Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut
Siis tonttulakit päähän!
Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...
Juttelias Utelias
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Oi oi, muisti meni! Auttakaa joku, mitä tein eilen? Heräsin äsken lumihangessa, joka siis oli alkanut sulaa jo alleni. Jos, siis jos jotain tapahtui niin olihan kyseessä edes latino?
No nytten, kerro kuka oot, kuvaile vaatetus, että voimme alkaa kertoa,,, tirsk. Vai ooksä se nakke ilman rihmankiertämää???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelias Utelias kuiskaa***:
En uskalla sanoa enempää, piileskelen Heimo Huiman kanssa#€%^&*@#!() sensuroitu###
Kuuluvalla äänellä: Onko joukossa yhtään juristia, lakimiestä? Torsti Tuomari? Oletko kuulolla.🔊🔊🔊
*kuiskaa Heimo Huiman kuorsatessa vieressä: shhh ja jos minä(kin) tältä reissulta raskautuneena kotiudun, niin sitten se on niinkuin maailman kahdeksas ihme🤔, koska: ikäni ja koska Heimo Huima. Isyys kirjauksia vaadin tuolta Viskarilta, joka puree ja pelottelee.
Kirvauksua, korjauksia, prrrkkkle korjauslakka hukassa...isyyskorvauksia
J.U.
Kuiskaa takaisin:
Siis mitä?!!?!!!!!!!!?????
Oletko sinä tuolle hullulle muita purevalle jenkille (ehkä) raskautunut?😱😱
Mitä, siis MITÄ tapahtui???
Siis mitä? Tätä en olisi kyllä uskonut. Ei ihme, että juttelias utelias sylkee koko ajan lasiin. Kyllä minä näin.. Menen levittämään sanaa. PS, mitä mieltä muut ovat, onko jo melkein porttikiellon paikka? Siis onhan se tautihullu ärsyttävä.
Vieläkös pääsee mukaan?
Täällä olisi yksi jännä mies parin kiltti miehen kanssa tulossa illalla paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelias Utelias kuiskaa***:
En uskalla sanoa enempää, piileskelen Heimo Huiman kanssa#€%^&*@#!() sensuroitu###
Kuuluvalla äänellä: Onko joukossa yhtään juristia, lakimiestä? Torsti Tuomari? Oletko kuulolla.🔊🔊🔊
*kuiskaa Heimo Huiman kuorsatessa vieressä: shhh ja jos minä(kin) tältä reissulta raskautuneena kotiudun, niin sitten se on niinkuin maailman kahdeksas ihme🤔, koska: ikäni ja koska Heimo Huima. Isyys kirjauksia vaadin tuolta Viskarilta, joka puree ja pelottelee.
Kirvauksua, korjauksia, prrrkkkle korjauslakka hukassa...isyyskorvauksia
J.U.
Kuiskaa takaisin:
Siis mitä?!!?!!!!!!!!?????
Oletko sinä tuolle hullulle muita purevalle jenkille (ehkä) raskautunut?😱😱
Kuiskaa*: no t i e t e n k ä ä n en ole raskautunut kellekään! Tuo oli sarkasmia!!! Pysykää muutkin turvassa, tautihullu wälskäri talttuu kyllä.
J. U.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkös pääsee mukaan?
Täällä olisi yksi jännä mies parin kiltti miehen kanssa tulossa illalla paikalle.
Totta mooses, tilaa on. Oha teil hyvät evväät, ei leuhkat, niinko Alatalolla aikoinaan...🎵🎵🎵
Vierailija kirjoitti:
Hei Pirjo Korsosta, Leila täällä. Ootkohan se sama Pirjo kun kävi amiksen kylmäkkölinjaa v1988-90? Mä oon siis se Leila, kenen vieressä istuit pulpettimessa. Siis jos oot sama Pirjo.
Terse
Leila
Oi, LEILA! Onpa ihana kuulla susta! Sulla oli niin ihanat, paksut ja kiiltävät hiukset, ope oli jatkuvasti kiristämässä sun nutturaa. Pääsitkö kylmäköks?
Mullahan on ( niinku muistat ) molemmat peukalot keskellä vasemman käden kämmentä joten ei siitä mitään tullu.
Musta tuli sitten kriisiterapeutti näille S- kaupan pienille ruokakärryroboteille. Syviä pelkotiloja heillä erityisesti sähköpotkulautojen vihamielisyydestä ja joidenkin ihmisten kamalista ilkeilyistä. Ihan ensiks aina paijailen ja puhelen heille lempeästi, pikkuhiljaa uskaltavat avautua sitten mulle. Sairaslomia oon kirjoitellut paljon.
No moikka Pirre! Eikös se ollu sun lempinimi.
Vaihdetaan reissussa enempi kuulumisia, otetaan vieruspaikat, mä tuon marlin helmeilevää omppua, muistat kai😉?
Ps eihä mustakaan kylmäkköä tullut, oon kai sen verran kuumaverinen hihhih
Lellu(Leila)
Vierailija kirjoitti:
No moikka Pirre! Eikös se ollu sun lempinimi.
Vaihdetaan reissussa enempi kuulumisia, otetaan vieruspaikat, mä tuon marlin helmeilevää omppua, muistat kai😉?
