Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut

Vierailija
24.10.2023 |

Siis tonttulakit päähän!

Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...

Juttelias Utelias

Kommentit (445)

Vierailija
201/445 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus, mitä tapahtui?! Onko kenelläkään muistikuvia, mitä tein eilen?

Olin siis pukeutunut tiukkaan tonttuasuun, päässä tamponinnarukoru. Jalassa superkäytännölliset tonttusaappaat.

Tänään heräsin alasti bussin lattialta. Keho täynnä jotain fritsuja, muisti mennyt ja päätä särkee.

Mm koko selkä täynnä noita fritsuja, mitä ihmettä? Ja tuntuu siltä, että jotain seksuaalista olisi voinut olla. Nyt on kipeä olo ja morkkis, auttakaa!

Eihän mitään tapahtunut, eihän? Kai joku voi vannoa sen, joku varmaan nähnyt mitä tein? Itkettää ja kaduttaa, olen kipeäkin eli kai joku voi auttaa?

Vierailija
202/445 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siis pukeutunut tiukkaan tonttuasuun, päässä tamponinnarukoru. Jalassa superkäytännölliset tonttusaappaat.

Tänään heräsin alasti bussin lattialta. Keho täynnä jotain fritsuja, muisti mennyt ja päätä särkee.

Mm koko selkä täynnä noita fritsuja, mitä ihmettä? Ja tuntuu siltä, että jotain seksuaalista olisi voinut olla. Nyt on kipeä olo ja morkkis, auttakaa!

Eihän mitään tapahtunut, eihän? Kai joku voi vannoa sen, joku varmaan nähnyt mitä tein? Itkettää ja kaduttaa, olen kipeäkin eli kai joku voi auttaa?

No. Miten tän nyt nätisti muotoilis: Ehkä on parempi, että et muista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/445 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilö Latino oikeasti ole matkassa? Odotan edelleen🍸

Vierailija
204/445 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä oo mitään hätää.

Oikeesti, mä luulen ett kaikki on hyvin.

Ihan hyvin.

Mä oon tässä bussin katolla nyt, siis bussi on kiertänyt monta kertaa ympäri.

*NYYHKYTTÄÄ ÄÄNEEN*

mutt kaikki on ihan hyvin.

Kuskikin heräilee näköjään, se vaan vähän satutti kaulaansa kun joku puri sitä.

*NYYHKYTTÄÄ UUDESTAAN*

Ja kaikki muutkin sai vain vähän puremia, mutt meillä on vielä hauskaa yhdessä!

Tiepalvelu on täällä kohta ja viinapulloja on riittävästi...

Kaikki on hyvin, tuolta tuleekin herkullisen rapean näköiset tiepalvelun pojat...

Onko kaikki hyvin siellä? Kyselen etänä, koska omituiset lehtiotsikot huutavat jonkin tiepalvelun työntekijöiden kadonneen. Sairaista m*rhistakin liikkuu huhuja.

Hallitus on myös kokoontunut hätäkokoukseen. Liittyy varmasti VAIN itä

Tämä liittyy vain itärajaan, ei mihinkään muuhun.Ja sitäpaitsi meidät pakotettiin allekirjoittamaan kaikenlaisia salassa pitosopimuksia.

Osa porukasta on vieläkin kateissa, kun jakoivat someen oikeaa  tietoa. Joka sittemmin on julistettu salaliittoteoriakdi hallituksen toimesta.

ITKEE

Vierailija
205/445 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakiapua paikalla?? Onko täällä ketään, joka osaa neuvoa ihan kaikesta elatudmaksuihin liittyvästä? Jos, siis jos joku olisi tuolle tautihullulle raskautunut, miten kannattaa toimia? 

Ihan kaverin puolesta siis kyselen. En nyt uskalla allekirjoittaa tätä, odottelen ensin niitä vastauksia..

Vierailija
206/445 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki hyvin siellä? Kyselen etänä, koska omituiset lehtiotsikot huutavat jonkin tiepalvelun työntekijöiden kadonneen. Sairaista m*rhistakin liikkuu huhuja.

Poliisi pysäytti bussin ratsiaan: "Bussi tiputtelee jotain punaista nestettä tielle."

Kuski vastasi: "se... se tuota... on vaan automaattivaihteistoöljyä, köh, köh."

Poliisi: "jahah, no jatkakaa, viekää bussi ensitilassa korjattavaksi."

Kuski: "selvä, kunhan ensin hävitämme ruumiin...uhups, eikun..."

Vierailija
207/445 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakiapua paikalla?? Onko täällä ketään, joka osaa neuvoa ihan kaikesta elatudmaksuihin liittyvästä? Jos, siis jos joku olisi tuolle tautihullulle raskautunut, miten kannattaa toimia? 

Ihan kaverin puolesta siis kyselen. En nyt uskalla allekirjoittaa tätä, odottelen ensin niitä vastauksia..

Puhuu todella vihaisena:

Siis kuka se kaveri on? Nyt se nimi esiin, on muilutuksen aika. Prkle mikä petturi meillä on joukossamme!

Vierailija
208/445 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lellu täällä, mihin mun kylmäkkökaverit + muut likat meni??? Saiko Pohojammaan painijat ne mukaasa?

Ei muuten, mut katosi mun marlinhelmeileväomppuviini kans? Parempiin suihi???

Vierailija
209/445 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuu todella vihaisena:

Siis kuka se kaveri on? Nyt se nimi esiin, on muilutuksen aika. Prkle mikä petturi meillä on joukossamme!

Sähisee aivan raivoissaan:

Siis kuka se kaverisi on, joka meni tautihullun kanssa lisääntymään?! Nyt s**tana soikoon se nimi esiin!

Hei kaikki, nyt muuttui ohjelma! Etsitään tuon yhden raskaana olevaa kaveria. Otetaan se kiinni välittömästi tavattaessa voimakeinoin!!!

Kun sille sialle raskautunut löydetään, me pidämme äänestyksen seurauksista. Porttikielto ei enää riitä, ei todellakaan vaan tarvitaan järeämmät keinot..

Vierailija
210/445 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latino on joka reissulla tanssinut vain minun kanssani. Ja kaikenlaista muutakin... Eli turha toivoakaan latinosta seuraa teille muille.

Vierailija
211/445 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latino on joka reissulla tanssinut vain minun kanssani. Ja kaikenlaista muutakin... Eli turha toivoakaan latinosta seuraa teille muille.

Ei Varmana Oo

Vierailija
212/445 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

R u u m i s bussissa? Missä?

Vierailija
213/445 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumis!!!IIIIIKKKKKKK!!!!@

Vierailija
214/445 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruumis!!!IIIIIKKKKKKK!!!!@

Vierailija
215/445 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sitä kyselisin, että eihän sitä lapsen isää ole pakko merkitä mihinkään papereihin? Ihan vain kaverin kaverin puolesta muuten vain kyselen. Ja missään nimessä minä en ole sille tautimiehelle raskaana. Voidaanko kaikki nämä raskaana olevien ajojahdit muuten lopettaa täällä?

Vierailija
216/445 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo notta maar. Meirän kanssa painit. Etkö muista? Otetahan uusiksi. 

Tv. Pohojanmaan painijapoijaat. 

Vierailija
217/445 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä yksi aamu heräsin Latino vierelläni. 😍😇Mikähän se oli joku meidän AV. n retki. Joku kehtasi epäillä että olis ollu Tauski. 

Luistelijatähtikaunotar. 

Vierailija
218/445 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari 26v. täs moi. Ottakaan minut ja mun mopo kyytiin. Olen tässä Savon rantaan vievän tien pysäkillä. 

Tv. Jari 26v.

Vierailija
219/445 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä yksi aamu heräsin Latino vierelläni. 😍😇Mikähän se oli joku meidän AV. n retki. Joku kehtasi epäillä että olis ollu Tauski. 

Luistelijatähtikaunotar. 

Unissas heräsit, Latino on herrasmies🍸

Vierailija
220/445 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari 26v. täs moi. Ottakaan minut ja mun mopo kyytiin. Olen tässä Savon rantaan vievän tien pysäkillä. 

Tv. Jari 26v.

Hei Jari 26v. Vinkkaa reilusti kädelläsi, että huomaan sinut. Raivasin alaboksiin tilan mopollesi

Tv. Heimo Huima, linja-autokuski evp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme