Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut

Vierailija
24.10.2023 |

Siis tonttulakit päähän!

Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...

Juttelias Utelias

Kommentit (445)

Vierailija
221/445 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimo H.

Paina kaasua, näin tienposkessa orvon!!!🤶

Vierailija
222/445 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas kaikille, olen tullut ratkaisemaan ongelmanne!!

*Nauraa kuollakseen*

T - virus jolle olette altistuneet on ollut liian arvaamaton, tilanne on korjattava!!

*Nauraa aivan mielipuolisesti*

Sen takia juuri nyt altistutte kaikki t - viruksen tarttuvampaan muotoon, joka muuttaa teidät kaikki zombeiksi! 

*Nauraa ilkeää naurua*

Myös ne aiemmin tartunnalta pelastuneet tulevat muuttumaan zombeiksi, pikkujoulunne jatkuvat ikuisesti!!

*Nauraa maailman ilkeintä naurua*

Teidän Albert Weskerinne 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/445 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari 26v. täs moi. Ottakaan minut ja mun mopo kyytiin. Olen tässä Savon rantaan vievän tien pysäkillä. 

Tv. Jari 26v.

Hei Jari 26v. Vinkkaa reilusti kädelläsi, että huomaan sinut. Raivasin alaboksiin tilan mopollesi

Tv. Heimo Huima, linja-autokuski evp

Onko Sirpa-Sinikka siellä? 

Vierailija
224/445 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko juntimpaa paikkaa olla ku Savonranta? No ehkä kerimäki.

Vierailija
225/445 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti, kuka täällä ottaa vastuun asioista? Olen sairas, todella sairas. Ja en silti päässyt äsken terveyskeskukseen, koska me av - matkaajat ollaan kuulemma kestokännissä:(

Että näin. Meneekö vakuutuksen piikkiin? Pääsemmekö yksityissairaalaan tai tuleeko edes tänne lääkäri? Niin. Ei ollut minun vikani sitten, että edellisessä yksityissairaalassa muut alkoi purra hoitohenkilökuntaa!

Mitä matkavakutuus tähän sanoo ja kuka tätä(kin) asiaa hoitaa?

Vierailija
226/445 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari 26v. täs moi. Ottakaan minut ja mun mopo kyytiin. Olen tässä Savon rantaan vievän tien pysäkillä. 

Tv. Jari 26v.

Hei Jari 26v. Vinkkaa reilusti kädelläsi, että huomaan sinut. Raivasin alaboksiin tilan mopollesi

Näkyy istuvan tuolla takapenkin juopporemmissä... tai siis siemailevat sofistikoituneesti jaloviinaa (pullon suusta)

Vierailija
227/445 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti, kuka täällä ottaa vastuun asioista? Olen sairas, todella sairas. Ja en silti päässyt äsken terveyskeskukseen, koska me av - matkaajat ollaan kuulemma kestokännissä:(

Että näin. Meneekö vakuutuksen piikkiin? Pääsemmekö yksityissairaalaan tai tuleeko edes tänne lääkäri? Niin. Ei ollut minun vikani sitten, että edellisessä yksityissairaalassa muut alkoi purra hoitohenkilökuntaa!

Ei ole vastuunkantajaa. Lauri Lakimies otti hatkat ja lähti Porvoon Air... lennolle... koittakaa pärjätä

Etänä

Juuli Juristi

228/445 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv. Jari 26v.

Näkyy istuvan tuolla takapenkin juopporemmissä... tai siis siemailevat sofistikoituneesti jaloviinaa (pullon suusta)

Pikkarit sillä päässä ja yrittää laulaa i will allways love youuuuuuuuu 😖

Vierailija
229/445 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vastuunkantajaa. Lauri Lakimies otti hatkat ja lähti Porvoon Air... lennolle... koittakaa pärjätä

Etänä

Juuli Juristi

Missä on JUTTELIAS UTELIAS kysyn vaan??!

Vastuunkantajia kaivataan, meillä PITI olla tänään spontaani bileilta.

Mutta porukka puree kaikkia, jotka menevät edes viinapullon kanssa lähellekään.