Ps eihä mustakaan kylmäkköä tullut, oon kai sen verran kuumaverinen hihhih
Lellu(Leila)
Just niin me tehdään Lellu! Paljon on ehtinyt vettä virrata Korsoksen purossakin, meillä ei jutut lopu. Ps. Mäkin tuon sitä helmeilevää, suu kuivaa näin vanhempana hirmusen äkkiä..
t.Pirre
*SÄHISEE KOKO AJAN TODELLA VIHAISENA, UHKAAVANA JA RAIVOISSAAN:*
Juttelias utelias, älä yritä prkle! Minulla on todisteet tässä *heiluttaa vihaisena todistenippua käsissään* eli älä valehtele!
Tässä positiivinen raskaustesti. Ja vielä erityisherkkä, joka piippasi puolikasta zombia! Niin, että miten sinä tämän selität?
Sitten tässä on papereita, joiden mukaan sinä menit tuon tautihullun kanssa naimisiin. Haluaisin uskoa, että sinulla muisti mennyt, mutta vähän vaikeaa nyt!
Prkle, mitä me ollaan tehty sinulle kun näin valehtelet?! Siis kaiken muun, jopa naimisiin menon ja raskautumisen voisi antaa anteeksi.
Mutta tätä valehtelua ei. Miksi, siis miksi valehtelet? Etkö luota meihin? *Itkee ja nyyhkyttää loukkaantuneena*
Vierailija kirjoitti:
*SÄHISEE KOKO AJAN TODELLA VIHAISENA, UHKAAVANA JA RAIVOISSAAN:*
Juttelias utelias, älä yritä prkle! Minulla on todisteet tässä *heiluttaa vihaisena todistenippua käsissään* eli älä valehtele!
Tässä positiivinen raskaustesti. Ja vielä erityisherkkä, joka piippasi puolikasta zombia! Niin, että miten sinä tämän selität?
Sitten tässä on papereita, joiden mukaan sinä menit tuon tautihullun kanssa naimisiin. Haluaisin uskoa, että sinulla muisti mennyt, mutta vähän vaikeaa nyt!
Prkle, mitä me ollaan tehty sinulle kun näin valehtelet?! Siis kaiken muun, jopa naimisiin menon ja raskautumisen voisi antaa anteeksi.
Mutta tätä valehtelua ei. Miksi, siis miksi valehtelet? Etkö luota meihin? *Itkee ja nyyhkyttää loukkaantuneena*
Mitä? Ei voi olla, mutta se selittää sen pömppiksen.. Vauvajuhlat on pakko kyllä järjestää! Ja onko esim isyyskandidaatin metsästys edessä? Onko elarit hoidettu?
Männeekö sinne tilausbussia kuutostien kautta? Jos, niin sitte mie tuun mukkaan ku Pirrekin kerran tulloo.
Kuiskaa painokkaasti:*** tietäjät tietää. En oo raskaana, tämän ikäisellä nyt massu pömpöttää, niinhän on ollu muillakin reissuilla, mikäli joku sattuis muistamaan...
J.U.
Vierailija kirjoitti:
Männeekö sinne tilausbussia kuutostien kautta? Jos, niin sitte mie tuun mukkaan ku Pirrekin kerran tulloo.
Männee. Ox Pertti?
Shoid, mishä te ootta??? Määh. O.n eksynyt!! U.noh.ditte muttthhh, siishtjd. Sia.t tulkaahh joku apuun++!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Männee. Ox Pertti?
En oo Pertti, oon Ruben Oscar, valitettavasti.
Jäi äsken kysymättä, että pittääkö ottaa pikku puteli mukaan jos joulupukkikin kerran käy?
Saako näihin pikkujouluihin ottaa mukaan (mehulinjalla olevan) herkän mieslapsen?
Entä 3 taaperoa, joita imetän?
Tuskin ketään haittaa taaperoimetys?
Pahimmat mammat yrjöää jo bussikyytiä odotellessaan parkkipaikalle liian alkoholin takia... vähän amatöörimäisemmät sitten linja-autoon.
Siis nyt loppuu se itkeminen, kenelläkään ei ole mitään hätää!
*Nauraa koko ajan puhuessaan*
Juuri nyt olette osa mielenkiintoista ja täysin vapaaehtoista koetta!!
*Nauraa niin paljon, että meinaa tukehtua*
Huoneilmaan leviää nyt erästä t-virusta, joka tekee kaikista teistä kuolemattomia!
*Nauraa kuin hullu*
Matkanne jatkuu ikuisesti, vapautan hengitysilmaan t-virusta juuri nyt!
*Nauraa pahaenteisintä mahdollista naurua*
Teidän Albert Weskerinne
Ätshii, ätchii * aivastelee, *taivastelee: KUKA ON TAAS TUONUT HYASINTIN BUSSIIN? EIKÖ OLE SATA KERTAA MUISTUTETTU!! Eikä nyt tarkoiteta Hyacinth Bu`keeta
Juttelias Utelias
Varmaan harjottelee. Ei se reipas juhliminen oikein muuten onnistu. Varsinkin jos on pitkä väli.