Palstamiehen suuri tavoite: ensi kesänä unelmamies naisten silmissä!
Sain inspiraation toisesta ketjusta :)
Miten aion toteuttaa tämän?
Mietin asioita jotka tekisivät minusta haluttavamman naisten silmissä.
Sitten karsin pois asiat joista ei ole hyötyä tai iloa minulle itselleni kun olen sinkku.
Esimerkiksi kuntoilusta on hyötyä itselleni, ja ulkonäköni naisten silmissä paranee. En kuitenkaan aio pyrkiä keräämään massaa, enkä aio jättää itselleni vähäsen masua, koska näistä ei olisi hyötyä terveyden ja hyvinvoinnin kannalta. Aion myös panostaa sisustamiseen, mutta en sisusta tavalla joka miellyttää useita naisia mutta ei itseäni. Opettelen myös uusia kotitaloustaitoja, ruuanlaitosta siivoamiseen. Pyrin olemaan rennompi ja myös avoimempi.
Oikeasti en siis aio lähestyä naisia (ja on selvää, etteivät naiset lähesty minua). Tiedän kyllä rajoitteeni joille en voi mitään. Mutta tämä on varsin hyvä motivaattori ja mittari avuksi itseni kehittämisessä. Jospa saan pysäytettyä uhkaavan valumisen keski-ikäiseksi tylsäksi mieheksi joka seuraa rutiineja, odottelee eläkevuosia ja kiroaa vatsan kohdalta pieneksi käynyttä vanhaa hupparia.
t. tuleva kalsarimallialfa
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/01/20/24DCD65E00000578-0-image-a-1…
Mikä näistä olisi lähimpänä omaa kehoasi nyt? Entäs tavoitettasi?Kun olin paremmassa kunnossa, ylärivin toinen vasemmalta voisi helposti olla minä. Siis jos vartalosta puhutaan. Kasvoiltaan tämä mies on aivan eri luokkaa.
Nyt, alarivin toinen vasemmalta.
Tavoitteena on ylittää entinen kunto. Terveys ja hyvinvointi ratkaisevat, voin parhaiten hoikkana. En usko että vartaloni on koskaan miellyttänyt ketään, enkä usko asia muuttuu vaikka treenaisin kuinka.
apNaisen uskallan väittää että ylärivin toinen vasemmalta miellyttäisi kropan osalta moniakin naisia.
Kyllä ylärivin ensimmäinen oikealta on paras.
n. 68v.
Jontte tuo hienosti mielipiteensä ilmi, nykyään ilmasto ym. hössötykset ovat jotenkin ihmisvihamielisiä