Tämä on surullisin av-reissu ikinä, siis ikinä:(

ITKEE

No, osa noista purijoista rauhoittui äsken kun saatiin iv - letkulla suoraan suoneen alkoholia, mutta silti ovat kamalaa seuraa ryypätä..

Vierailija
230/445 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin taas stay-up -pikkarit kotiin, kun viime kerrallakin oli niin kivaa!

Vierailija
231/445 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, auttakaa!! Hätätilanne!!

Olen raskautunut. Siis tällä reissulla. Ja muisti on mennyt aivan täysin.

Mahdollista/mahdollisia isä kandidaatteja metsästetään. Kenelläkään mitään havaintoja, kenen kanssa kanssa olen maannut ja kuka voisi olla lapseni isä???

Laiskiaispuvussa olen siis koko reissun kulkenut, jos tuntomerkkejä kaivataan. 

Vierailija
232/445 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvalakkia saattaa luulla xxxxxxxksi.

nyt-

Vierailija
233/445 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess määhhäähhn iskinsh latinon. Älk höirithkö meitä. Kiihkeäh yö eedds

Vierailija
234/445 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, missä te ootte? Heräsin jostakin tienposkesta, olin röökille mennyt. Vähän, siis vähän vain nukahdin. Onneksi tuo munsala on lämmin. Ja sillä aikaa koko bussi on kadonnut. Että missä te ootte ja koska haette mutt?

Vierailija
235/445 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups! Mishä mun lapinlakki? En muista mihin katos? 

Vierailija
236/445 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonrannalla ei kannata sairastua. Täällä on sairaalat kaukana. Ja sekin ainoa uhataan lopettaa/ajaa alas.

Vierailija
237/445 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaaa. Juttelias Utelias täällä. Otinpa pienet päiväunet, tässä iässä täytyy. Että jaksaa. No nyt jonoon te raskautetut, isyys epäselvä. Laaditaan asiakirjat Juuli Juristia varten, pätevä nainen hoitaa isyysssiat - issyysasjat - isyysasiat vaikka etänä.

Senjälkeen jonoon ne, ketkä eivät ole raskaana -> kilistetään adventinajalle🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍾. 

Muuta???

Vierailija
238/445 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaaa. Juttelias Utelias täällä. Otinpa pienet päiväunet, tässä iässä täytyy. Että jaksaa. No nyt jonoon te raskautetut, isyys epäselvä. Laaditaan asiakirjat Juuli Juristia varten, pätevä nainen hoitaa isyysssiat - issyysasjat - isyysasiat vaikka etänä.

Senjälkeen jonoon ne, ketkä eivät ole raskaana -> kilistetään adventinajalle🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍾. 

Muuta???

Voi Jeesus, tee jotakin!!! Tautihullu on terroridpinit meitä nukkuessasi!!!! Osa porukasta on sairasta, eivät ole vain kännissä!! Ne on kuolleita ja heräsi sen jälkeen henkiin!! Ja on pakko uskoa!!!!!!

*Itkee*

Vierailija
239/445 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta???

Voi Jeesus, tee jotakin!!! Tautihullu on terroridpinit meitä nukkuessasi!!!! Osa porukasta on sairasta, eivät ole vain kännissä!! Ne on kuolleita ja heräsi sen jälkeen henkiin!! Ja on pakko uskoa!!!!!!

*Itkee*

Kuuluu jotain ininää* ignooraa

Lauletaas taas: tiptaptipptititiptap🎵🎶🎼

J.U.

Vierailija
240/445 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta???

*Itkee*

Kuuluu jotain ininää* ignooraa

Lauletaas taas: tiptaptipptititiptap🎵🎶🎼

J.U.

Tautihullu muutti melkein kaikki muut zombeiksi!!! Tee jotakin, muuten me kaikki kuollaan tänne!!! Osa on jo zombeja!!! Katso nyt, tuolla osa juo ja puree samaan aikaan toisiaan!!! Tee nyt jotakin!!! Etkö näe, miten paniikissa olen??!! Tee jotain, ota vastuuta matkasta!!!!

*Itkee*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan