabled adults and children between 1939 and 1945. For the list of sources, see the section below.
This video is discussing events or concepts that are academic, educational and historical in nature. This was created for informational purposes, so we may better understand the past and learn from the mistakes others have made.
Olisko se lapsi pitänyt tappaa kun tiesi että tuli vammanen tämmöinen ehdottajien ajattelu tapa heidän kohdalla olisi pitänyt tehdä abortti
Vierailija wrote:
Ikävä kyllä löydökset havaittiin syntymän jälkeen.
Voivoi eikö sopinut isin statukseen ja kuvitelmiin yhteisistä jalispeleistä...
Ai että syljettää tuon äidin puolesta, vaikka hän itse omaksi onnekseen ei koekaan katkeruutta isimiestä kohtaan. Jotenkin voisin pikkuisen ymmärtää tätä "isää" jos hän olisi edes yrittänyt erityislapsiarkea, mutta hän hylkäsi lapsen jo synnärille - eli hylkäsi "periaatteesta".
Kamalalta tuntuu sanoa, mutta en ymmärrä miksi tälläisiä tapauksia pidetään elossa. Jos itse olisin kyseisen lapsen kehossa, niin en minä kyllä haluaisi elää.
Siksi itselläni on esim elvytyskielto, jos se tarkoittaisi että joutuin tuollaiseen tilaan loppuelämäkseni.
Vierailija wrote: Kamalalta tuntuu sanoa, mutta en ymmärrä miksi tälläisiä tapauksia pidetään elossa. Jos itse olisin kyseisen lapsen kehossa, niin en minä kyllä haluaisi elää. Siksi itselläni on esim elvytyskielto, jos se tarkoittaisi että joutuin tuollaiseen tilaan loppuelämäkseni.
Kuka tekee päätöksen eutanasiasta sellaisen ihmisen puolesta, joka ei itse voi tahtoaan kommunikoida muille? Ja kuka suorittaa toimenpiteen?
Vierailija wrote:
Siinä on vuoden isä, joka ei luultavasti osallistu edes taloudellisesti jälkikasvunsa elämään. Hienoa että Suomessa on miehillä on tämä mahdollisuus valita haluaako osallistua lapsensa elämään. Ja nainen saa kaiken paskan niskaansa. Miksi isän nimeä ei mainittu jutussa?
Eihän tilanteessa äitikään vastaa, vaan veronmaksajat ja lapsi on täyspäiväisessä hoidossa muualla.
" Ajattelin, että diagnoosit eivät sinällään liity lapseeni, vaan niiden avulla saamme tarvitsemiamme lääkkeitä ja palveluita. Leo on Leo, eivätkä diagnoosit muuttaneet tilannetta mitenkään. Tänä päivänä en osaa edes toivoa vammatonta lasta. Vain epilepsia tekee joskus elämästä niin hankalaa, että sen mieluusti taikoisin pois."
Tässä on koko ongelman ydin kiteytettynä.
Vierailija wrote:
Samat naiset jotka kannattaa aborttia henkeen ja vereen eivät sitten kuitenkaan abortoi lopulta. Onhan tämä jo tiedetty että abortin kovimmat kannattajat ovat naisia jotka eivät itse spermaa ole tunteneetkaan. Ne naiset jotka oikeasti saavat spermaa sisälleen, eivät kannata aborttia.
Onnittelut! Viestisi on virallisesti tyhmintä mitä kukaan on tälle palstalle koskaan postannut!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vai onko tässä kyse siitä että äiti halusi väkisin synnyttää vammaisen lapsen vaikka toisenlainenkin vaihtoehto olisi ollut tarjolla? Ja miten kävikään, nyt lapsi on laitoshoidossa, jonka kustannamme me veronmaksajat.
Annettujen tietojen perusteella en syyllistäisi isää suorilta käsin.
Kaverin lapsella on tämä hydrokefalia . Vaikuttaa täysin normaalilta 7vuotiaalta eli en minäkään vain tuollaisen diagnoosin takia tekisi aborttia! Leollahan on muitakin ongelmia jotka ilmenivät vasta synnytyksen jälkeen.
Saakohan pelkän hydrokefalian takia edes aborttia, se kun vaatii noilla viikoilla erityisluvat. Tässä tapauksessa lapsella oli toki muutakin, mutta se kävi ilmi vasta syntymän jälkeen.
Ei luonnosakaan uros jää/jätä heikkoa jälkeläistä eloon kuten ei naaraskaan jätä.Ihmiset ovat perseestä ja juurikin sen takia että kyllä muut maksaa ja hoitaa